Minun on löydettävä heila (mies) tälle kesälle
Kait se on pakko mennä johonkin Tinderiin. Olen yksinäinen joten harvoin tulee yksin lähdettyä baariin ellei ole vahvat pohjat alla. Oon onnistunut laihtumaan normaalipainon ylärajalle ja aion laihtua vielä lisää, mutta kyllä minä nyt jo kehtaan miestä etsiä. Kadehdin ihmisiä joiden näen kävelevän käsi kädessä tuolla kaupungilla ja kaikkialla 🥹
Kommentit (22)
Ei sun kannata miettii tota jonku laihduttamisen kannalta. Nainen on aina upeimmillaan silloin ku viihtyy omis nahoissaan. Tinder ei oo hyvä paikka ettii ihmistä mut jos ei käy missään niin sit se on varmaan ainoo vaihtoehto.
Toivottavasti löytyy.
M35
Helluntai meni jo. Jos ei heilaa helluntaina, ei koko vuonna
Kannattaa kuitenkin miettiä noita baareja vaikka sitten kahvikupillisen verran ja olla itse aktiivinen. Live-kohtaaminen on aina parasta.
ei miehen löytämiseen mitään laihduttamista tarvita.
näkee sen prismassakin, että suurimmillakin siiderivalailla on mies ja lapsia.
miehet eivät ole niin pinnallisia kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kuitenkin miettiä noita baareja vaikka sitten kahvikupillisen verran ja olla itse aktiivinen. Live-kohtaaminen on aina parasta.
Lähestyyköhän miehet enää live-elämässä naisia 🤔 Avasin kyllä kerran suuni eräälle miehelle ja juttelimme, mutta tuskin hän on kiinnostunut minusta. Tuntuu että aina käy niin että kiinnostun sellaisista jotka eivät kiinnostu minusta ja minusta kiinnostuvat sellaiset miehet joista minä en kiinnostu. Miten voikin joillain ihmisillä käydä niin hyvä tuuri että jo eka kohtaamansa ihminen osuu kohdilleen ja kemiat kohtaavat ja alkavat heti seukata.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kuitenkin miettiä noita baareja vaikka sitten kahvikupillisen verran ja olla itse aktiivinen. Live-kohtaaminen on aina parasta.
Lähestyyköhän miehet enää live-elämässä naisia 🤔 Avasin kyllä kerran suuni eräälle miehelle ja juttelimme, mutta tuskin hän on kiinnostunut minusta. Tuntuu että aina käy niin että kiinnostun sellaisista jotka eivät kiinnostu minusta ja minusta kiinnostuvat sellaiset miehet joista minä en kiinnostu. Miten voikin joillain ihmisillä käydä niin hyvä tuuri että jo eka kohtaamansa ihminen osuu kohdilleen ja kemiat kohtaavat ja alkavat heti seukata.
Ap
suurin osa miehistä on jo sisäistänyt metoon ja feminismin, jota miehille on vuosia toitotettu, eivätkä miehet enää lähesty naisia. naisille aloitteen tekeminen on yhä sallittua.
Vierailija kirjoitti:
jos muuten eo löydy niin Mustalle miehelle kelpaa reikä kuin reikä
ainakin siihen asti, että saa suomen kansalaisuuden
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kuitenkin miettiä noita baareja vaikka sitten kahvikupillisen verran ja olla itse aktiivinen. Live-kohtaaminen on aina parasta.
Mites rantaraitin tai ostarin penkeillä istuminen näin kesällä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kuitenkin miettiä noita baareja vaikka sitten kahvikupillisen verran ja olla itse aktiivinen. Live-kohtaaminen on aina parasta.
Lähestyyköhän miehet enää live-elämässä naisia 🤔 Avasin kyllä kerran suuni eräälle miehelle ja juttelimme, mutta tuskin hän on kiinnostunut minusta. Tuntuu että aina käy niin että kiinnostun sellaisista jotka eivät kiinnostu minusta ja minusta kiinnostuvat sellaiset miehet joista minä en kiinnostu. Miten voikin joillain ihmisillä käydä niin hyvä tuuri että jo eka kohtaamansa ihminen osuu kohdilleen ja kemiat kohtaavat ja alkavat heti seukata.
Ap
Se riippuu tilanteesta ja siitä minkä ikäsiä ollaan. Nuorempana sitä lähesty helpostikin kun aina ajatteli et mitä enemmän heittää verkkoja vesille niin sitä todennäkösempää löytää vonkale. Nyt sit tän ikäsenä peilaa tilannetta paljo enemmän. Terassilla, jossain illanistujaisissa tai keikoil tulee lähestyttyä, mut ei enää missään kadul tai muuten.
Tosi paljo on kiinni tuuripelistä ja siitä että ite on avoin tutustuus uusiin ihmisiin. Kun juttelee kaikille ja sellasella hyvällä hengel, ei isku mieles niin sit sitä juttua vaan saattaa silleen orgaanisesti alkaa löytyy. Mä ite tykkään livekohtaamisista eniten.'
M35
Sä oot vähän myöhässä, helluntai meni jo.
Miks pitää? Mikään ei ole niin säälittävä kuin liian innokas metsästäjä.
Vierailija kirjoitti:
Miks pitää? Mikään ei ole niin säälittävä kuin liian innokas metsästäjä.
Ootko sä parisuhteessa? Jos ei veikkaa ei voi voittaa.
Muista että hyvät miehet on harvassa. 70% miehistä pettää. 20% on narsisteja ja väkivaltaisia. Loput 10 % on kilttejä ja rumia miehiä. Vaikeaa on siis valita mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kuitenkin miettiä noita baareja vaikka sitten kahvikupillisen verran ja olla itse aktiivinen. Live-kohtaaminen on aina parasta.
Lähestyyköhän miehet enää live-elämässä naisia 🤔 Avasin kyllä kerran suuni eräälle miehelle ja juttelimme, mutta tuskin hän on kiinnostunut minusta. Tuntuu että aina käy niin että kiinnostun sellaisista jotka eivät kiinnostu minusta ja minusta kiinnostuvat sellaiset miehet joista minä en kiinnostu. Miten voikin joillain ihmisillä käydä niin hyvä tuuri että jo eka kohtaamansa ihminen osuu kohdilleen ja kemiat kohtaavat ja alkavat heti seukata.
Ap
Kyllä lähestyvät, ja samoin naiset miehiä. Täytyy vain olla fiksu ja mukava niin seuraa kyllä riittää sukupuolesta riippumatta.
Millainen mies haussa? Millainen on oma taustasi?
Toi "kovat pohjat alle" ennen baariin menoa ei kuulosta hyvältä. Alkoholistit eivät miehiä kiinnosta.
Minkä ikäinen olet?