Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä työssäkäyville äideille seuraa?

Vierailija
04.01.2008 |

Missä/voiko missään tutustua muihin äiteihin, jotka käyvät töissä. On todella ikävää mennä perhekerhoihin kuuntelemaan äitejä, jotka ovat sata vuotta kotona ja imettävät viisivuotiaitaan :( Haluaisin seuraa jostain kaltaisistani, jotka käyvät työssä ja pistävät julmasti lapsensa tarhaan - mutta mistä? Auttakaa kiltit pliiis?? Onko edes mitään keskustelupalstaa tms?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen vähän itsekin miettinyt..

Vierailija
2/13 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmista löydy kuin hyvän päivän tuttuja. Toisaalta miksi pitäisikään, lapset ystävystyy keskenään ja ei vanhempien siinä välttämättä tarvitse alkaa kaveerata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vielä muutettiin työn perässä pk-seudulle, ihanalle asuin alueelle, jossa asuu paljon lapsiperheitä, mutta kaikki aktiviteetit on tosiaan päivisin. Itse olen päivät töissä ja kyllä arki-illat käy välillä tylsiksi, kun ei tunneta ketään. Töissä käyvän äidin on tosiaan vaikea tutustua ihmisiin.

Ois kiva, kun esim. huonolla ilmalla voisi kutsua ystäviä kahville tms. ja lapsi saisi leikki seuraa.

Vierailija
4/13 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten te suhtautuisitte, jos " hyvän päivän tuttu" soittaisi yllättäen ja pyytäisi kahville muuten vaan?

Itse olen työssäkäyvä, yksinäinen äiti ja olen miettinyt pääni puhki miten saisin itselleni jonkinlaisia ystäviä. Harrastuksia ei ole kun en halua olla enempää kotoa pois kun on pakko, mutta olis kiva kun kävisn edes vieraita tai joku kutsuis käymään.

Asun pienellä paikkakunnalla missä " kaikki tuntee kaikki" , hyvän päivän tuttuja siis riittää mutta ystäviä ei ole kertynyt kun olen kotoisin muualta.

Vierailija
5/13 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

matriarkka ääääät luukku piste com

Me vielä muutettiin työn perässä pk-seudulle, ihanalle asuin alueelle, jossa asuu paljon lapsiperheitä, mutta kaikki aktiviteetit on tosiaan päivisin. Itse olen päivät töissä ja kyllä arki-illat käy välillä tylsiksi, kun ei tunneta ketään. Töissä käyvän äidin on tosiaan vaikea tutustua ihmisiin.

Ois kiva, kun esim. huonolla ilmalla voisi kutsua ystäviä kahville tms. ja lapsi saisi leikki seuraa.

[/quote]

Vierailija
6/13 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvänpäivän tutuille. Siis onhan niistä lapsista juttelemista ja ei-lapsi-ihmiset ei välttämäi ymmärrä, kun puhuu sit lapsesta aika paljon ja muutenkin joutuu sitä syötteleen välissä ja muuta...

t.ap

Vierailija:

miten te suhtautuisitte, jos " hyvän päivän tuttu" soittaisi yllättäen ja pyytäisi kahville muuten vaan?

Itse olen työssäkäyvä, yksinäinen äiti ja olen miettinyt pääni puhki miten saisin itselleni jonkinlaisia ystäviä. Harrastuksia ei ole kun en halua olla enempää kotoa pois kun on pakko, mutta olis kiva kun kävisn edes vieraita tai joku kutsuis käymään.

Asun pienellä paikkakunnalla missä " kaikki tuntee kaikki" , hyvän päivän tuttuja siis riittää mutta ystäviä ei ole kertynyt kun olen kotoisin muualta.

Vierailija
7/13 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis edelleen etsiskelen taaperoiden äideistä kavereita ja mielellään juu PKseudulta. Ellet ole kova autoilemaan =)

t. ap

Vierailija
8/13 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko saada ystäviä työkavereistasi ja kolleegoista?

Entä kannattaisiko skannata opiskelu- ja koulukaverit läpi jos joku muukin on muuttanut pääkaupunkiseudulle?

Mun siskolla kävi vähän samalla tavalla, opiskeli muualla maassa, mutta muutti heti valmistumisen jälkeen tänne. Ajan kanssa sitten aika iso osa opiskelukavereista on muuttanut tänne ja muuten sitten työkavereista ja naapureista on löytynyt kavereita.

Itselläni on tosiaan se riemu, että opiskelin Helsingissä, joten koko opiskeluaikainen ystäväpiiri on olemassa vielä 15 vuoden jälkeenkin kun aloitettiin opinnot.

Vierailija
9/13 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen etätöitä (se ei tee työmäärästäni Yhtään vähäisempää, päin vastoin) ja ihmiset saattavat olla mistä päin vaan, lisäksi saatan tehdä projektitöitä, jolloin kehenkään ei oikein kunnolla ehdi tutustua. Aiemmat ystäväni ovat olleet eri kouluista ja kadonneet lähes kaikki jonnekin ja jäljellä olevilla ei ole lapsia, kuten sanoin :(

ruikutaa ap

Vierailija
10/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos et kehtaa niin mä laitan jonkun...

Vierailija
11/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten tarhakavereiden äideistä, lasten harrastus-ja luokkakavereiden äideistä, koulun vanhempainyhdistyksestä olen saanut monta tuttua jne.

Vierailija
12/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit muilla kavereilla ei vaan ole vielä lapsia ja ne jotenkin ovat lähes kaikonneet lapsen tulon myötä - kohta ehkä, mutta on tässä yksinäiset pari vuotta ainakin tiedossa. Huoh :(

Vierailija
13/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työssä käyvä äiti myös. Mutta arki on niin kiireistä, että pari ystävää riittää. Sosiaalisen kiintiön saan täyteen palvelu-alalla.