Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä ok polttaribudjetti 50e/osallistuja + omat ruuat ja juomat ravintolassa??

Vierailija
10.01.2008 |

Osallistujia 9. Mun mielestä ihan liikaa!! Olen pienituloinen joten ei ole varaa, täytyy varmaan sanoa etten voi osallistua polttareihin kun budjetti liian paljon kukkarolleni :/ Sitten vielä häälahjaan rahaa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos yöpymisen kulut voisi jakaa 50 % kaasolle ja 50% kaikille(morsiamen osuus)

Vierailija
42/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se tarkoittaa, että seuraava kuukausi pitää syödä kaurapuuroa ja makaronia, että saa kustannettua itsensä yhden kaverin polttareihin ja häihin! jättäisin menemättä, mutta kaveri varmaan loukkaantuu siitä. Muutenkaan kovin kivaa mennä polttareihin, kun en tunne yhtäkään tyyppiä niistä muista osallistujista.

Mutta katsotaan nyt saisiko siellä kokouksessa tuota budjettia pienenemään. Ja täytyy jättää vaikka ravintolareissu väliin jollain verukkeella (vaikka lasten hoitoon liittyen, sekin kun on vielä hoidettava) niin ei tarvitse kustantaa omaa ruokailuaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle vielä tulee matkakulut näiden " asiaankuuluvien" polttarikulujen jälkeen, jolloin polttareihin saattaa helposti mennä 150¿:kin. Aika iso summa, etenkin, jos ei ole läheisestä ihmisestä kysen.

Vierailija
44/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttarit maksoi 80 per lärvä plus omat juomat ja ruuat ravintolassa. Päälle vielä matkakustannukset toiselta puolelta Suomea. Kaikki muut osallistujat oli lääkäreitä ja kaikki muut " köyhät" kamut paitsi minä, jätti ne bileet välistä. Itse olin silloin kotiäiti ja mielelläni tuon summan kuitenkin maksoin.

Omissa polttareissani:

- vieraspaikkakuntalaiset kaverit majoittui paikkakuntalaisten luona

- sauna uima-alteineen saatiin suhteilla ilmaiseksi ja sinne morsiussauna

- yks kaveri teki laavulla nuotiolla lounaan

- yhden kamun luona syötiin aamupala

- altaalla oli eväät

- illallinen ravintolassa

- mun iltapuku oli lainattu jne.

- Tietty ohjelmista jne tuli jotein kustannuksia

Tosi paljon pystyy siis tekemään ilman rahaa. Mun kasvohoitoa varten oli ostettu kunnon aineet ja tytöt teki sen itse. Jäi vielä mukvat aineet kotiin viemisiksi.

Baarissa tarjosin kierroksen, sulhasen tilililtä ;).

Emma

Vierailija
45/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikö murto-osalla tuosta budjetista olisi tehnyt kivat ruuat jonkun kaverin kotona, koristellut kotia vaikka kylpyläksi tai etelän lomakohteeksi, joku kaveri tehnyt hieronnan ja menty yhdessä saunomaan sinne kaverin saunaan? Morsiussaunaan joku juttu korvaamaan kesäistä seppelettä.

Mielikuvitusta tuntuu puuttuvan, kaikki pitäisi rahalla saada jostain. Voishan sen morsiamen napata vaikka töistä, viedä side silmillä tälläseen jonkun tyypin kotiin ja sitten siellä kaikenlaisia ylläreitä, vaikka jo naimisissa olevien kaverien tekemä ohjevihko liiton " tiukkoihin paikkoihin" tms... Sitten vois vaikka vähän leikkiä ja laitella toistensa hiuksia, laulaa yhdessä karaokea, tehdä jalkakylvyn morsiamelle jne.

Vierailija
46/46 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä boikotoin ylikalliita polttareita. Siksipä kehtaankin sanoa kaasoille, että valitettavasti jos hinta on tuo, niin minä en pääse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi