Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään kuulla, että odottamani vauva kuolee viimeistään pari tuntia syntymänsä jälkeen

Vierailija
13.11.2008 |

Vauvalta puuttuvat molemmat munuaiset, eikä niitä ilman voi selvitä. Olen itkenyt suunnilleen koko päivän, tämä tuntuu vain niin kauhealta. Nyt rv 30, en tiedä paljonko on jäljellä...

Onko täällä ketään saman kokenutta?

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vasta todeta että ei tule lasta ei, tulee enkeli.

Ap:lle suuret pahoittelut.

Vierailija
22/97 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on olemassa vertaistukea, joku mainitsikin Käpy ry:n. Muistakaa myös hakea tukea ajoissa! Síunausta ja voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkettää paljon teidän puolesta. Ei tuota pysty edes kuvittelemaan miten pahalta tuntuu. Voimia teille!!!

Vierailija
24/97 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saivat tiedon rakenneultrassa mut halusivat silti pitää vauvan edes sen pienen hetken. Kivunlievitystä antoivat tehokkaasti vauvalle! Eipä siitä meinaa oikein yli päästä. Mutta tämän ihmisen kanssa erittäin paljon jutelleena sanoisin että ota kaikki tuki vastaan, etenkin vertaistuki.

Lähetän sinulle miljoonittain halauksia. Jos voisin, muuttaisin vauvasi kohtalon, mutta kun en voi, niin lähetän sinulle voimia ja rohkeutta. Ja olen sydämestäni pahoillani. Kunpa voisin auttaa =(.

Vierailija
25/97 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nyt tuntuu pahalta, olen kuitenkin sitä mieltä että parempi kun saimme tietää asiasta edes nyt. Pystyy sentään valmistautumaan ajatukseen siitä, että saamme pitää vauvamme vain hetken, jos sitäkään... Olisi varmasti kuitenkin vielä kauheampaa jos menisi hyvillä mielin mistään tietämättä synnyttämään ja sitten yhtäkkiä vauva kuolisikin. Ja jos vauvamme syntyy elossa, saamme rauhassa hyvästellä hänet ilman kiirettä tehohoitoon.

Ihan hirveää ajatella tällaista omalle kohdalle. :'(

Siitä rakenneultrasta... Ehkä vika olisi löytynyt jo aiemmin jos olisimme päässeet rakenneultraan, mutta en usko että olisimme siltikään päätyneet aborttiin. Luotan, että tälläkin lyhyellä yhteisellä matkalla pienen vauvamme kanssa on jokin tarkoitus.

ap

Vierailija
26/97 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi, kuin toivottaa voimia sinulle ja miehellesi!

Tässä sinulle linkki, jossa voit saada myöhemmin tukea toisilta vanhemmilta.

http://www.kapy.fi/index.php

Paljon halauksia!

Vierailija
27/97 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Luotan, että tälläkin lyhyellä yhteisellä matkalla pienen vauvamme kanssa on jokin tarkoitus.

ap

Vierailija
28/97 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, jos ei ole lääkäri silloin huomannut, sehän on jo hoitovirhe. Vaikka ei se teitä varmasti lohduta.).

Ei minulla ainakaan kertaakaan ole odotusultrassa ollut mitään lääkäriä, kyllä siellä aina hoitaja vaan on katsomassa. Onko jossain päin Suomea muka lääkäri ultraamassa odottajia?

Vierailija
29/97 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kun että rukoilen että tapahtuisi ihme ja vauva selviäisi!

Vierailija
30/97 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan Keski-Suomen keskussairaalassa.

Vierailija
31/97 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus lääkäri, joskus hoitaja

Vierailija
32/97 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen rv 21, ja kävin juuri maanantaina rakenne ultrassa keskussairaalassa, johon kotikaupunki on ostopalveluna meidät ohjannnut, siis jos haluaa tätä ultramahdollisuutta käyttää. Molemmat ultrat suorittaa kokenut lääkäri, jolla avustajana kätilö. Laitteet viimestä huutoa.

Matkaa sairaalaan 120 km ja kela maksaa matkakorvaukset

Näin meillä

Vierailija
33/97 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia ap:lle

Vierailija
34/97 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille annettiin myös nämä tiedot, että lapsi kuolee muutaman tunnin kuluttua syntymästä, koska molemmat munuaiset puuttuvat.

halusin viettää pienokaisen kanssa aikaa mahdollisimman paljon syntymän jälkeen, kunnes lääkärit "väkisin" veivät lapsen tutkituttevaksi ja niinhän oli, että kaikki elimet tallessa!!!!!!!!!!!!!!!!!

lapseni on nyt puoli vuotias ja kaikki on kunnossa, mitään ei ole vialla!

Luulen, että tämä johtuu siitä, että olen uskovainen ja uskon siihen että mikään ei ole jumallalle mahdotonta ja tässä se taas nähtiin! Ylilääkäri on jumala, muista se! Mikään ei ole mahdotonta jumalalle kun muistat vai rukoilla ja pyytää voimia ja ennen kaikkea että tapahtukoon sinun tahtosi!!!

Vierailija
35/97 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin uskon, että mikään ei ole mahdotonta Jumalalle. Mutta joskus voi olla tosiaan ikävilläkin asioilla voi olla joku tarkoitus, eikä kaikkien ole tarkoitus selvitä.

Vierailija
36/97 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille annettiin myös nämä tiedot, että lapsi kuolee muutaman tunnin kuluttua syntymästä, koska molemmat munuaiset puuttuvat.

halusin viettää pienokaisen kanssa aikaa mahdollisimman paljon syntymän jälkeen, kunnes lääkärit "väkisin" veivät lapsen tutkituttevaksi ja niinhän oli, että kaikki elimet tallessa!!!!!!!!!!!!!!!!!

lapseni on nyt puoli vuotias ja kaikki on kunnossa, mitään ei ole vialla!

Luulen, että tämä johtuu siitä, että olen uskovainen ja uskon siihen että mikään ei ole jumallalle mahdotonta ja tässä se taas nähtiin! Ylilääkäri on jumala, muista se! Mikään ei ole mahdotonta jumalalle kun muistat vai rukoilla ja pyytää voimia ja ennen kaikkea että tapahtukoon sinun tahtosi!!!

Vierailija
37/97 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon voimia ja jaksamista.

Eikös tuo kohta muutu, siis se että rakenneultrakin on pakollinen joka kunnan tarjota

Vierailija
38/97 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minulle tuli kyyneleet silmiin kun luin tekstiäsi ja oloni todella surullinen... En voi kuvitellakaan sinun ja miehesi tuskaa... Toivon että jaksatte yhdessä läpi vaikeiden aikojen ja toivottavasti teidän elämäänne tulee myös iloa surun jälkeen. Muistakaa tukea ja rakastaa toisianne niin selviätte. <3

Vierailija
39/97 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalla on ollut munuaiset paikallaan mutta tutkimus on tehty väärin ja tutkija osaamaton.

Lisäksi virheitä voi tulla jos on paljon läskiä mahassa.

Turhia abortteja on tehty kun tervettä vauvaa on luultu sairaaksi. Tunnen yhden tällaisen tapauksen ja ei liene ainoa lajissaan.

Katsoisin raskauden loppuun ja sitten aika näyttää onko vauva elinkelpoinen.

Vierailija
40/97 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mieli mulla, voimia teille!

Itse lapset Suomen ulkopuolella saaneena Aasiassa asti, eiko tuohon ultra-asiaan voi mitenkaan saada muutosta? Kuulostaa kieltamatta ihan aataminaikuiselta, jos rakenneultraa ei tehda automaattisesti kaikille! Siitahan saa kieltaytya, jos haluaa, mutta jos sita ei automaattisesti saa..... en ymmarra...

Kansanedustajille, kunnanvaltuustoon jonnekin vaan adressi! Suomeen syntyy muutenkin liian vahan lapsia.... luulsi etta jostain pystyttaisiin rahat naihinkin ultriin kaivamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi