Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai miten rasittava eukko uusimmassa Vauva-lehdessä!

Vierailija
04.01.2008 |

Toi raskaustestin äiti!!! En anna lapselleni rokotuksia, lapsestakin tulee kasvissyöjä, en mennyt ultriin, en tahtonut synnytyksessä kipulääkitystä... Okei, nämä nyt vielä menevät - hörhö mikä hörhö. Mutta sitten pari pistettä i:n päälle:

Hän kehuu vastasyntyneen vauvan rytmiä (nukkuu paljon ja syö välillä, nukkuu taas) todeten: " Kuulostaa varmaan uskomattomalta." No ei kuulosta, kuulostaa ihan tavalliselta.

Ja heti perään: " Osasin heti olla äiti." (Siis ikään kuin tuo vauvan " rytmikin" olisi jotenkin hänen ansiotaan.) LAPSI ON YKSITOISTA PÄIVÄÄ VANHA kun hän sanoo näin. Anteeksi vain, mutta esikoisensa yksitoista päivää sitten synnyttäneellä ei ole kovin vankkaa käsitystä siitä, mitä äitiys oikeastaan on...

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullostaa hörhöltä. En oo vielä ko. lehteä lukenut, täytyykin mennä juomaan kuppi kahvia ja lukea toi.

Vierailija
2/71 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitävätkö kaikki etukäteissuunnitelmat kutinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liialliselta hörhöilyltä kuulostaa minusta! miksi ihmeessä joku ei haluaisi mennä ultraan, kun sellainen mahdollisuus kerran tarjotaan??? =O eikö edes halua nähdä miltä vauva siellä näyttää???

erikoisuuden tavoittelija!!! eikä missään hyvässä mielessä...

Vierailija
4/71 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiilis ja itsetunto kohdillaan, sitä tarvitaan sitten, kun vähemmän ruusuisia hetkiä tulee.

Itse olisin voinut antaa samantyyppisiä " lausuntoja" (ja varmaan moni muukin) esikoisvauvan huumassa, onneksi vaan ei ollut mitään mediaa paikalla. Heh. Voi myöhemmin tuntua naiivilta nuo kommentit.

Vierailija
5/71 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/71 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen uhmaiässä, mitä nupulle kuuluu... ja miten äitiys on ihanaa

Vierailija
7/71 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä meillä ihana basuunansoitonope :)) Kerrassaan täydellinen!

Kaikki muu mulle ihan sama, mutta toi rokottamattajättäminen. En ymmärrä en. Taudit senkun jylläis ja lapsia kuolis ja vammautuis jos kaikki ajattelis samoin. Ilmeisesti tämä kuitenkin uskoo myös luonnonvalintaan, kun ei käynyt ultrissakaan.

Mitä mieltä tämän naisen tukasta? ;)

Vierailija
8/71 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei oikeasti haluaisi äidiksi jos ajattelisi aina ja vain niitä rankimpia vaihtoehtoja ja koko tulevaisuuden murheita. Antakaa ihmisten nauttia onnellisesta olostaa ihan tyytyväisenä. Hyvä on noin alussa rakentaa äiti-lapsi suhdetta terveelle pohjalle ja kerätä voimia tuleviin koitoksiin

Vierailija
9/71 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutama vastaava tapaus tuttavapiirissä - rasittavaa :(

Vierailija
10/71 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli täysimetyksen, kestovaipat ja kantoliinat, olen näiden suhteen itsekin enemmän tai vähemmän hörhö.

Mutta rokottamattomuus, sitä en tajua. Kiitos sitten kaikille rokottamattomille, jos tubit ja muut kivat alkavat uudelleen jyllätä oikein tosissaan. Matkustus kuitenkin lisääntyy, ja pöpöt kulkevat mukana myös.

Vierailija
11/71 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan antaisi luomumaitojauhetta. Just joo.

Vierailija
12/71 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat ovat luonnollinen asia maailmassa. Osa naisista tekee niitä vain siksi, että saavat korostettua omaa itsetuntoaan hörhöilemällä ja toteuttamalla omia erikoisuuksiaan.

Vierailija
13/71 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sehän on verrattavissa tavan maitoon. Ei se vauva saa siitä tarvitsemiansa ravintoaineita jos imetys ei onnistukaan.

Vierailija
14/71 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas, kyllä mullakin vedet valu silmistä kun tuota luin. Nauratti hieman =)

Vierailija
15/71 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein verrata huume-ja alkoholistinaisten sikiöilleen aiheuttamiin ongelmiin.

Kaikkihan on ihan ok, niin kauan kuin kaikki MUUT rokottavat lapsesa ja itsensä. Mutta entäpä ulkomaanmatkat yms??

Vierailija
16/71 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko muka kehitelty joku homeopaattinen rokotuksia vastaava juttu?!?

Vierailija
17/71 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotuksetko yms. LUONNOLLISTA??

Vierailija
18/71 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nää av. mammat haluaa tehdä normaalista vauvanhoidosta jotain itsensä korostamista.

Kautta aikojen on käytetty harsoja ja imetetty pitkään ja kannettu lapsia liinoilla ja nukutettu vieressä. Jopa minä, joka sain esikoisen 90 luvun alussa ja en tiennyt lainkaan, että nämä nyt olis muka jotain erikoista hörhöilyä. Ne oli ihan niitä mun oman äidin antamia vinkkejä ja pidin niitä ihan tavallisia keinoina hoitaa vauvaa.

Nyt ne on muka jotain erikoista hörhöilyä.

Vierailija
19/71 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, rokotukset ei ole luonnollisia mutta ei kyllä hengenvaaralliset sairaudetkaan.

Eihän tietokone aikakaan ole luonnollista mutta kehityksen tulos.

Vierailija
20/71 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oikein veri kuohahti, onneks ei tuo " äiti" kuulu omiin tuttaviin. Yli menee vaan menköön, eipä tarvi mun kuunnella itkuja kun jokin meneekin pieleen.