Onko sinulla käyttöluotto lainaa?
Kommentit (7)
Elämiseen on mennyt. Ruokaan, vaatteisiin ja bensaan.
tässä teille neuvo, joka ainakin meidän elämänlaatua paransi 100%
Marssittiin pankkiin ja otettiin normaali laina, jolla maksettiin kaikki korkeakorkoiset lainat pois. Yhdistettiin se asuntolainaan eikä nostettu kuukausierää ollenkaan.
Nyt ekaa kertaa tänä syksynä rahat riittävät siihen, että sitä seuraavan kerran taas tulee. Niukkaa on vieläkin,mutta eipähän tarvi viettää unettomia öitä maksamattomien laskujen takia.
Suosíttelen : D
mun on pakko pitää tuo käyttöluotto, koska joskus on tilanne että tarvitsee nopeasti rahaa. Kallista se on, niinkuin elämä ;). Onnea että olette päässeet kierteestä :)! T. se jolla käyttövara 4800...
mun on pakko pitää tuo käyttöluotto, koska joskus on tilanne että tarvitsee nopeasti rahaa. Kallista se on, niinkuin elämä ;). Onnea että olette päässeet kierteestä :)! T. se jolla käyttövara 4800...
Voisiko harkita että pyöräyttäisi taloudenpitonsa sille tolalle että olisi sitä puskuria tilillä, ei luottona?
Eikös se perinteinen taloudenhallinnan sääntö mene niin että yhden kuukauden tulojen verran pitäisi olla jemmassa pahanpäivän varalle.
Voisiko harkita että pyöräyttäisi taloudenpitonsa sille tolalle että olisi sitä puskuria tilillä, ei luottona?
Eikös se perinteinen taloudenhallinnan sääntö mene niin että yhden kuukauden tulojen verran pitäisi olla jemmassa pahanpäivän varalle.
Kyllä normaali lapsiperhe saa panna kädet ristiin, että rahat riittäisi kuukauden ruokaan ja laskuihin.
Unelmiksi jäävät tuollaiset puskurirahastot.
2500 tapissa ja just nostin käyttövaraa 4800. Olen joutunut elämistä varten aikoinaan ottamaan ja elämiseen sitä käyttämään. Käyttövaran noston tein hätätilanteita varten.