Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brotherin Johan on myös varakkaasta perheestä

Vierailija
31.10.2008 |

joten ei voittoa Johanille

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miten niin varakkaasta perheestä oleva ei voi voittaa BB:a? Jossainvaiheessa lukasin BB:n yleiset säännöt läpi ja niistä ei kyllä osunut silmään artiklaa jossa olisi puhuttu jotain tuohon tyyliin..?

Vierailija
2/18 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Annakin varmaan ihan hyvin toimeentulevan äidin tytär. Sitä vaan ihmettelen, että kun nuo kaikki ovat aikuisia, niin mitä väliä perheen rahoilla enää on? Tuskinpä niillä elelevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ollut alusta asti talossa

-pää kestää parhaiten

-todella iloinen ja miellyttävä luonne

-ei oo sortunu paskan puhumiseen

-osaa käyttää alkoholia järkevästi

-kesti Nikon yms läyhäämisen upeasti

-on näyttänyt itsestään myös herkän puolen

Vierailija
4/18 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen kohdalla: minä itse? Luulin että hän on orpo tai välit poikki perheeseen

Vierailija
5/18 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miten niin varakkaasta perheestä oleva ei voi voittaa BB:a? Jossainvaiheessa lukasin BB:n yleiset säännöt läpi ja niistä ei kyllä osunut silmään artiklaa jossa olisi puhuttu jotain tuohon tyyliin..?

Vierailija
6/18 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että perheen kohdalla lukee "minä itse" tarkoittaa käsittääkseni sitä, että johan katsoo olevansa aikuinen ja omillaan. Siinä vaiheessa ei lapsuuden perheen varoilla sinänsä ole tekemistä itsenäisen aikuisen elämän kanssa.

No ok. antaa vankemmat lähtökohdat, mutta kuitenkin. Aikuinen on aikuinen.

Vierailija
7/18 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. köyhän ei pitäisi voittaa noin isoja rahoja. Niillä menee vaan pääkoppa sekaisin ja ne tuhlaa rahansa viinaan ym. idiotiaan.

Vierailija
8/18 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pää kestää parhaiten

EI pidä paikkansa! Johan on täysin laskelmoiva puheissaan ja teoissaan. Itsevarma hän on kyllä.

Vierailija
9/18 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pää kestää parhaiten

EI pidä paikkansa! Johan on täysin laskelmoiva puheissaan ja teoissaan. Itsevarma hän on kyllä.

Vierailija
10/18 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin roskaa.

Vai onko jossain tieto, että Johan on varakas?

Vierailija
11/18 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on kylpylässä uimavalvojana, ei mikään huippuduuni tietääkseni. Luulis että jotain hohdokkaampaa tekis jos olis bättre folkia... Johan ei ole suoranaisesti mokannutkaan tuolla mutta ei missään nimessä ansaitse voittoa, laskelmoiva jätkä joka ei ekoina viikkoina uskaltanut juuri suutaan avata mutta nyt on joku alfauros.

Vierailija
12/18 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti on varaa mukavaan elintasoon. Miksi Johankaan kouluttautuisi vaikkapa ekonomiksi jos on muutenkin varaa samanlaiseen elintasoon ja vielä saa tehdä mieluista työtä kylpylässä

Johan on kylpylässä uimavalvojana, ei mikään huippuduuni tietääkseni. Luulis että jotain hohdokkaampaa tekis jos olis bättre folkia... Johan ei ole suoranaisesti mokannutkaan tuolla mutta ei missään nimessä ansaitse voittoa, laskelmoiva jätkä joka ei ekoina viikkoina uskaltanut juuri suutaan avata mutta nyt on joku alfauros.

Vierailija
13/18 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänessä on jotain hurmaavaa huonoine ulosanteineen. Johan ei miellytä minua, sillä hän on niitä tietoisesti hurmaavia ihmisiä, jotka ei ole koskaan tehneet minuun vaikutusta. .

Vierailija
14/18 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanissa ei ole karismaa, se on jotenkin mitäänsanomaton tyyppi. Terossa on särmää ja on paremman näköinenkin. Kumma juttu että vaikka Tero on niin avuton ilmaisemaan itseään nin naiset on siihen villinä...Eipä Jari-Matin sänkyyn ole tunkua vaikka se niin kärkkäästi laukoo mielipiteitään : )

Hänessä on jotain hurmaavaa huonoine ulosanteineen. Johan ei miellytä minua, sillä hän on niitä tietoisesti hurmaavia ihmisiä, jotka ei ole koskaan tehneet minuun vaikutusta. .

Vierailija
15/18 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siitä näkee kilometrin päähän miten se todella PELAA peliä ja on aina samaa mieltä enemmistön kanssa. Ei omaa omia mielipiteitä, vaan yhtyy aina johonkin "vahvempaan" ryhmään. Pyrki Aden talossa ollessa miellyttämään, nuoli siis persettä, että pääsisi ison johtajan suosioon.

Tero sanoo suoraan, että pyrkii muuttamaan ihmisiä parempaan suuntaan, kun Johan ja Jari-Matti väittävät, ettei näin tee. Kuitenkin he yrittävät muuttaa Teroa samanlaisiksi kuin massaväestö talossa. Johan yritti myös väkisin tulla Nikon kaveriksi, kun huomasi, että Nikosta selvästi pidetään, vaikka en usko Johanin kaltaisen ihmisen edes pitävän Nikon kaltaisesta vinkujasta oikeessa elämässä. Peliähän se selkeesti on. Mun mielestä Johan on läpinäkyvääkin läpinäkyvämpi.

Ja viimeisetkin Johanin pisteet menevät, kun alkaa tuon Jari-Matin kanssa esittämään jotain pomoa talossa ja ilmaisemaan mielipiteitään siitä kuinka Teron pitäisi muuttua ja miten Tero saa olla. Tuo herkistelykin on Johanin kohdalla selkeetä esitystä, miksi ihmiset eivät sitä näe?

Vierailija
16/18 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kuuntelin, kun puhui Tampereesta, Tampereen kaupunkirakenteesta, vähän historiasta yms. Ihan normaalia yleistietoa kotikaupungistaan, mutta tuossa porukassa poikkeuksillista. Toisia ärsyttää, kun on vähän besserwisser, mutta normaalilla sivistyksellä ja yleistiedoilla varustettu ihminen kyllä muuttuu besserwisseriksi tuollaisessa porukassa. Ei noin tietämätöntä porukkaa voi olla olemassa... Johan on ainoa, joka on selvästi on joskus pitänyt korvat auki edes.

Mä en aluksi välittänyt koko hepusta, mutta on tasapainoisin ja fiksuin. Siksi toivon hänelle voittoa.

Vierailija
17/18 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siitä näkee kilometrin päähän miten se todella PELAA peliä ja on aina samaa mieltä enemmistön kanssa. Ei omaa omia mielipiteitä, vaan yhtyy aina johonkin "vahvempaan" ryhmään. Pyrki Aden talossa ollessa miellyttämään, nuoli siis persettä, että pääsisi ison johtajan suosioon.

Tero sanoo suoraan, että pyrkii muuttamaan ihmisiä parempaan suuntaan, kun Johan ja Jari-Matti väittävät, ettei näin tee. Kuitenkin he yrittävät muuttaa Teroa samanlaisiksi kuin massaväestö talossa. Johan yritti myös väkisin tulla Nikon kaveriksi, kun huomasi, että Nikosta selvästi pidetään, vaikka en usko Johanin kaltaisen ihmisen edes pitävän Nikon kaltaisesta vinkujasta oikeessa elämässä. Peliähän se selkeesti on. Mun mielestä Johan on läpinäkyvääkin läpinäkyvämpi.

Ja viimeisetkin Johanin pisteet menevät, kun alkaa tuon Jari-Matin kanssa esittämään jotain pomoa talossa ja ilmaisemaan mielipiteitään siitä kuinka Teron pitäisi muuttua ja miten Tero saa olla. Tuo herkistelykin on Johanin kohdalla selkeetä esitystä, miksi ihmiset eivät sitä näe?

Vierailija
18/18 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla talossa kaikki muut ovat ihan pohjasakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi