KOMMENTOIDAAN HUVIKSEEN TOISTEMME LASTEN NIMIÄ. MYÖS NEGATIIVISET MIELIPITEET SALLITTU ASIALLISESTI ESITETTYNÄ
Enni Matilda
Kommentit (194)
eikö ollut tarkoitus komentoida eikä suoraan haukkua? Jere kyllä sopii vanhallekin, ja pojallani ei ole räkäistä nokkaa.. Siinä olet oikeassa että poika on minulle hyvin erityinen onhan hän esikoiseni. Veeni on nimi joka ei heti vastaan kävele ja cristianista on tarkoituksella h poissa kun en halunnut ruotsalaista nimeä vähän erikoisemman vain.. Enkä kyllä loukkaantunut kommentistasi;) jokaisella oikeus mielipiteeseen ja minulle riittää että itse pidämme poikamme nimestä...
Kristian on myös ruma nimi, oli kirjoitettu sitten miten vain. Veeni on ihan kiva nimi.
Meillä Pietari
ihastuin nimeen jo vuosia sitten. ennen kuin se oli muotinimi. oikein harmittaa sen nykyinen suosio. ja meidän tyttö oli niin ronjan näköinenkin, nimi sopii tytölle täydellisesti.
Meillä:
Ramses Roi Ruuffus
Mimoosa Mai Magdalena
Neili Nea Natalia
Camilia Cia Carolina
Mielestäni olen onnistunut nimissä täydellisesti ja ovat aivan nimiensä näköisiä:)
en siis rupea arvostelemaan kenenkään nimiä,mutta sai hymyn huulille tuo Nemo. en mä oo tajunnu ,että se on myös ihmisen nimi...meillä on kultsi nimeltä Nemo joten on hyvä nimi!!
Vierailija:
Meillä:
Ramses Roi Ruuffus
Mimoosa Mai Magdalena
Neili Nea Natalia
Camilia Cia CarolinaMielestäni olen onnistunut nimissä täydellisesti ja ovat aivan nimiensä näköisiä:)
Nuutti - vauvanimi!! Miettikää Nuuttia ison firman pomona?!? " päivää, nimeni on Nuutti...?!?!?!"
Karseeta laittaa tommonen nimeks.. Vauvalla ja taaperolla jees, mutta että elää loppuelämä miehenä ja NUUTTINA?! Tosi miehekästä?!
Samoin NEMO... Hei haloo....
googletin:
-Yhtiön perustaja ja entinen toimitusjohtaja Nuutti Vartiainen, 79, ja metsäyhtiö M-real Oyj:n ...
Luka Akseli ja
Kiira Vadelma.
Lukasta tulee varmaan sanomista täällä.. Teilatkaa vapaasti ;)
Eipäs haittaa, katkeria ootte kun ette itse yhtä hyvää ole laittaneet.
Ei Lukassa mun mielestä mitään pahaa ole. Vadelma on sulonen ja hauska nimi :D Mutta en kyl taitas itte laittaa.
Tämänkin saa " teilata" aivan vapaasti. en mäkään kaikista ketjun nimistä pitänyt, todellakaan. Niin, ja terkkuja tutuille! =))
mun mielestä sopis paremmin juho anton joakim. rytmittyy paremmin.
Mut sit ei ois tullut mitään enää perään ja kutsumanimi ois ollut joka tapauksessa Anton. minusta ei sovi nuo noin yhteen ollenkaan, et Juho Anton Joakim. Makunsa kullakin. :DD
Joni Akseli & Jere Waltteri
Ketjusta löytyi paljon hyviä nimiä. Mutta myös hieman erikoisia joista en pitänyt.
Enni Matilda
Leevi Samuel
Eelis Mikael
Aurora
Jimi Kristian
Elli Maria
Helmi Lumpeenkukka
Rauni Vanamo
Julia Katariina
Ronja
Eemil
Eeli
Venla
Milla Emilia
Henna Sofia
Aleksi Johannes
Niko Petteri
Nelli
Mette Jennika
Amanda Hannele xxxxxntytär
Nuutti
Nooa Jeremias
Heikki
Max
Lotta
Karenina
Aurelia
Senja
Anton
Selene
Roni
Miro
Lenni Nooa Viljami
Lilja Lumi Tuuliina
Pihla Taika Helmiina
Niilo Onni Eemeli
Helmi Aava Adalmiina
Hilla Saaga Anniina
Eeva
Saara
Mishka
Valtteri
Artturi
Jeremias
Lyydia
Seela Ilona
Lene Delilah
Onni Hermanni
Ilona Eda Orvokki
Lilja Lyydia
Alvari Esko Aapeli
Aarni Vesa Tapio
Niilo Toivo Aleksis
Lauri
Akseli
Taavi Lauri Johannes
Kaisa Stine Matilda
Daniel Petteri
Leevi Petteri
Eeva Lucia Katariina
Jessika Joanna
Ossi
Asta
Jutta
Paul
Olga Linnea
Andres Mikael
Alicia Katariina
Nella Mimosa
Nooa Oliver
Tuure Ossian
Dorian
Sara Lucia
Meidän tytöstä olisi varmaan tullut Sara, jos mökkinaapurin tyttö ei olisi ollut Sara.
Minun neiti Fanni Rebekka