Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rahankäytön ja seksin yhteys

Vierailija
05.01.2008 |

.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä maksoin meidän perheessä about kaiken. Ja mun mielestä se oli ihanok kun vaimoke oli kotiäitinä. Lisäksi tarjosin mahdollisuutta käydä vaikka missä kauneushoidoissa, parturissa, vaatekaupassa jne.. Kyl mä maksan mielellään jos vaimoke näyttää hyvältä.

No tosin tää emäntä ei haluunnu näyttää hyvältä, ei kauneushoidot yms kelvannu. Ei saatana ajanu karvojaan muuta kuin 100 huomautuksen jälkeen.

Onneksi se löysi itelleen parempaa seuraa, nyt voi mun puolesta kasvattaa kainalokarvansa vaikka nilkkoihin asti. Ja todnäk sen uus puudeli vaan diggaa :)

Ovat kummatkin taitelijoita, taivaanrannan maalareita, puunhalaajia yms..

Mä hommaan itelle hyvän näköisen naisellisen naisen ja maksan sen kulut MIELELLÄÄN.!

Vierailija
2/31 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinä tasa-arvon aikoinakin yleensä miehen odotetaan tarjoavan treffeillä ruoat ja juomat, maksavan taksit jne. Homma yleensä jatkuu tai pahenee vakituisessa suhteessa: miehen maksettavaksi jää talo ja autot sekä laskut, kun vaimon palkka kannetaan lastenvaateliikkeeseen tai kosmetiikkaa tahi säästöön.

Miten te muut miehet koette tämän? Tuleeko maksumiehen rooli ns. selkärangasta, vai koetteko sen epäoikeudenmukaisena, mutta välttämättönä maksuna naisen seurasta (seksistä)? Vai oletteko kenties löytäneet naisen, joka vapaahtoisesti maksaa oman elämisensä? Mikä on ollut tämän vaikutus pari- ja seksisuhteeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te miehet tunnetustu tienaatte enemmän. Jos mies haluaa että se vaimo on kaunis ja hyvännäköinen niin kyllä miehen PITÄÄ sponsata. Mulla mies maksaa parturit, jumpat, vaatteet, meikit ja kaiken muun. Itse tienaan tonnin kk joten sillä maksetaan pieniä laskuja yms , mies hoitaa isommat laskut. Olen huomannut että se on miehelleni kunnia asia kaikki noi mun " turhuudet " hoitaa. Joku viisas joskus sanoi " Kun äiti on onnellinen niin koko perhe on onnellinen " ja kyllä se paikkansa pitää.

Kumpaa sinä mieluiten katselisit, naista joka on hyvännäköinen ja laitettu vai naista jolla on naama hevonvitulla eikä ikinä laittaudu millään tavalla koska mies pitää sitä turhana? Kun nainen pitää itseänsä kauniina ja on itsetuntoa niin eiköhän sitä seksiäkin heru.

Hmm....

Vierailija
4/31 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykenemätön hoitamaan omat raha-asiansa tai tienaamaan edes sen verran, että saisi oman kosmetiikkansa kustannettua?

Totuushan on että miehesi on sinut rahalla ostanut ja siihen sinun on tyytyminen, väänsit asiaa miten tahansa. Älä kuitenkaan julista totuutena " miehen PITÄÄ sponsata" , kaikki eivät halua maksullista naista kumppanikseen.

Vierailija
5/31 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei tule omillaan toimeen. Tai ei edes pyri siihen. Seksikin on huonoa naisen kanssa, jota ei arvosta.

Vierailija:

kaikki eivät halua maksullista naista kumppanikseen.

Vierailija
6/31 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa käteisellä itselleen esim. 60 tonnin mersun. Vaan voi itsenäisesti ostaa vaatteita, maksaa puhelinlaskuja ja osallistua ruokien maksuun yms.

-4

Vierailija
7/31 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi molemmille oma tili. Kumpikin 60% verojen jälkeen käteen jäävästä osuudesta yhteiselle tilille ja loput jää omaan käyttöön.

Vierailija
8/31 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös on kyl yhteiset rahat...toki minä naisena tietysti vaatteisiin ja lasten vaatteisiin (jotka kyllä ovat miehenikin lapsia...) laitan varmasti enemmän rahaa. Mutta tienaamme molemmat ja laskut maksetaan sen tililtä kellä on enemmän rahaa siinä hetkessä. Ja se myös maksaa ruokakaupassa jonka tilillä on rahaa vaikka kävisimme yhdessä kaupassa saatan minä naisena maksaa ostokset tai ravintolassa ruokailun...meistä se on avioliitossa ihan normaalia. Kumpikaan ei ostele isompia asioita jos ei keskustella...esim. uutta autoa tms. Jos toisen tilistä lyhennetään lainaa...toisen tilistä maksetaan laskut jne. Luulen et suurimmalla osalla on näin. Toki jos on esim. vanhempainvapaalla tms. on pakko miehen sponssata mut sekin on yhteistä se lapsi jonka vuoksi toinen ei tienaa.

Vierailija
9/31 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähdä.

Vierailija
10/31 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sekä naiset että miehet ovat niin mustasukkaisia omista rahoistaan ja ajastaan. Yhtä perhettähän sitä pitäisi olla, molemmilla osapuolilla tasapuolisesti kaikkea. Jos toisella on tiukempi jakso, niin kumppanin pitäis tukea eikä valittaa ja syyllistää.

En itsekään hyväksy siivellä elämistä (miehen tai naisen), mutta ap vois funtsia kumminkin sitä, että naiset usein tienaa miehiä vähemmän. Johtuen muuten siitä, että naisten tekemää työtä pidetään vähempi arvoisena kuin miesten (niin kuin myös naisia ylipäätään - se siitä tasa-arvon illuusiosta). Osittain naiset ylläpitävät tätä systeemiä itse paheksumalla itsenäismpiä tapauksia, mutta kyllä riittää miehiäkin, joiden mielestä omillaan toimeentuleva itsenäinen nainen on jotenkin viallinen...

Vierailija
11/31 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan joskus mielelläni seurana olevan naisen laskun ja vaikka taksinkin vaikka tavoitteena ei olisikaan mikään seksi tai vastaava. Maksan nimittäin jos mimmi on niin kivaa seuraa että minulla itselläni on kivaa. Toisaalta kun ei nuo pienet eikä vähän isommatkaan laskut tunnu missään niin voihan noita maksella, varsinkin jos toiselle tulee siitä hyvä mieli. Olen kyllä huomannut että nainen usein arvioi miestä sen mukaan miten mielellään se maksaa. Minusta on kiva maksaa. Kiva kun on rahaa ja sitä voi käyttää.

M40+

Vierailija
12/31 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laitetaan kaikki puoliksi ja muija on täysin samaa mieltä. Luottamus on välillämme vahva, ei ole avioehtoakaan. Ei tässä ole ravintolassa varaa syödä, vaikka säästöön jää kuukausittain sama summa kuin asunnon lyhennykseen. Taidat viedä miestäsi kuin pässiä narussa...

Vierailija:

Mutta tienaamme molemmat ja laskut maksetaan sen tililtä kellä on enemmän rahaa siinä hetkessä. Ja se myös maksaa ruokakaupassa jonka tilillä on rahaa vaikka kävisimme yhdessä kaupassa saatan minä naisena maksaa ostokset tai ravintolassa ruokailun

Vierailija
13/31 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun nainen ei lähde toiste treffeille miehen kanssa, joka laittaa hänet maksamaan. Tämähän kertoo selvästi, että parisuhde ja seksi maksaa aina miehelle.

Vierailija
14/31 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mies saa vähemmän. Meillä yhteiset rahat, mies tienaa aika saman.

t. seksiä rakastava nainen

Vierailija
15/31 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toisaalta mulla vuositulot n. 70 000 eur. Olen siis paljon pois kotoa töiden takia,

Vierailija
16/31 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöhän se naisen taloutta, jos on vuosikaudet kotona lapsia hoitamassa, mikä lienee yleensä ihan yhteinen arvovalinta. Sitten toisekseen miehet tienaavat keskimäärin paljon enemmän kuin naiset.

Minust a ei ole väliä sillä, kumpi maksaa missäkin mitäkin, mutta täysin mahdoton ajatus on ruveta jakamaan ravintolalaskua tasan, puolittamaan kauppalaskua tms. noloa. Se kyllä passaa, että tarjotaan vuorotellen. Näin on omissa suhteissani ollut aina: se jolla sattuu olemaan käteistä ja vain semmoinen fiilis, maksaa.

Vierailija
17/31 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä laitetaan kaikki puoliksi ja muija on täysin samaa mieltä. Luottamus on välillämme vahva, ei ole avioehtoakaan. Ei tässä ole ravintolassa varaa syödä, vaikka säästöön jää kuukausittain sama summa kuin asunnon lyhennykseen. Taidat viedä miestäsi kuin pässiä narussa...

Itse tarkoitan sitä et jos esim. kerran vuodessa syödään yhdessä tai lasten kanssa ulkona ni se maksaa jonka tilillä on rahaa...mä en voi ymmärtää et maksaisimme puoliksi vaikka kaupassa...joka kauppalasku on eri suurunen...säästötilille menee molemmilta tilistä rahaa pahanpäivän varalle. Eikä me olla eroamassa...Kerro miten te laitatte perheenne kulut tasan puoliksi? Hirvee energiahan siihen kuluu..joka kauppakuitti talteen...lasten vaatekuitit...bensakulut omiin vai lasten harrastuksiin...jos et ymmärtänyt ajoin takaa juuri samaa kuin sinä eli kulut menee puoliksi. Minä maksan tililtäni vaikka kaikki laskut ja kauppakulut mut sit tarvii miehen maksaa lainaa, ostaa bensaa yms. Ei oo avioehtoa ja luottamuksen täytyy olla vahva...

Vierailija
18/31 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten yhteinen tili, johon molemmat laittavat yhtä paljon rahaa tarpeen mukaan. Sieltä menee myös asunnon lyhennykset. Kaupassa maksamme aina pankkikortilla. Erittäin kätevää ja tasapuolista. Jos toisella on kaupassa kalliimpia " omia" ostoksia, hän maksaa sen tietysti omalta tililtään, ei yhteiseltä. Ei ole juurikaan ollut erimielisyyksiä raha-asiossa.

Vierailija:

Kerro miten te laitatte perheenne kulut tasan puoliksi? Hirvee energiahan siihen kuluu..joka kauppakuitti talteen...lasten vaatekuitit...bensakulut omiin vai lasten harrastuksiin...

Vierailija
19/31 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en voi asialle mitään että tienaan noin vähän, olisi pitänyt silloin yläasteella tsempata enemmän mutta minkäs teet. Mun mies käy itse myös partureissa, ostan hänelle vaatteita + 2 lapsellemme. Huolehdimme molemmat asunnon siisteydestä, seksiä joka päivä ja aivan mahtava suhde. Velkaa ei ole yhtään.

Ei kaikki ole niin mustavalkoista, heti ootte pilkkua viilaamassa. Relatkaa vähän ja löysentäkää sitä pipoa.

Vierailija
20/31 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa...no sittenhän se selittää kassajonot...jos vaimo on yksin kaupassa ostaa ruokaa maksaa sen eritililtä...ja sit ostaa itselleen jonkun vaatteen tai kauneudenhoitotuotteen maksaa ne sit erikseen toiselta tililtä...no mä en kumminkaan ymmärrä miks pitää mennä eurolleen tasan kaikki ku hautaan asti yhdessä on ajateltu olla...eikä niitä rahoja sinne mukaan saa. Eri asia tietty jos koko ajan on mielessä et jos erotaan....ni on menny kaikki tasan...meillä ainakin on välillä toinen esim opskellut sit taas vuorollaan toinen...no en mä tiä meillä menee kuitenkin hyvin ja lapset voi hyvin ja voivat harrastaa..tilillä ei aina ole paljoa mut so what....onneks on säästötili....samaa asiaa kuitenkin tässä ajetaan takaa jos sen vaan haluaa ymmärtää..tasan kulut.