Onko kukaan eronnut rahan takia?
Tämä on pitkä tarina, tiivistäen tilanne se, että miehen toimien takia pelkään, että menetämme kotimme, meillä ei ikinä ole varaa mihinkään ja miehellä on maksuja todella iso pino rästissä.
Tämä on hänen itse aiheutettu ongelmansa ja kaikki on kasautunut vähitellen.
Olen yrittänyt häntä patistaa muuttamaan omaa rahankäyttöään, mutta turhaan. Pelkään, että hän ajaa meidät vararikkoon, enkä jaksa tätä tilannetta enää.
Olen ajatellut, että jos eroaisimme ja mies muuttaisi muualle, niin m inun ei tarvitsisi enää hänen sotkujaankin selvitellä. Minulla olisi oma palkka, jonka turvin voisin lunastaa hänet ulos tästä asunnosta.
Nyt mies omistaa puolet ja jos hän tätä menoa jatkaa, joudutaan asunto pistämään myyntiin että saadaan maksut maksettua.
Mitä teen? Auttakaa
Rakastan miestäni ihan älyttömän paljon ja minua itkettää jo pelkkä ajatus erosta, en vain enää tiedä, mitä pitäisi tehdä.
Kommentit (24)
Kyllä, exäni humputti kaiken rahan mikä tuli. Itse ei ollut koskaan töissä. Hänelle raha oli itsestään selvää, se vaan tuli jostakin. Erottiin, ja ostettiin lapsille asunnot, kummallekaan ei jäänyt mitään. Exällä ei ole edelleenkään mitään. Minulla on 2 velatonta asuntoa jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi nyt alkoi soimaan päässä se paska rahan takii biisi.
Ainakin kokemuksesta viisastuneena en enää ala pihin miehen kanssa seurustelemaan.
Ex-muija tuhlasi kaiken saatavilla olevan rahan ja päälle vielä luotolla tavaraa. Piti päästä rentoutumaan juomalla ja matkustelemalla. Lähdettiin sitten pojan kanssa omillemme. Muuten olisi tullut konkurssi, eikä opiskelu olisi ollut mahdollista.