Lue keskustelun säännöt.
Hei missä vika?
27.06.2026 |
Mä kysyin tekoälyltä että mis netis vois jutella naisten kanssa mut ei seuranhakumieles niin ohjas tänne. Mut ei tääl ole naisia vaan kiukkuisia miehiä.
Missä kaikki leidit on? Jutellaan rennosti mukavia.
M35
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on vain vanhoja läskejä ämmiä. Ei kukaan terve mies halua niiden sinitukkaisten sonninrengas femakoiden kanssa jutella.
Pidä sun patoumat pois tästä. Jos leidin tyyli on olla isompi ja sinitukkainen niin sit se on leidin tyyli. Anna leidejen olla mitä ne on.
M35
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Missä kaikki naiset? Tulkaa jutteleen rakkauden tuskaa potevalle miehelle ihan mistä vaan.
M35
Täällä on vain vanhoja läskejä ämmiä. Ei kukaan terve mies halua niiden sinitukkaisten sonninrengas femakoiden kanssa jutella.