Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät peseydy?

Vierailija
20.04.2014 |

Miehenä olen tottunut peseytymään päivittäin. Suihkussa käyn kerran päivässä, pesen vartalon ja hiukset, kasvot yleensä aamuin illoin. Olen kuitenkin huomannut, etteivät monetkaan naiset peseydy näin usein.

Joka päivä suihkussa käyvä nainen tuntuu olevan harvinaisuus. Joka päivä hiukset pesevä nainen on vielä harvinaisempi ilmestys, melkein taruolento. Kaupungillakin näkee jatkuvasti hiukset rasvaisilla ponnareilla kulkevia tai jopa lemuavia naisia.

Mitä syitä teillä naisilla on siihen, että ette käy pesulla kovin usein? Eikö tunnu inhottavalta kulkea likaisena monta päivää? Minusta ainakin tuntuu, ja ajatus seksistä peseytymättömän naisen kanssa on todella ällöttävä.

Kaikkein pahimpia ovat vaihtoehtoihmiset, jotka eettisiin syihin, luonnonmukaisuuteen tai allergioihin vedoten eivät käytä lainkaan shampoota tai suihkusaippuoita tai muutakaan pesuainetta vaan käyttävät lähinnä vesipesua tai jotain vähätehoisia hippiaineita, jotka eivät todellisuudessa puhdista hyvin.

Onko minulla vain neuroottinen suhde puhtauteen vai onko päivittäinen peseytyminen normaalia hygieniaa? Mitä mieltä olette?

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nuo peseytymättömyyden puolesta puhuvat olla jotain trolleja. Eivät voi olla tosissaan.

Vierailija
122/135 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nuo peseytymättömyyden puolesta puhuvat olla jotain trolleja. Eivät voi olla tosissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn suihkussa päivittäin JOS olen hikoillut salilla/töissä tms, muuten noin joka toinen päivä. Kesällä yleensä päivittäin (joskus useamman kerran pv), hiukset pesen 2-4 krt vko riippuen tarpeesta. Jos ne eivät tunnu likaisilta en pese. Enkä koskaan pese hiuksia joka päivä. 13-16v hikoilin paljon ja hiki haisi, nykyään ei enää sitä ongelmaa.

-nainen 22

Vierailija
124/135 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa tästä ketjusta että suurin osa vastanneista asuu kerrostalossa ja maksaa kiinteää vesilaskua :D Kyllä se suihkuttelu sit vähenee kun tulee oma vesimittari ja lasku perustuu kulutukseen. Kahden hengen taloudessa ei todellakaan voi molemmat käydä kahdesti päivässä suihkussa, koska ei mulla ainakaan oo mielenkiintoo maksaa mitään 300e tasauslaskuja...

Vierailija
125/135 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 11:56"]

Kyllä huomaa tästä ketjusta että suurin osa vastanneista asuu kerrostalossa ja maksaa kiinteää vesilaskua :D Kyllä se suihkuttelu sit vähenee kun tulee oma vesimittari ja lasku perustuu kulutukseen. Kahden hengen taloudessa ei todellakaan voi molemmat käydä kahdesti päivässä suihkussa, koska ei mulla ainakaan oo mielenkiintoo maksaa mitään 300e tasauslaskuja...

[/quote]

Aika monessa kerrostalossa maksetaan nykyään vesilasku asuntokohtaisen vesimittarin mukaan. Kahden hengen taloudessa vesilasku on noin 40 e/kk. Vaikka kahdesti päivässä käy suihkussa, niin ei sinne suihkuun asumaan tarvitse jäädä! Ei se aamuin illoin peseytyminen siis kukkarossa tunnu, jos suihkut ovat viiden minuutin mittaisia ja vesi katkaistu saippuoinnin ajaksi.

Vierailija
126/135 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 05:56"]

Nyt alkaa selvitä miksi niin monet naiset näyttävät homssuisilta. Suihkussa käydaan milloin muistetaan, samoja vaatteta käytetään päivästä toiseen.

Tukan annetaan kuivua littanaksi noidanluutakampaukseksi.

[/quote]Kananperseestä noidanluudaksi. Kiitos päivän nauruista :)

Vierailija
127/135 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 09:08"]

Naisissa on paljon "sissejä", jotka eivät paljon kroppaansa tai tukkaansa pese. Olen seurustellut sissin kanssa, joka ei vaivautunut pesemään edes naamaansa illalla. Tämä sama nainen myös ajatteli, että naisen sukuelimet ovat täysin itsestäänpuhdistuvaa sorttia. Sen kyllä huomasi.

[/quote]Seurustelit silti? Käytitkö kaasunaamaria vai miten sait velvollisuutesi hoidettua?

Vierailija
128/135 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosihmiset ovat epäsiistejä kotona. 

Vierailija
129/135 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset kuivat niin hitaasti.

hiustenkuivaaja on keksitty

Vierailija
130/135 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevosihmiset ovat epäsiistejä kotona. 

ja koiraihmiset ja kissaihmiset sekä ylipäätään kaikki elukoita pitävät ihmiset ovat sotkuisia ja saastaisia.

Vierailija
131/135 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka aamu suihkussa, mutta tukan pesen vain n. 2-3 kertaa viikossa. En voi sietää omaa hajuani, jos jätän suihkussakäynnin väliin. Pesen hampaani 2 kertaa päivässä ja käytän myös hammasväliharjaa päivittäin.  Pesen vaatteitani useamman kerran viikossa, paidan yhden päivän jälkeen, alusvaatteet ja sukat samoin.  Mieheni käy suihkussa vain kerran viikossa tai silloin, kun on tulossa vieraita kylään. 

Vierailija
132/135 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset ei kestä päivittäistä pesua. Toki muuten olisi syytä peseytyä päivittäin, tai ainakin tietyistä kohdin (alapää, kainalot, kasvot).

käyn saunassa joka päivä joten hiuksetkin pesen päivittäin. Hiuksiin lisään aina öljyä ,ennen kuin kuivaan viileällä (öljyssä lämpösuoja). Ei ongelmia hiusten kanssa ,pysyvät kunnossa. biotiinia otan tabletteina aina kun muistan.

Vierailija
133/135 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Itselleni peseytymättömyys ei ole ollut koskaan vaihtoehto, koska atooppinen iho menee hyvin äkkiä huonoon kuntoon, jos annan hien ja lian muhia iholla. Pesen naaman ja kropan aamuin illoin ja hiukset ainakin kerran päivässä. Vaihtelen pesuaineita sen mukaan, miten hikinen ja likainen olen. Joka kerralla ei tarvitse käyttää superpeseviä tuotteita vaan riittää miedommat ja kosteuttavammat aineet. 

Vierailija
134/135 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn joka aamu suihkussa, mutta tukan pesen vain n. 2-3 kertaa viikossa. En voi sietää omaa hajuani, jos jätän suihkussakäynnin väliin. Pesen hampaani 2 kertaa päivässä ja käytän myös hammasväliharjaa päivittäin.  Pesen vaatteitani useamman kerran viikossa, paidan yhden päivän jälkeen, alusvaatteet ja sukat samoin.  Mieheni käy suihkussa vain kerran viikossa tai silloin, kun on tulossa vieraita kylään. 

Onko teillä seksiäkin vaan kerran viikossa? Vai suostutko siihen likaisen,  pesemätömän miehen kanssa? Ei tunnu äijä sinua arvostavan, jos vaivautuu pesulle vain vieraiden ihmisten takia.

Vierailija
135/135 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kyllä mä käyn joka päivä suihkussa ja pesen hiuksetkin.

Ja hiukset tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi