Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkusteleeko kukaan vain muiden kateuden vuoksi?

Vierailija
07.10.2023 |

Mietin tässä tänään miksi oikein käytän rahaa matkusteluun ja tajusin, että mikään lomakohteessa ei tarjoa niin suuria kiksejä kuin muiden ihmisten kateus. Jos kaikilla olisi varaa matkustella, käyttäisin varmaan rahani johonkin ihan muuhun. Ei minua oikeasti kiinnosta nähdä uusia kohteita tai tutustua muihin kulttuureihin. Ei minua kiinnosta edes maata rantatuolissa juomassa cocktailia vaan kaiken anti on se, että otan tästä sinällään ihan aidon kuvan instastooreihin ja nautin miten köyhät tuttavani seuraavat näitä. Onko täällä muita kaltaisiani?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi, olet idiootti.

Vierailija
2/13 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, kukaan ei oo sulle kateellinen :D mua lähinnä rasittaa kuvat matkoista, ei niistä saa mitään irti. Selaan vaan ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikkein suurin tyhmyytesi on olettaa, että kaikki ovat ylipäätänsä kateellisia. Elämältäsi saattaa pudota pohja kun joskus tajuat, että harva on edes kiinnostunut siitä, että hengitätkö vielä huomenna. 

Vierailija
4/13 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En matkustele yhtään, mutta asuntolainan olen maksanut jo pois. Kadehtisivat jos tietäisivät.

T. Helsinkiläinen

Vierailija
5/13 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sullakaan hyvin mene. Siis ketä kiinnostaa sinun matkustamiset? 

Vierailija
6/13 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on. Huono sellainen.

Vierailija
7/13 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes kerro reissuistani kenellekään tai päivitä someen tms. Mitäs siihen sanot?

Vierailija
8/13 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kertoa matkusteluistasi, vaikka et edes matkustele. Sen verran mielikuvitusta löytynee ja loput tarpeellisesta tiedosta löytyy Netistä. Rahat säästyy ja olet kateuden kohde - mikäli kateus on tavoittelemisen arvoista.

Vierailija
9/13 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillinen juttu.

Minusta on kiva kuulla miten tuttavat. Reissaavat eri lomakohteissa. Matkakuvia somessa on tosi kiva vilkaista.

Meille ei opetettu kateutta. Kun tekee duunia ja ostaa mistä itse tykkää. Kaveritkin tykkää.

Kerro ihmeessä Dubain lomastasi, Japanin kirsikkapuista ja Kiinan muurista. Mukava kuulla miten kiersit lomakauden lopussa kaikki ranskan nähtävyydet jonottamatta yhtään ja ensi viikolla lähdet jenkkilään. Ihan pelkästään siksi, et pääset ajelemaan tosi isoilla vuoristoradoilla.

Hyvää matkaa. Ja jos et just nyt kerkeä jenkkilään. Mene vaikka romaniaan. Sielläkin tehdään kivoja lyhyitä reissuja joista riittää juteltavaa.

Vierailija
10/13 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan vain työni puolesta ja olen noin 300 päivää vuodesta poissa kotoa. Ei mulle ainakaan enää yksikään allaskuva tai mikään muukaan tropiikin kuva tuo mitään värähdystä. Lähinnä tuo ihmetystä, että joku ihan oikeasti haluaa maksaa siitä, että pääsee istumaan jossain metallituubissa (juna, bussi, auto, lentokone, laiva), saa luultavasti jotain sairauksia tai jotain muita tuliaisia kotiin ja elää täysin erilaisessa ympäristössä ilman omaa sänkyä ja omia kodin mukavuuksia. Sen neljä kuukautta kun olet töissä 12h/7 päivää viikossa, peset käsin kalsareitasi ja vedät märät kalsarit jalkaan, koska kyseisessä paikassa ei ole pesukonetta ja ilmankosteus on korkea, olet jatkuvassa pelossa, että mikähän torakka siellä sängyssä nyt on ja syöt paikallisten ruokia niin alkaa yllättäen se oma pieni koti olemaan sellainen tuttu ja turvallinen ja haluat sinne.

Vierailija
11/13 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on ressukka, jos tekee elämässään asioita siksi, että haluaa näyttää muille.

Vierailija
12/13 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua ihmisiä jotka kuvittelevat herättävänsä kateutta jollain matkoilla yms. Mulle kerran eräs lähetti pyytämättä mesessä yksityisviestinä matkakuviaan, ikään kuin kukaan muu ei olisi käynyt ulkomailla ja niitä kuvia näkee googlestakin. 

Ja eniten naurattaa, että jos se kohde jonka halutaan olevan kateellinen, painiikin elämässään sellaisten asioiden kanssa, että olisi ikionnellinen jos jotkut asiat jotka ovat joillekin itsestään selvyyksiä, olisivat hänellä hyvin.  

Vierailija
13/13 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, kukaan ei oo sulle kateellinen :D mua lähinnä rasittaa kuvat matkoista, ei niistä saa mitään irti. Selaan vaan ohi.

Niin no eräs tuttu toivoi pääsevänsä vielä käymään Nizzassa. Itse päätin seuraavan kohteen tuon perusteella. Ainakin hän katsoi kaikki matkapäivitykseni.

Ap