Leikkaatko itse lastesi hiukset?
Meillä tyttö 5v. käy välillä kampaajalla, välillä itse " tasoittelen" . Poika 1,5v. kotiparturoitu jo useamman kerran :)
Kommentit (8)
Mielestäni pojillekin olisi kamalaa leikata aina koneella siili tai muuten koko pää samaan pituuteen. Lasten hiukset voi leikata itse, jos vain varaa siihen aikaa ja hermoja niin saa ihan hyvän lopputuloksen itsekin.
poika on 10v ja mies on 36.
Tulos on ihan perussiisti vaikkei ehkä mikään trenditukka. Moemmilla on onneksi kaunis päänmuoto, joten sitä ei tarvi peitellä millään ekstrakampauksella. En siis ole mikään ammattiparturi mutta kokemusta on useinden vuosien harrasteleikkuista. Käytän enimmäkseen konetta ja vähän saksia.
Molemmat ovat tyytyväisiä, heille on tarjottu mahdollisuutta mennä parturiin, mutta tykkäävät mieluummin tästä.
siitä koituva säästö on niin huomattava ja koneella/saksilla on suht helppo tehdä just semmoinen perussiisti leikkaus lapsille.
Varmaaan isompina kun rupeavat haluamaan trendikkäämpiä leikkauksia niin sitten siirrytään parturin asiakkaiksi. Nytkin joskus käydään, ehkä n. kerran vuodessa lapsetkin parturoidaan ammattilaisella siis.
Ei mun poikaa saisi parturin tuolissa pysymään. Mä leikkaan tukan periaatteella " ota mistä saat" . Itse asiassa ihan hyvä tukka sillä aina on. Siistimpi kuin ystäväpiirissäni poikien tukat keskimäärin. Pojallani on helppo tukka kun se on kovin taipuisa, joten antaa mallissa paljon enemmän anteeksi kuin piikkisuora.
Miehen hiukset kyllä tasoittelen =)
Tytöllä nyt pitkät hiukset eli vain tasoitan. Osaan leikata siistin perustukan.
T. 4:n tytön äiti