Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ISÄ NUKUTTAA 1v3kk tytärtään, VINKKEJÄ KAIVATAAN!!

Vierailija
04.01.2008 |

Tyttö on tottunut nukahtamaan äidin avulla: rintamaitoa-->hereillä sänkyyn ja hieman silittelyä ja ehkä hyräilyä.

Näin on nukahtanut siis jo kauan, mutta nyt imetyksen loputtua ja muutenkin isä haluaisi onnistua saamaan tytön untenmaille. On yrittänyt toki ennenkin, mutta ei siitä mitään ole tullut. Tyttö huutaa kuin syötävä äidin perään ja isä luovuttaa tuntien itsensä huonoksi ja jne. ..siis häntä ottaa päähän kun ei onnistu nukuttamaan tyttöä.

Vinkkejä kaipaillaan! Elikkästä miten mies saisi tytön rauhottumaan ja nukkumaan? Kokemuksia??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tulee hyvin toimeen lapsen kanssa, kun minä en ole paikalla.

Vierailija
2/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminut meillä kahden lapsen kanssa juuri tuossa tilanteessa. Ei siihen isää tarvita ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi saattaa itkeä parikin tuntia ensimmäisinä iltoina, mutta nukahtaa nopeammmin iilta toisensa jälkeen.

Vierailija
4/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi kerrosta ja he tekevät iltarutiinit yläkerrassa, mutta ei vaan tyttö nukahda :(

Vierailija
5/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttakoon äiti lapsen ja isä voi tehdä hänen kanssaan jotain muuta omaa ja erityistä.

Vierailija
6/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kestä kuunnella toisen hätää edes viittä minuuttia...itku menee jo siinä vaiheessa ihan hysteeriseksi nikotteluksi :(

Vierailija
7/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanut 1-vuotiasta poikaamme nukahtamaan, vain isi kelpasi. No, muutama huutopäivä ja siinä se. Mutta kyllä se vaatii pitkää pinnaa. Soittelin monasti miehelle töihin ja muutaman kerran luovutinkin päikkäreiden suhteen.

Vierailija
8/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset ovat itkeneeet monta tuntia kun äiti ei ole ollut paikalla, mutta kummasti se uni maistuu kun on itkenyt aikansa. TUntuu ja kuulostaa pahalta, tiedän, mutta se on vaan ja ainoastaan lapsesi parhaaksi. t. 3.

Vierailija
9/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että menin ite eka mukaan siihen nukutukseen. Oltiin miehen kans yhessä siin sängyn vieressä. Ensin minä siinä lähempänä ja mies siinä mun vieressä. sit pikkuhiljaa toisinpäin eli mies siihen muksun viereen ja minä ilta illalta kauemmas ja kauemmas. vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä, mutta oli sen arvosta, ku sain itekki joka toisen illan " vapaaksi" .

Vierailija
10/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssa.

T. 3

Vierailija
11/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivisin on mitä mainioin iskä ja jaksaa leikittää tyttöä töistä tullessaan. Vaikka mielelläni tyttöä nukutan, niin kyllä minulle passaisi, että isäkin saisi tytön nukkumaan, niin ehkä jokin ilta joskus pääsisin ystävien kanssa ulos vaikka syömään, en ole kertaakaan vielä ollut synnytyksen jälkeen ja haaveena olisi että kesällä pääsisin. -AP

Vierailija
12/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsesi ei vielä ole valmis nukahtamaan isänsä kanssa niin hän ei vain ole siihen valmis.

Älkää kiusatko lasta vain omien halujenne takia.

Meillä 1v3kk nukahti vain tissille ja syliini. Isänsä kanssa muuttui hysteeriseksi. Vaikka päivisin pärjäsi hyvin iskän kanssa. Mutta illalla ja yöllä ei iskä kelvannut.

Nyt 3kk myöhemmin poika nukahtaa isänsä syliin ilman minkäänlaista vaikeutta.

Ei tarvinnut pakottaa, ei kiusata, ei huudattaa lasta tuntitolkulla.

Annettiin vain vähän aikaa kulua ja sitten kokeiltiin uudestaan. Ja nyt lapsi oli valmis nukahtamaan myös isänsä syliin. Ja nukahtaa siihen ilman mitään ongelmia

Vierailija
13/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on 1v 3kk, etkä ole kertaakaan ollut iltaisin missään? Mistä näitä supermammoja oikein sikiää? Musta ei olisi kyllä ikinä ollut moiseen ja jos olisin edes kuvitellut äitiyden tarkoittavan tuota, niin en olisi koskaan äidiksi ryhtynyt.

Ja ihan vain tiedoksi, kyllä se lapsi sitten isänkin kanssa nukahtaa, kun muuta vaihtoehtoa ei ole.

Vierailija
14/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole vain ollut tarvetta tai halua lähteä tuulettumaan (alkoholia olen viimeksi juonut kesällä, puoli siideriä), mutta ensi kesänä kyllä voisin lähteä kavereiden kanssa ulos syömään ja iltateranssille siiderille. -AP

Vierailija
15/15 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä tulos kun äidit tekevät itsestään lapselle korvaamattomia. Olisit antanut isän (joka on lapsen toinen vanhempi !!!!!!) osallistua lapsesta huolehtimiseen tasavertaisesti itsesi kanssa niin tällaista ongelmaa ei olisi. Olisit vaan jatkanut elämääsi lapsi rinnallanne, ei niin että vain sinä uhraudut. Olisiko nyt jo aika antaa isänkin osallistua? Anna sitten hänen tehdä se ja lähde ulos!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi