KOMMENTOIDAAN HUVIKSEEN TOISTEMME LASTEN NIMIÄ. MYÖS NEGATIIVISET MIELIPITEET SALLITTU ASIALLISESTI ESITETTYNÄ
Kommentit (194)
Meillä Ebba Helmi Katariina ja Armas Paavo Juhani :)
Tykkään tosi paljon vanhoista ja ruotsalaistyylisistäkin nimistä. Jos vielä kolmannen saamme ja hän on tyttö niin nimi on ehdottomasti Astrid.
Toi Ebba ja Armas niin hienot nimet. Eikä o ihha jokasella. Itel ei lapsia mut jos joskus sattuu tulee ni laitan korvan taa.
Inhokkeja Jimi, Jere ja ton tyyliset. Tytöistä Janette, Janina, Janika yms ihan karmeita.
Meillä Lenita ja Lilja. Toisia nimiä en viitsi laittaa kun tunnistettais :-)
Mun mielestä nimien missikilpailut on ihan kusipäisten touhua. Eikö teillä tosiaan ole muuta tekemistä jota teette HUVIKSEEN? Nimet on jotka on jo annettu ei tosiaan kaipaa miinuspisteitä ja jos taas vanhemmat kalastelevat kehuja valitsemalleen nimelle ovat heikolla itsetunnolla varustettuja. Minua ei kiinnosta yhtään mitä mieltä olette lapseni nimestä. Se on lapseni nimi ja vinkiksi jos ette jostain nimestä tykkää niin pitäkää omana tietonanne.
ENITEN PELKÄÄN sitä, että lapsi/nuori joskus eksyy googlatessaan nimeään näille sivuille jossa aikuiset ihmiset, vanhemmat (!) arvostelevat lasten nimiä. Mitä te oikeasti tällaisista ketjuista saatte?
Itse osallistuin tähän ketjuun. Olen Ebban ja Armaksen äiti, mutta totta kyllä tuo edellinen kommentti nimien "missikilpailuista". Hulluahan tällainen nimien arvostelu on.
Itse en onneksi morkannut kenenkään nimeä.
Meillä on Amanda Cecilia ja Leevi Axel Joonatan. Terveisiä tutuille, jos joku tunnistaa! :)
Ihania nimiä, tykkään näistä kaikista! :D Veeti Aleksanteri ja Leevi Axel Joonatan on tosi suloset.
Kivoja nimiä! Ebba, Lilja ja Taika tosi kauniita tuosta viimeisimmältä sivulta. :)
Meidän tytöt Viola Ava Amalia ja Peppi Heljä Olivia.
Tämä Armas Paavo Juhani on aivan ihana nimi! En välitä Juhanista liiaksi, se tuntuu olevan monella toisena nimenä, tullee isän tai isoisän nimestä? Tähän sarjaan se kuitenkin mielestäni sopii. :)
Meillä poika on Kusti Ilmari. Olimme suunnitelleet, että pojan nimeksi tulee juurikin tuo Armas tai Alvar. Kuitenkin jo sairaalassa katsoimme nukkuvaa poikaa ja totesimme yhdessä miehen kanssa, ettei hänestä voi tulla mikään muu kuin Kusti.
Kusti on kiva, hauska! Meillä tyttö on Vella Vieno Matilda.
Meillä on Milja Linnea ja Venla Helmiina
Vella on jännä nimi, sopii tuohon yhdistelmään. :) Meillä oli ala-asteella opettaja, jonka nimi oli Viena, oli saanut nimen siitä kun isänsä oli sota-aikana taistellut Vienalla. Koskettava tarina, mistä syystä pidän kaikista Vienaan liittyvistä nimistä.
Meillä on tyttö nimeltä Alessia Cara Emilia. Nyt kaikki tutut tunnistaa, mutta ei muuta kuin hei vain! :D
Minulla ei vielä lapsia, mutta jos joskus saan:
Tytöstä tulee Seela Eedit
Ja pojasta Eliel Vilpus
Mulle jäi ketjusta positiivisena mieleen Mette, Oiva, Klaudio, Mila..
Huh mitä nimiä. Monista kyllä arvaa minä vuosina on annettu eli minkä ikäisiä muksut ovat, siis tällaisia muka varmoja, muka vanhoja ja muka sieviä nimiä.
Meillä Catharina ja Linus.