Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä ok polttaribudjetti 50e/osallistuja + omat ruuat ja juomat ravintolassa??

Vierailija
10.01.2008 |

Osallistujia 9. Mun mielestä ihan liikaa!! Olen pienituloinen joten ei ole varaa, täytyy varmaan sanoa etten voi osallistua polttareihin kun budjetti liian paljon kukkarolleni :/ Sitten vielä häälahjaan rahaa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän kaveri sellainen joka arvostaa hienoja puitteita?

Itselläni oli oikein mukavat polttarit kaverin mökillä, jossa siis saunottiin, leikittiin, juotiin ja syötiin. Ei sen tarvii m,un mielestä olla mitään ihmeellistä.

Itselle oli tärkeintä viettää mukava ilta parhaiden kavereiden kanssa.

Eikä kyllä olis kiinnostanu tippaakaan lähteä mihinkään baariin...

Vierailija
22/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulosta isoltakaan. Kaikki vaan maksaa... ymmärrän kyllä hyvin pinteesi, muistan itse opiskeluaikoina kuinka riipaisi rahapussia kun kutsu kolahti vaikka olinkin iloinen ystävieni puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kurjaa, jos sinulla ap ei ole varaa osallistua. Myös morsiuspari käyttää paljon rahaa juhlien järjestämiseen. Sinun ei ole pakko osallistua polttareihin tai häihin. Itse en kuitenkaan ystäväni ainutkertaisista juhlista haluaisi jäädä pois, vaan lainaisin rahat esim. Vanhemmiltani.

Vierailija
24/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nuo miltään ökyjuhlilta kuulosta. Pitäisikö häät järjestää muutaman vieraan takia jollain leirintäalueella tms, että kaikki voivat varmasti osallistua. Kyse on kuitenkin hääparin tärkeästä päivästä.

Vierailija
25/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähdään ehkä 3 kuukauden välein. Ihan tavis-tyyppi morsian on, parikymppinen 2 lapsen äiti, itsekin heillä perhe suht pienituloinen eikä häätkään ole mitkään ökyhäät. En tiedä miksi kaaso on suunnitellut noin kalliita polttareita. Häihin olisi varaa mennä, mutta ei noihin polttareihin!

ap

Vierailija
26/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskelija tuolloin. Arvaa mietinkö samoja juttuja? Jotenkin sitä vaan piti selvitä. Jätin osallistumatta pareihin polttareihin, koska morsian ei ollut minun ystäväni vaan mieheni kaverin morsian.

Vierailija
27/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli itse olisin kyllä valmis tuohon parhaalle kaverille, mutten muille!

itse suunnittelen ensi kesäksi juuri tälle parhaalle kaverilleni polttareita, ja yritän ottaa huomioon nämä rahalliset seikat jotta kaikki pääsisivät osallistumaan.

en usko että morsian tykkäisi ajatuksesta että joku ei päässyt kun oli niin kallista... =(

Vierailija
28/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ap olla, että muutkin vieraat ovat samaa mieltä siellä kokouksessa. Välillä kaasot tosiaan suunnittelevat hurjan budjetin, koska kyseessä on niiden paras ystävä.

Vierailija
29/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän pelkästään omiin ruokiin ja ruokajuomiin menee toi 50 euroa. Eihän siihen mitenkään voi kuulua myös omat ruuat!

Vierailija
30/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tarkoitan, ettei 50 e/naama koko polttareista voi mitenkään sisältää jokaisen omia ruokia ja juomia, eihän siitä riittäisi mihinkään muuhun...

Vierailija
31/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 e sisältää jus ne omat safkat ja juomat ruoankanssa ja pari muuta drinksua. Eihän ne millään voi sisältyä siihen osallistumismaksuun. Jos ei sulla ap ole varaa osallistua, se on kurjaa. Mutta kun ei voi yhden rahatilanteen ehdoilla pitää niitä juhlia, jos muilla on varaa.

Vierailija
32/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasot valitettavan usein unohtavat, että morsiamelle on kaikista tärkeintä ne ihmiset jotka vaivautuvat paikalle.

Morsiamelle on itkun paikka kuulla jälkikäteen, ettei se ja se tullut paikalle koska kustannukset karkasivat käsistä.

Kaason tehtävä on karsia rönsyt ja saada kaikki morsiamen tärkeät ysävät mukaan.

Ei ylihinnoitella heitä ulos!

t. morsian jolle olisi riittänyt vaikka " vaan" saunailta jonkun kotona, jotta kaikki halukkaat olisivat päässeet mukaan

Vierailija
33/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:Utelias

Vierailija
34/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen saa aikaan ihan pienelläkin budjetilla.

Vierailija
35/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa hotellihuoneessa oiken on????? Kuvitteleeko kaaso, että morsian vielä kerran iskee vieraan miehen itselleen ja sen kanssa sitten sen yön siellä viettää vai mitä ihmettä????

Vierailija
36/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän voi mennä kotiin? tai jonkun muun luo yöksi jos koti tuntuu tylsältä vaihtoehdolta. hauskempihan se on porukassa viettä öiset jatkotkin jonkun luona eikä pistää morsianta yksin hotelliin nukkumaan. Siinähän säästyy jo paljon

Vierailija
37/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

morsian vaan. tai luulen että myös kaaso menee sinne huoneeseen hänen seurakseen. en kyllä myöskään ymmärrä oikein että miksi ei voisi mennä kotiin..

ap

Vierailija
38/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän parasta ole, että ideoit itse muutaman hyvän ohjelmanumeron ja avaat suusi siellä polttarikokouksessa?

Vierailija
39/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on sisältänyt ruuat ja osan alkoholijuomistakin (lasilliset kuohuviiniä) kaikille. Ja aina on ollut hauskaa ja ihanat polttarit kaikilla!

Rahalla ei saa mukavaa tunnelmaa.

Kaverilla (mies) oli polttarit, jotka kustansi kuulemma noin 80 euroa/hlö. Ihan liikaa, onneksi en ollut sukupuoleni takia edes kutsulistalla...

Vierailija
40/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tämä asia noin paljon painaa.

Itse olen köyhä opiskelija, mutta silti tuo kuulostaa minusta normaalilta summalta. Maksan mielelläni ja olen onnellinen ystävieni puolesta enkä kitise.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi