Pääsin 34-vuotiaana pysyvälle työkyvyttömyyseläkkeelle. YESS!!
Kommentit (75)
Paljon onneeeeaaaa eläkkeeeestäääääää, Paljon ONNEA vaaaaaaaan!
Mistä syystä pääsit / jouduit eläkkeelle?
Eikö kuitenkin olisi mukavampi olla "terve"?
Vai joku fyysinen juttu? Ilmeisesti et ole kovin urakeskeinen ihminen, tuo on yksi suurimpia pelkojani.
MT-syistä jos pääsisin eläkkeelle, niin en kyllä täällä kehuisi vaan häpeäisin
Mutta oikeesti ei mussa mitään vikaa ole, piti niitten saada vaan tekstiä paperiin tyhjän tilan täytteeksi. -ap-
Mutta oikeesti ei mussa mitään vikaa ole, piti niitten saada vaan tekstiä paperiin tyhjän tilan täytteeksi. -ap-
Voiko olla surullisempaa kuin "nuori eläkeläinen".. Mikä sut on "sekottanut"? Kukaan ei synny psyykkisesti sairaaksi.. Mitä sulle on tehty sun lapsuudessa? Onks sun vanhemmat kuitenkin psyykkisesti terveitä?
MT-syistä jos pääsisin eläkkeelle, niin en kyllä täällä kehuisi vaan häpeäisin
Onhan se onnittelun paikka, kun sairas pääsee eläkkeelle. Monihan joutuu sairaana töihin.
Vilpittömät onnittelut toistamiseen.
14 vaikka siksi että olen tapellut koko saatanan valtion kanssa vuosikausia saadakseni tän paperin.
tiedä mitä vahinko muuten saisivat töissä ollessaan aikaan. Ajatelkaa vaikka persoonallisuushäiriöistä peruskoulunopettajaa, niitähän riittää. Ope rääkkää pieniä lapsia eikä kukaan voi tehdä mitään
hulluilta lapset huostaanotetaan jo laitoksella
Henk. koht. mua hävettäisi olla lähes jokainen tähän ketjuun kirjoittanut, ap mukaanlukien. Jollei tämä sitten ole provo.
Ei tämä tämmöinen ainakaan edistä sitä asiaa, että psyykkiset sairaudet aiheuttaa oikeaa työkyvyttömyyttä siinä missä muutkin sairaudet. Eikä se ole laiskuutta. Minä en itse pääisisi sairaseläkkeelle, vaikka olen sitä varovasti kysynyt. Töihin jos menen, on AINA hengenlähtö ollut lähellä.
Hyvä puoli tässä asiassa on se, että voin tulevaisuudessa keskittyä päätoimisesti entisiin harrastuksiini eli voimanostoon ja kamppailulajeihin.
-ap-
tuo Obama-fanaatikko ja onko papereissa diagnoosina skitsofrenia tai muu psykoottisuus?
Saa onnitella.