Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääsin 34-vuotiaana pysyvälle työkyvyttömyyseläkkeelle. YESS!!

Vierailija
13.11.2008 |

etko uudelleenkouluttaudu?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen tässä äidin ja isän kuolemia rahantulon toivossa, vailla syyllisyydentuskia. ap

Vierailija
62/75 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut ja jaksoin onneksi taistella vastaan. Nyt normaalisti töissä jo reilut 3 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
64/75 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
65/75 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla surullisempaa kuin "nuori eläkeläinen".. Mikä sut on "sekottanut"? Kukaan ei synny psyykkisesti sairaaksi.. Mitä sulle on tehty sun lapsuudessa? Onks sun vanhemmat kuitenkin psyykkisesti terveitä?

Eihän sille voi mitään jos psyykkeen takia ei pysty töitä tekemään. Ja toi on kyllä värin ettei "kukaan synny psyykkisesti sairaana", ihan hyvin voi syntyä, kun äiti vaikka ryyppää ja vetää huumeita odotusaikana, koettu on. Itselläni ei mitään mutta mieheni on kärsinyt koko elämänsä siitä että äitinsä ryyppäsi yms. odotusaikana, surullista. Nyt mieheni 24-vuotias ja meille tulossa vauva huhtikuussa, mies on viittä vaille hakemassa työkyvytömyyseläkettä psyykkeensä takia.

Osaako kukaan kertoa miten eläkkeen määrän kanssa käy jos pääsee eläkkeelle vaikka 25-vuotiaana? Eihän eläkettä ole kerinnyt kertyä juurikaan? Ei sillä elä saatika sitten perhettä elätä.. Vai tuleeko siihen joku lisä?

Vierailija
66/75 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhteensä 8 kk elämästäni töissä. Ehdin olla 3 vuotta kuntoutustuella, minä aikana mulle ei tehty yhtään mitään. Joka työpaikalla olen joutunut fyysiseen tappeluun. Yhdeltä katkaisin akillesjänteen kärryllä ja toiselta mursin käden tohjoksi. Psykiatrin lausunnnon mukaan en voi olla ihmiskontaktissa muuten kuin valvotusti. Mistähän ne poliisit maksettaisiin seuraamaan jonnekin työkeskukseen mun oleskelua jollei verovaroista.Olen nyt onnellinen kun saan viettää rauhassa aikaa perheeni ja lapsieni kanssa. Ja tän päivän raskaat puntti/varjokamppailutreenit meni hyvin, se on mulle pääasia.

ap

Vierailija
67/75 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä ettei tuossa ole juuri vaihtoehtoja. Todennäköisesti mielenterveysongelmasi on todella hankalasti autettavaa laatua.

Vierailija
68/75 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten esim jonkun paskaduunin saamisesta.

Vierailija
69/75 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeesti ei mussa mitään vikaa ole, piti niitten saada vaan tekstiä paperiin tyhjän tilan täytteeksi. -ap-

Vierailija
70/75 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne kaikki pershäiriöiset luulee =D t:lääkäri

Kyllä mä olen koko pienen ikäni tiennyt, että minussa on jotain pahasti vikaa.

t. yksi pershäiriöinen

Vierailija
71/75 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vaikka siksi että olen tapellut koko saatanan valtion kanssa vuosikausia saadakseni tän paperin.

Vierailija
72/75 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on yksi hullu pois pilaamasta muiden työssäkäyvien elämää!!

Vierailija
73/75 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei persoonallisuushäiriöitä lasketa mielisairauksien kirjoon kuuluvaksi.

Taas on yksi hullu pois pilaamasta muiden työssäkäyvien elämää!!

Vierailija
74/75 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hävettävää on mielenterveysongelmissa? Häpeäisit itse kommenttiasi. Sairaus on sairaus, oli se sitten päässä tai perseessä. Eikä sitä tarvitse hävetä, jollei sitä ole sitten itse vaikkapa lsd:llä hankkinut.

MT-syistä jos pääsisin eläkkeelle, niin en kyllä täällä kehuisi vaan häpeäisin

MT-syistä jos pääsisin eläkkeelle, niin en kyllä täällä kehuisi vaan häpeäisin

Vierailija
75/75 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tehdään lauantaina, lähdetäänkö ale-pubiin?