Lue keskustelun säännöt.
Perlke! Naapuri pärrää mopolla meijän ikkunan eessä. En syönä
04.01.2008 |
käyn varmasti puhkoon sen paskan kumin ja työnnän lähimpään ojaan. Ärsyttääääää!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla