***Maaliskuiset viimeiselle kolmannekselle***
[color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color]
[color=FF3E96][size=5] MAALISKUISET 2008 [/size][/color]
[color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color]
[color=LimeGreen] Tähän pinoon voivat kokoontua kaikki onnekkaat, jotka odottavat sen toivottuakin toivotumman pienokaisen syntyvän maaliskuussa 2008. Jaetaanhan ilot ja surut, yökötykset, kiristykset ja nipistykset sekä lopulta myös syntymän ihmeet! [/color]
[color=FF3E96] ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ [/color]
[color=LimeGreen] NIMIMERKKI: Amodini
LA: 15.03.2008
ASUINPAIKKA: pk-seutu
SYNNYTYSSAIRAALA: Jorvi
IKÄ: 31
ONNISTUNEET HOIDOT: Ei löydy. 3*IUI pistoilla ja kerran myös luget mukana, tuloksena vain negaa. Tämä plussa on siis hoitotauon luomu. [/color]
[color=pink] NIMIMERKKI: kara78
LA: 17.3.2008 (laskurin mukaan. en ole viel käyny neuvolas/lääkäris)
ASUINPAIKKA: vantaa
SAIRAALA: varmaan nkl (toivotaan niin)
MUUT LAPSET: -
IKÄ: 29 [/color]
[color=LimeGreen] NIMIMERKKI: Lene74
LA: 30.3.2008
ASUINPAIKKA: pääkaupunkiseutu
SYNNYTYSSAIRAALA: NKL
MUUT LAPSET: 02/06 poika
IKÄ: 33
ONNISTUNEET HOIDOT: molemmat raskaudet saaneet alkunsa luomusti. Tässä raskaudessa on lugesterontuki. Hoitoja tehtiin vuonna 2005, mutta ne olivat tuloksettomia. Mulla on ollut yhteensä kolme keskenmenoa (11/2003, 1/2004 ja 4/2007). [/color]
[color=pink] NIMIMERKKI: Luna.
LASKETTUAIKA:29.3.2007
ASUINPAIKKA: Fuengirola
SYNNYTYSSAIRAALA: Marbellan sairaala?
IKÄ: 27 vuotta
TÄRPPI: Tuli luomusti 6 vuoden yrittämisen jälkeen! [/color]
[color=LimeGreen] NIMIMERKKI: Simpukka
LA: 5.3.2008
ASUINPAIKKA: Helsinki
SYNNYTYSSAIRAALA: KOS tai NKL
IKÄ:31
ONNISTUNEET HOIDOT: kolmen epäonnistuneen inssin jälkeen tämä tärppi 06/07 IVF ensimmäisestä tuoresiirrosta [/color]
[color=pink] NIMIMERKKI: viivi-patrik
LASKETTU AIKA: 5-6.3.2008 (vaihtelee lääkärin mukaan).
SYNNYTTÄMÄÄN: Nkl
IKÄ: 38
Lapsia nykyisen mieheni kanssa " entisistä elämistä" mutta yhteistä ei vaan kuulunut. Toinen IVF tuotti tuloksen. [/color]
[color=LimeGreen] NIMIMERKKI: Zanzu
LASKETTUAIKA:21.3.2007
SYNNYTYSSAIRAALA: SeKS
IKÄ: 21 vuotta
ONNISTUNEET HOIDOT: Clomifenillä ihmeellinen plussa syntyi! [/color]
[color=FF3E96] LA:t: [/color]
[color=pink] 5.3. Simpukka [/color]
[color=LimeGreen] 5.-6.3. viivi-patrik [/color]
[color=pink] 15.3. Amodini [/color]
[color=LimeGreen] 17.3. kara78 [/color]
[color=pink] 21.3. Zanzu [/color]
[color=LimeGreen] 29.3. Luna [/color]
[color=pink] 30.3. Lene74 [/color]
Kommentit (73)
v-p: Paljon onnea munkin puolesta!! Hyvinhän se poju siellä massussa on sitten kasvanut :) Niin ja jaksoi kuitenkin olla vkolla 39 kasvamassa. Loistavaa!! Tuu sit kertomaan lisää vauva-uutisia kunhan oot saanu levättyä ja oot voimissa :) Vielä kerran Onnea!!
Me ollaan huomenna menossa naistenklinikalle tutustumaan. Vähän jänskättää. Mun yx kaveri sano, et sen tutustumiskäynnin jälkeen sillä oli paljon parempi, ns. turvallisempi ja luottavaisempi olo synnytyksestä. Täytyy toivoa samaa!!
Mulla on ollu kohta vkon yskä. Yskänlääke on sikapahaa, mut haluun tän köhän äkkiä pois. Mulla on toinen kylki ihan hellänä tästä röhimisestä :(
Perjantaina ois taas neuvola. Tuun sit kertomaan lisää. Nyt odottelen tässä yhtä kaveria kylään kolmen lapsen kanssa. Nuorin on 4vkoa. Ihanaa, kun on lähellä kavereita, joilla on sit saman ikäisiä vauveleita :)
Kara 37+1
Onnea Viivi-Patrik!!! :)
Meillekin syntyi yllättäen 21.2 pikkuprinsessa, rv 38+1. Pakkasin sairaalakassin klo 01.00 kun jotenkin vaan aavistelin että pian jotain tapahtuu, vaikka siinä vaiheessa ei vielä ollut selkeitä supisteluja. klo 06.00 sitten lähdettiin Kätilöopistolle sillä ajatuksella että käydää tarkistuttamassa tilanne sillä minulla tuli parin viimeisen viikon aikana raskaushepatoosi, sappi- ja maksa-arvot kohosivat ja minulle kerrottiin että täytyy tulla ainakin tarkistuttamaan vauvan sydänkäyrä heti kun alkaa supisteluja tulemaan. Niinpä lähdettiin käymään vaikka ei vielä mitään erityisiä kipuja ollutkaan, suppareita oli säännöllisen epäsäännöllisesti 8-13 minuutin välein. Miehen piti vaan viedä mut sinne, mutta kun kätilö tarkisti heti tilanteen, olinkin jo auki 4cm. Tyttö syntyi klo 15.15, strategiset mitat olivat 3135g, 49cm. Paino putosi siitä vähän enemmän " sallitun" , joten oltiin vähän pidempään sairaalassa, maanantaina päästiin kotiin viimein kun paino alkoi nousta, maanantain paino oli 2.8kg.
Synnytys meni hienosti, minulle jäi siitä oikein positiiviset fiilikset.
Täällä nyt ihmetellään tätä pientä ihmettä, kunhan tästä arki selkiintyy tulen laittamaan lisää kuulumisia!
ihanaa lukea teidän vauvakuulumisia!! onnea kauheesti simpukalle pikku prinsessan syntymästä. onnex kaikki meni hyvin, vaikka sulla olikin ne arvot koholla. varmaan ihan mieletön tunne, varsinkin esikoisen kanssa :) tuuhan kertomaan lisää vauveli-juttuja, kunhan pääset kunnolla kotiutumaan.
onnea, onnea vielä!!
kara 37+3
tänään oli taas neuvola. kaikki ok. mulla on ilmeisesti joku rannekanavan tukos molemmissa ranteissa :( on ollu pari-kolme vkoa jo kipeet. sit mun kylkilihas on vissiin sit reevähtänyt; tulos kovasta aivastelusta ja yskimisestä. kylkiluu voi kuulema myös murtua yskästä... sit, jos tää yskä viel jatkuu, niin pitää ottaa lääkäriin yhteyttä, kun ei ole hyvä ottaa yskänlääkettä yli kahta vkoa. annostus on 3-4x/pvä, mut oon ottanu vaan 1-2x.
sf-mitta oli 32 (sama kuin vko sitten) ja vauva on laskeutunu alaspäin. voi kuulema syntyä millon tahansa, kun kohdun suu on vähän jo pehmentynyt. vois jo tulla!! :o)
keskiviikkona me oltiin tutustumiskäynnillä naistenklinikalla. en oikeestaan enää jännitä synnytystä niin paljoa, kun näki synnytyssalin, synnytysjakkaran, vesialtaan yms. ja sit kun se kätilö näytti miten ilokaasua otetaan jne. kun näki kaiken kongreettisesti, niin tuli sellanen ns. varmempi ja luottavaisempi olo.
kätilö sano myös, et sairaalaan on ihan turhaa ottaa mitään kirjoja mukaan, et siel oo aikaa lukea. ja myöskään eväitä ei kannattais kauheesti raahaa sinne. se " haasto" meidät sellaseen " kuka selvii vähimmällä määrällä tavaroita" kisailuun... :)
naistenklinikalla on 20 perhehuonetta, elikkä ihan hyvät mahdollisuudet saada sellanen, jos kaikki menee hyvin. sit sais mieskin olla siellä 24h. jos joutuu olla osastolla, niin mies saa olla siellä klo 9- 21. peukut pystyyn perhehuoneelle (toive tulis esittää sairaalaan mennessä ja samoin ilmottaa, et jos haluaa kokeilla synnytysjakkaraa).
kävin muuten ostamassa imetysliivit. ne on valtavat, ihanko joku hattu ;) en viittiny ostaa kuin yhet tähän alkuun ja sit kattoo, et mikä se koko sit loppujen lopux on...
mut eipä tässä muuta...
kara 37+4
Jo kaksi maaliskuista syntynyt helmikuun puolella. Olenkohan ihan yksin täällä maaliskuun lopussa (tai huhtikuun alussa), voi itku!
Kara, tosi inhottavalta kuullostaa noi sun vaivat. Ihan kun ei pelkän mahan kantamisessa olisi tarpeeksi. Mulla on kanssa ollut kaksi päivää kova yskä. Viime yönä heräsin puolen tunnin välein, kun kurkku oli niin kipeä. Ihan kun olisi ollut täynnä haavoja=/. Onneksi tänään olo on jo vähän parempi.
Mulla on jalat turvonnut ja tuntuu, ettei voi kauan istua samassa asennossa, kun ei veri kierrä.
Onneksi keskiviikkona on neuvola, niin saa jotain tietoa, että missä mennään. Supisteluja ei ole ollut. Musta tuntuu, että vauva viihtyy vielä piiiitkään mahassa.
Mulla on vielä imetysliivit ostamatta. Pitäisi varmaan kohta käydä hankkimassa. Myös kampaajalle ajattelin alkuviikosta soitella. Taas on vierähtänyt luvattoman pitkä aika edellisestä käynnistä. Olisi kiva saada hiukset kuntoon ennen kuin vauva syntyy, kun sitten ei tiedä, koska on seuraava mahdollisuus.
Tuun keskiviikkona kertomaan neuvolakuulumisia.
Luna. 36+1
Onnea Simpukalle pienestä tytöstä!
Yöt menee vielä vähän hajanaisilla unilla mutta kun illalla ei millään malttais alkaa nukkumaan kun tuota nyyttiä vaan tuijottelisi..
Neuvolassa käytiin eilen : pituutta napannut 2cm ja painokin noussut syntymäpainoon (putosi 200 gr syntymän jälkeen). Päivät menee syötellessä ja ihmetellessä ja hmm. tuijotellessa ;) Ehkä tää elämä tästä vielä palautuu normaaliksi;) Mies on kahden viikon isyyslomalla.
Täytyy toivoa että viikonloppuna pääsis vähän ulkoilemaan , ulko-ilmahappea vaille.
Sairaalasta päästivät sen takia kun olin ilmoittanut jo mennessä synnyttämään että poliklinikkasynnytksen haluan, en tiedä suostuuko käytännössä ensisynnyttäjien kohdalla. Periaatteessa oikeus pitäisi olla kaikille sama.. Olisimme päässeet jo 8h:n päästä mutta kun lämmöt oli vähän alhaiset ja sitten odottelimmekin vauvan kakkaamista viimeiset 4 tuntia. Jotenkin en osaa nukkua ollenkaan sairaalassa. Rasittavaa se laitosmaisuus.. ja se ruoka..
Teille kaikille mukavaa loppusuoraa.. Piipahtelen kylässä katsomassa teidän vauva-uutisia, kyllä niitä alkaa putoilemaan viikkojen kuluessa:-)
Nyt täytyy mennä, tuolta kuuluu honk-honk (se on se maitoa tänne ensi varoitus).
Aurinkoista päivän jatkoa.
v-p
Meillä oli tänään neuvola. Mulla oli yhtäkkiä pompannut verenpaineet lukemiin 160/90. Virtsassa proteiinia +1 ja paino noussut kahdeksassa viikossa 7 kiloa. Yhteensä 13kg, mikä ei ole paha, mutta olivat huolissaan, kun noin lyhyessä ajassa tullut noin paljon lisää.
Ei muuta kun kiireellisellä lähetteellä sairaalaan. Vietin siellä kolme tuntia verenpaineen mittauksessa. Alkoihan se pikkuhiljaa laskemaan. Nyt joudun kuitenkin käydä päivittäin mittauttamassa paineet. Jos taas kohoavat, niin äkkiä sairaalaan.
Onneksi vauvalla kaikki hyvin. Sydänäänet tasaiset ja ultratessakin kaikki hyvin. On jo kuulemma tosi alhaalla.
Meinasi jo paniikki iskeä, kun hoitaja käski suoraan sairaalaan ja puhui jo jotain raskausmyrkytyksestä ja mahdollisesta käynnistyksestä.
Saisi pikkuinen nyt vielä viikon, kaksi pysytellä mahassa, ja tulla ulos sitten, kun on siihen valmis.
No, katsellaan. Tulen ilmoittelemaan, jos jotain uutta ilmenee.
Viivi-Patrik, kiva, kun tulit kertomaan vauvakuulumisia=)
Luna. 36+4
viivi-patrik: kiva lukea vauvakuulumisia :) tulee sellanen olo, et täälläkin vois alkaa pikkuhiljaa tapahtua jotain ;)
luna: mulla on kans pari kertaa ollu alapaine korkeella, mut sit, kun se on mitattu uusix, niin hetken päästä on sit kuitenkin laskenu. mulla on tullu painoa n.15kg. en jaksa enää stressaa tässä loppuvaiheessa.
mulla oli eilen neuvola ja, kun terkkari kysy, et miten mä voin, niin mua rupes itkettämään... mulla on nyt viikon verran ollu sellanen herkkisvaihe (samantapasta herkistelyä kuin alku raskaudessa). samoin se kauhea mässäyshimo on tullut takasin... eilen tuli ihan pahaolo, kun oli pakko ahmia karkkia :(
neuvolassa kaikki oli hyvin. pää on kiinnittyny (pystyy kuulema pyörittää päätä, mut ei tuu enää ylöspäin). nasu oli ihan jossain ihme asennossa ja terkkari arveli sen ensin olevan oikealla puolella kaarella, mut sit, kun sydänäänet oli niin epäselviä, niin laitto sen doplerin vasemmalle puolelle, niin johan alko kuulua :) sydänäänet oli 140-145. sf-mitta oli 32,5-33. ei kuulema enää pahemmin nouse. mennään ihan keskikäyrällä.
mun pitäis soittaa fysioterapeutille tän ranteen takia. jos saisin jonkun rannetuen. en pysty nostaa oikealla kädellä edes täyttä maitotölkkiä (1,5l) :( sit terkkari sano, et rannekanavan tukos pitäis lähteä itekseen viimeistään, kun vauva on ½-vuotias. tosi kiva!! :(
mutta eipä tänne muuta. pitäis jatkaa vessan pesua... luova tauko ;)
kara 38+4
Luna: hyvä että seuraavat neuvolassa tilannettasi. Raskausmyrkytys on vakava juttu, lähipiirissä on ollut pari pahaa tapausta. Usko mua, se käynnistys, jos sitä tarvitaan, on pienempi paha. Nyt olet jo ihan turvallisilla viikoilla.
Kara: mullakin oli rannekanavaoireyhtymä edellisessä raskaudessa, ja nytkin se alkaa taas vähän vaivata. Herään joka toinen tunti kääntymään öisin, kun selkää särkee ja ranteet on puutuneet. Mulla nuo ranneongelmat meni viimeksi parissa päivässä ohi synnytyksen jälkeen. Turvotus pahentaa sitä, ja turvotus laskee aika nopeastikin synnytyksen jälkeen.
Mä olen ollut todellinen kiukkupussi nyt pari viikkoa ja kaikki itkettää. Oikein harmittaa, kun pitää nipottaa joka asiasta. Jos en olisi raskaana, ottaisin puoli pulloa viiniä niin tää päätä kiristävä vanne hieman helpottaisi vähäksi aikaa. ;-)
Pahimmat mielialanvaihtelut tulee muuten yleensä heti synnytyksen jälkeen ja imetystä aloitellessa. Se myrsky on jotain aikamoista. Ja se yöhikoilu ja kuumat aallot... huh huh! Hiukan esimakua vaihdevuosista. :-)
Lene rv 37+0
Paljon onnea Simpukalle tytöstä!!! :-)
Tiedoksi alusta asti mukana roikkuneille, jos ette ole jo uutista huomanneet: alun palsta-aktiivimme Naksu on plussannut uudestaan ja odottaa vauvaa syntyväksi lokakuussa. Eikö ole ihana uutinen! Hän lähetti kovasti terveisiä kaikille. :-)
Verenpaineet on nyt pysyneet aisoissa. Olen yrittänyt lepäillä vähän enemmän ja kahvin juonnin lopetin kokonaan.
Turvotuskin tuntuu laskeneen ja muutenkin olo on ihmeen hyvä. Vauva tuntuu olevan jo melko alhaalla, ei paina enää keuhkoja ikävästi.
Kukas lähtee seuraavaksi synnyttämään? Kara? Sullahan on enää viikko laskettuun. Lähtö voi tulla hetkellä minä hyvänsä.
Ihanaa tuo Naksun plussauutinen. Ihan pakko oli käydä onnittelemassa=)
Luna. 37+2
Kiitos onnitteluista!!! :D Niin siinä vaan kävi, että plussa tuli testiin ja nyt mennään rv8+0! Toivon mukaan tällä kertaa kaikki menisi hyvin, vaikka täytyy kyllä sanoa, että pelko on koko ajan läsnä!! Mutta jokaisesta oireesta ja yrjöstä nautin, sen voin sanoa!!! :)
Onnittelut tänne jo nykerön saaneille ja tsemppiä hirmuisesti teille kohta koitokseen meneville!!!! Niin ihanan pitkälle olette päässeet, ajatella, kohta se on vauva-arki ihan oikeasti edessä!!! Ajatuksissani olette useinkin, hyvää jatkoa kaikille!!
eilen oli neuvola. alapaine oli taas vähän koholla ja terkkari kielsi kokonaan salmiakin syönnin, samoin ikkunan pesun yms. mikä voi rasittaa... tein meinaa viime vkonloppuna perusteellisen kevätsiivouksen keittiöön (ikkunoiden, verhojen, kaappien, lattian pesut). tuli vaan sellanen tunne, et on pakko...
painoa oli tullu 500g vkossa. oon herkutellu ihan hirveesti; joka päivä jotain... sf-mitta oli jo 34.5, vaikka edellisellä kerralla terkkari oli sitä mieltä, et se ei enää nousis... nasu oli kyl jotenkin tunkenu taas aika ylös... terkkari ei meinannu löytää häpyluuta, kun paikat on sieltä kuulema niin pehmeet.
ma ois la, mut eipä juuri ole mitään oireita (vaik ei niitä kai kaikilla edes ole). mä oon ihan kypsänä, kun koko ajan joku soittaa tai textaa, et oonko viel yhes koos tai onko mulla jotain tuntemuksia?! grrr!! ilmotan kyllä sit. ärsyttävää!!
mulla ois ens ke seuraava neuvola-aika ja sanoinkin terkkarille, et nähdään sit ke! mulla on ihan sellanen tunne, et tää vauveli viihtyy viel ens kuun puolelle asti... toivottavasti ei!!
mä muuten sain molempiin käsiin ne rannetuet. kyl ne jonkun verrran auttaa, mut niiden kaa on hankala tehdä tiettyjä juttuja, kun ei se käsi sit taivu. esim. turvavyötä en saa ite auki, mies joutuu avata sen :(
mä ravaan vessassa joka yö n. 30min välein, eikä oikeen meinaa löytyä hyvää asentoa :( vois tää vaavi jo näyttäytyä!!!
mihis veera on muuten kadonnut?! joko sullakin nyyti kainalossa?!
kara 39+5
Kara: eiköhän kohta helpota niin ranteiden kuin vessassa ravaamisenkin kanssa, sullahan on jo tänään laskettu aika. :-)
Itsekin olen nukkunut tosi huonosti tunnin, parin pätkissä vain noin viitisen tuntia yössä. Selkä ja kädet puutuvat eikä hyvää asentoa löydy millään. Selkä onkin todella kipeä koko ajan ja säteilee myös kauheana päänsärkynä. Eilen oli ihan hirvittävä olo juuri tuon pääkivun takia, mutta päiväunet, lapsenhoitoapu ja Panadol auttoivat. Kun tässä ei nyt enää saa kivulta nukuttua, saisi vauva jo syntyä, niin nämä selkävaivat helpottaisi.
Sairaalakassin pakkaaminen on vielä vaiheessa - muuten kaikki on valmista vauvan tulla.
Lene 38+0
tänään on siis mulla la!! outoa... 40 vkoa täynnä, aika on kyllä menny nopeesti, kun asiaa ajattelee, vaikka välillä on ollu aika tuskaa odotella. tai onhan se vieläkin, mut eiköhän se nasu pikku hiljaa ala jo näyttäytyä :) hope so!!
mä oon heränny tänään viideltä, enkä oo pystyny nukkumaan enää sen jälkeen. selkä on aika kipee, ihan kuin ois ihan hirveet menkkakivut :( otin äsken 500g paratabsin, toivottavasti se edes vähän helpottaa!! kävin myös suihkussa, mut olin jotenkin ihan jäässä siellä ja on vähän sellanen sekava olo. ihan kuin ois vähän lämpöä tai sellasessa puol horroksessa.
onnex mun miehellä on tänään lyhyt päivä (ainakin pitäis olla) ja se tulee pian kotiin. on vähän sellanen olo, et josko jotain kuitenkin tapahtuis. mies sanokin aamulla nasulle, et " älä tuu vielä, odota ainakin sen verran, et iskä kerkee kotiin" . jotenkin liikkis :)
mä pakkasin eilen vihdoin sairaalakassin valmiiksi. kaikki on ollu tähän asti kyl jo mietittynä ja kaapissa pinossa, mut eilen sit siirsin kaiken valmiix kassiin. otettiin samalla vielä vähän massukuvia :)
mut nyt pitää mennä laittaa pyykit narulle ja sit sohvalle pitkäkseen. selkä alkaa olla nyt tosi kipee. auts!!
kara 40+0
Ihan nopeasti vain tulin ilmoittamaan, että meille syntyi pieni poika perjantaina 14.3 klo 5.20. rv 37+6. Jouduin sisälle sairaalaan keskiviikkona korkean verenpaineen takia. Synnytys päätettiin käynnistää. Kaikki meni hienosti. Pituutta pojalla 51cm ja painoa 2870g. Tumma tukka ja isot silmät. Ihan syötävän suloinen tapaus.
Eilen päästiin kotiutumaan. Poika on ainakin toistaiseksi erittäin rauhallinen tapaus. Yölläkin pitää herätellä syömään, kun hän vain nukkuisi.
Tulen ajan kanssa lukemaan ja seuraamaan teidän muiden kuulumisia ja kirjoittamaan omasta synnytyksestäni.
Tsemppiä loppuraskauteen!
Luna. & Daniel 3,5vrk
Siis.. Luna: Onneksi Olkoon pikku-prinssistä. Aivan ihanalta kuulostaa teidän poitsun unenlahjat. Täällä syödään kahden tunnin välein enemmän ja vähemmän, poskista kyllä huomaa.
Oikein mukavia tutustumispäiviä sinne.. Nuku kun mahdollisuus, itse täällä muistutan enemmän pandaa silmistä kuin sitä kuuluisaa äidin onnesta hehkuvaa;) Kaikki valvotut tunnit unohtuu kun toinen tuijottaa silmiin, on tää kuitenkin kaikki tuon nyytin arvoista..
Mulla on nyt jotenkin jäänyt tänne kirjoittelu, vaikka lukemassa olen kyllä käynyt. Johtunee siitä, että ei ole oikein ollut mitään uutta kirjotettavaa.
Paitsi että PALJON ONNEA KAIKILLE JO VAUVAN SAANEILLE!
Itse täällä malttamattomana odotellaan, laskettu aika oli viikko sitten. Kaikki on edelleen ok, olossakaan ei pahemmin valittamista. Yöt tosin alkaa olla aika hankalia, ei ehdi nukkua vesassa ravaamiselta. Ja varsinkin öisin tuntuu, että vauvan pää painaa kamalasti noihin luihin. On siis aika alhaalla jo.
Eipä tässä muuta ihmeempää, kärsivällisyys alkaa loppua tähän odotteluun. Torstaina on sairaalassa tsekkaus, mutta eiköhän ne laita sieltä vielä pääsiäseksi kotiin. Tosin onhan sitä mukavampi odottaa pyhät kotona mitä sairaalassa, jos ei ole mitään hätää. Mutta sitten varmaan viieistään heti pääsiäisen jälkeen käynnistetään, kun sitten on jo kulunut yli 2 viikkoa.
Supistuksia mulla on ollut jonkin verran, noin muutama vuorokaudessa, aika kivuliaitakin, mutta kuitenkin ihan hyvin kestettäviä.
Pitäkäähän peukkuja, että tästä jo pian pääsisi tositoimiin :)
Veera
Olen jo odotellutkin, koska sinulta kuullaan uutisia pikkuisen syntymästä. Varmasti ihana pieni poika=)
Perässä tullaan... hitaasti, mutta varmasti=)
Luna. 35+2 (vasta, huoh)