KOMMENTOIDAAN HUVIKSEEN TOISTEMME LASTEN NIMIÄ. MYÖS NEGATIIVISET MIELIPITEET SALLITTU ASIALLISESTI ESITETTYNÄ
Kommentit (194)
Ilona Hilla Emilia
-Emilia on liian pehmeä noiden nimien loppuun, etummaiset ihan ok nimiä. Emilia liian lälly ylipäätäänkin.
Milja Serafiina
-Kaunis! ja nyt Serafiina täydentää edellistä nimeä, etteivät ole liian samanlaisia.
Iiris Jade Julia
-laittaisin taas Julian tilalle jonkun muun, se tuntuu tässä yhteydessä vähän " täyttönimeltä" , kun ei ole muutakaan keksitty.
Eero Samuel
-tämän voisin antaa omallekin, kiva!
Toivo Mikael
-Toivosta tulee mieleen kuolemaa odotteleva vanha, kumara ja henkisestikin lannistunut pappa, se on vähän sellainen " raukka-nimi" . Mikael ok.
Minun tyttäreni on Sara Silke.
Nuo Miika, Topias ja Iiris on kaunis nimikolmikko.
Ja ihan nimensä näköinen pikku hurmuri onkin!
Marja Lintu, Miska Aarni ja Touko Tapio.
Sukunimenä aika tavallinen nen-päätteinen.
tykkään nimistä Vella ja Seela. Ebba ei oikein istu, ellei ole ruotsinkielinen.
Eniten edellä mainituista tyttöjen nimistä tykkään Venla ja Ebba =) Seela myös kiva.
Meidän tyttö on Sienna, ei asuta suomessa.
Roosasta en pidä, ihan vain siksi että inhoan sitä väriä.. mutta ruma tai kamala nimi se ei kuitenkaan ole. Sienna ja Iris, ihania!!
meillä Senja Sara Loviisa & Ida Usva Marlene
Antakaa sellaisia nimiä ettei lapsen tarvi hävetä. Noi luetellut nimet suht ok mutta on nimiä joita en laittaisi
En pysty lainaamaan tällä vanhalla puhelimella, mutta tykkään kovasti noista Senjan ja Idan nimistä! Varsinkin Usva ja Loviisa ovat tosi kauniita. Meillä on OLIVER ja ALISSA. (kappalejakokaan ei onnistu...)
Helena Alexandra on minun tyttäreni. Hän on suomalais-ruotsalaista sukua, siksi nimessäkin x.
Jesper, Jasmin, Jasper ja Jennie.
No kommentoikaa nyt toisten lasten nimiä älkääkä vain laittako omienne nimiä! Esim. noita Alissaa ja Oliveria ei kommentoitu.
Paljon kauniita nimiä! Mieleen jäivät: Vadelma, Neili, Samu, Jenniina, Joona, Joosu, Alvari ja Mila.
En pitänyt Aurorasta, koska nimi tuo mieleeni sairaalan.
Meillä Iina Vanamo ja Elli Kanerva.
Elina on minun tytön nimi.