Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskurin mukaan raskaana vk. 6, mutta ei edelleenkään juurikaan oireita??

Vierailija
07.10.2008 |

mä olin kanssa hieman levoton kun 6+0 ei ollut etomista tässä raskaudessa... no, sitten 7+0 olikin jo helevetillinen olo joka kesti rv 22 asti. Ekassa raskaudessa mulla ei ollu lainkaan huonoa oloa, odotin poikaa, tokalla kertaa oli huono olo rv 7-16 ja tyttö tuli. Nyt kolmas kerta on ollut pahin ja luulen että tyttö tulee :) Onnea!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, tämä on tätä hysteeristä odotusta, mutta lapsettomuushoitojen jälkeen tein pari viikkoa sitten plussatestin ja tietysti odotellut milloin raskaus alkaa oikeasti tuntua..jotain nippailua vatsassa on ollut, rinnat hieman aristaa, mutta siinäpä se sitten melkein onkin...ei mitään kuvotusta tai huonoa oloa, kuten ensimmäisessä raskaudessa....välillä mietin, että olenkohan kuvitellut kokonaan noi positiiviset testit ;-) Voiko raskaudet olla keskenään erilaiset alkutuntemusten mukaan eli jos ed. raskaudessa on ollut pahoinvoiva, voiko seuraavat olla täysin erilaiset eli ei samoja oireita, kommentoikaapa...?

Vierailija
2/5 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla esikoisen odotus oli melko lailla oireeton, lievää etomista oli vain viikon 10 tienoilla. Nuoremman lapsen kanssa kuvotus alkoi viikolta 6 ja jatkui pari kuukautta. Väsymyskin oli ihan eri tasolla kuin ykköstä odottaessa.

Lapset ovat samaa sukupuolta (sukupuolella voi olla merkitystä, hormonitoimista on vähän erilaista tyttö- ja poikasikiöillä) ja syntyneet aika lyhyellä ikäerolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta oksensin koko raskauden.

Toisesta lapsesta särki joka paikkaan ja sain turvotusta joka paino hermoon.

Odotan kolmatta ja niin tunneherkkä että hävettää.

Esikoisen synnytys kesti vuorokauden, toisen 5 h, saas nähdä miten tässä käy.

Esikoinen on tarkka ja sinnikäs, toinen lapsi vilkkaampi ja tosi menevä.

Lapset, raskaudet ja synnytykset voi olla täysin erilaisia.

Positiivista testiä ei kuvittele. :D

Sulla saattaa oireita tulla vaikka huomisesta, tai ens viikosta, ehkä olet kokonaan oireeton. Semmostakin nääs tapahtuu.

Onnellista raskautta!

Vierailija
4/5 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaudesta..parin viikon päästä olis varattuna alkuraskauden ultra, että siellä sitten viimeistään nähdään ollako vai eikö?

ap

Vierailija
5/5 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tissit kipeet tai edes turvoksissa, ei kuvotusta, ei väsymystä, ei mitään.

Ainoastaan menkat jäi pois.

Kyllä silloin ahdisti ja pelotti, että kaikki ei olisi kohdallaan, mutta niin vaan tyttö sieltä syntyi. Tervekin vielä. imetinkin lähes vuoden.

Tässä toisessa raskaudessakaan ei ole mitään oireita. Tissit tuntuvat painavilta iltaa kohden, mutta ei edes joka ilta. En tietäisi olevani raskaana, jossen olisi tehnyt testiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan