KOMMENTOIDAAN HUVIKSEEN TOISTEMME LASTEN NIMIÄ. MYÖS NEGATIIVISET MIELIPITEET SALLITTU ASIALLISESTI ESITETTYNÄ
Kommentit (194)
Suloinen nimipari :)
Itse tykkään myös Eemilistä ja Ennistä.
Enni Matilda
Leevi Samuel
Mikael
Elli Maria
Helmi
Eeli
Emilia
Henna
Nelli
Nuutti
Nooa
Heikki
Anton
Lenni Nooa Viljami
Tuuliina
Taika Helmiina
Niilo Onni Eemeli
Hilla Saaga
Seela
Aarni
Niilo Toivo Aleksis
Lauri
Linnea
Nooa Oliver
Tuure Ossian
ja meiltä löytyy Iida-Maria Valpuri, Joel Sakari, Heljä Matilda, Eeli Samuli, Lauri Benjami, Leevi Viljami, Niilo Joonatan, Leo Oliver ja Nooa Lenni Eliel...Terkkuja tutuille:)
En tunne toista saman nimistä, terkkuja tutuille :)
Ja pidän Aurorasta, olisi ihana nimi tytölle. T.112
Maija Aino Ilona ja Anni Helmi Maria
Itse pidän tavallisista vanhahtavista nimistä.
Minkäs ikäinen Mette teillä on? Meillä Mette Alina kohta 3v ja en kyllä nimeä miettiessä mitään prinsessoja miettinyt, oli vaan niin Meten näköinen....
En pidä J-nimistä, enkä koskaan ole pitänyt Kristianista.
Meillä on Nuutti Villehart, Sisu Vilhelm ja Lenni Volter (hei vaan kaikille kavereille). Nimet ovat minun ja mieheni neuvottelujen tulosta, olimme aika eri linjoilla alun alkaen.
Nellistä ja Oliviasta.
Meidän poika on Luca.
Eero Tapio, Inkeri Aino Kaarina ja Kaisa Kyllikki.
Parhaiten mieleen jäi tästä listasta Rauni Vanamo, Lumpeenkukka, Klaudio (rehellisellä K:lla saa hyvälle mielelle) ja sisarussarja, jossa oli Hillaa, Helmiä ja Pihlaa.
Itse en kauheasti piittaa J-nimistä, tosin Jaakko on mieleinen.
Onpas noita kivoja nimiä paljon...
Jasmin Emilia ja Miisa Sofia
Seuraavasta tulee Silja...tai Sampo...
Aapo suomalainen ja miehekäs ja Oliver ihanasti pehmentää nimeä. Voisinpa napata omalle, syntyvälle pojallemme. =)
... hymyilytti, kun tämä Lara oli n. 1-v ja vaalea kiharatukkainen enkelimäisen nätti tyttö ja itselleni mielikuva Larasta on lähinnä Tomb Riderin Lara Croft -taisteleva seksipommi :-D
äidin nimi on aino inkeri kaarina;) vuosimallia 1949...
Mila ja Samu.
Edellisistä tykkään kaikista suomalaisen kuuloisista ja suuhun sopivista nimistä.