Halvalla pakko päästä lahjoista :'( olisitko pettynyt jos saisit:
Siis ostan nää sukulaisille kun enempään ei oo varaa:
-anopille enkelikeramiikkapatsaan (9e keramiikkapajasta,paikallista käsityötä,korkeus 15cm) anoppi "harrastaa" enkeleitä
-miehen siskolle+perheelle: siskolle meikkilahjapaketti (n. 10e), pojille (4v ja 6v) yhteiseksi olipa kerran maapallo (?) dvd-boxi olikohan n 30e ja uudelle miehelle adidaksen paketti (deo+suihkugeeli 7e)
-miehen isälle palmoliven lahjapaketti (10e)
-mun veljelle vaimoineen flanellipyjamat (yht 20e)
-mun vanhemmille: molemmille vaalkoiset tyynyliinat joihin painetti toiseen pappa ja toiseen mummi teksit,lapset antaa nää (maksoi varmaan n 5e yht,värejä oli jo kotona) ja isälle flanellipaita 15e,äidille lämpimät kotitossut 10e
Selityksenä miksi miehen vanhemmille ei noita tyynyliinoja on se et miehen äitiä ei saa kutsua mummiksi eikä ole paljoakaan tekemisissä lasten kanssa,ovat eronneet ja miehen isä taas saa luultavasti lisäksi vielä konjakkipullon jonka mies hankkii...
Miltä kuulostaa??
Kommentit (47)
rahavarojesi mukaan lahja täältä:
http://www.lahjaksilehma.fi/lahjakauppa/
tai täältä:
http://www.parempilahja.fi/read_shop.php?category=lahjatlukutaito&group…
Esim. anopille ja appiukolle suunnittelemiesi lahjojen hinnalla saisit jo vesiputkea tai puun taimia ja siemeniä. Kun yhdistät muidenkin lahjaosuudet, voit ostaa vuohen ja sen hoitoon liittyviä tarvikkeita ja koulutusta köyhälle perheelle 42 €
Suotta nimittäin sukuun eurojanne panostat, arvoasi se ei heidän silmissään nosta. Ei sitä rahamäärää olekaan...
minulle kelpaisi, jos minulle ajatuksella annetaan
ja miehen kanssa ostamme myös toisillemme.
Näin on päätetty siksi, että isot suvut, joissa paljon lapsia. Pelkästään lasten lahjoihin uppoaa iso summa rahaa ja niiden hankkimisessakin on jo työtä (vielä parit synttäritkin osuvat joulun lähelle). "Lapselliset" perheet emme osta aikuisille lahjoja, näin on yhdessä sovittu.
Eihän toiselle aikuiselle ihmiselle VOI ostaa mitään meikkipalettia! Sen värithän on väistämättä väärät sen toisen tyylille ja ihonvärille ja mahtaako kyseinen henkilö käyttää markettimeikkejä ylipäänsä, aika monet kun on allergisia! Sama koskee jotain deo-suihkugeelipaketteja, niitä voi antaa vain oman perheen jäsenille! Eikä aikuisille oikein pyjamiakaan voi antaa. En mä tosiaan haluaisi nukkua kälyn antamassa pyjamassa... Se olis kuitenkin vielä lyhyt ja leveäkin.
Anna mieluummin vaikka kahvipaketti, teepusseja tai vaikka kauppakassi!
Ainoat HYVÄT lahjat tuossa on noi anopin enkeli, jos kerran hän sellaisia harrastaa (henkilökohtaisesti ne on musta kauheita, mutta jos toinen harrastaa niin silloin se on hänelle hyvä lahja) lasten olipakerran-maapallo (vaikka musta se on tarpeettoman kallis, jos haluat säästää) ja noi sun vanhempien saamat tyynyliinat. Äitisi kotitossut on kanssa kivat, jos hän sellaisia käyttää!
joku käsityötaitoinen ystävä joka voisi halvalla tehdä jotakin uniikkia?Tai vaikka auttaa sinua tekemällä vaikka jonkin sablonan jolla voisit painaa niitä tyynyliinoja tms?
Minä hyödynnän aina nämä käteväkätiset, lahjat ovat varmasti ainutlaatuiset ja usein myös huokeammat, varsinkin jos täytyy hommata jotain pientä kivaa esim. lasten koulukaverille tms. (eikä siis kyseessä ole välttämättä joulu)