Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä 3-kymppinen sinkkuäiti löytäisi vastuullista, raitista seuraa

Vierailija
13.01.2014 |

tositarkoituksella? Vaikka en lapselleni isää tarvitsekaan, hänellä isä jo on, mutta kyllähän minä samalla myös lapselleni jotain toivon saavani, kun itselleni kumppania etsin... Mutta baareissa kun ei kauhean usein ehdi käydä, eikä huvitakaan, niin mistä kannattaisi ihmisiä bongailla...? :)

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa voi olla YH:lla..

t. Mies

Vierailija
22/55 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 11:24"]

Ei kun kyllä ap:n mukana saisi tosiaan siis ihan myös melkein 24/7 lapsen, tosin molemmat isovanhemmat lapsen elämässä tiukasti mukana, joten välillä saan myös vapaita viikonloppuja. :)

Terv. Sinkkuäiti-yh-ap.

[/quote]

Eli olet yh. Tuo "sinkku" sanana johtaa automaattisesti mielleyhtymään lapsettomaan ihmiseen. Miksi pitää kaunistella asioita epätosiksi.[/quote]

Ok, siis mä olen YKSINHUOLTAJA, ihanan lapsen kaunis ja mukava äiti, ylpeä siitä! JEE!

Helpottiko?

[/quote]

Voimia sinulle AP. Kumppanin löytäminen helpottuu huomattavasti, kun myöntää ensin tosiasiat itselleen ja sitten vielä muillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväpiirissäni (pääkaupunkiseudulla) on viisi yksinhuoltajaäitiä, joista neljä on löytänyt hyvän miehen itselleen ja "isän" lapsilleen, ja yhden ero on niin tuore ettei ole ympärilleen vielä edes katsellut, mutta luulen ettei yksinään ainiaaksi jää. En ymmärrä näitä puheita, kuinka vaikeaa yyhoilla on miesmarkkinoilla jne.

Vierailija
24/55 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 12:17"]

Minun ystäväpiirissäni (pääkaupunkiseudulla) on viisi yksinhuoltajaäitiä, joista neljä on löytänyt hyvän miehen itselleen ja "isän" lapsilleen, ja yhden ero on niin tuore ettei ole ympärilleen vielä edes katsellut, mutta luulen ettei yksinään ainiaaksi jää. En ymmärrä näitä puheita, kuinka vaikeaa yyhoilla on miesmarkkinoilla jne.

[/quote]

No kyllähän yksinhuoltajakin miehen aina löytää, jos vain pystyy myöntämään ensin itselleen, että ei todennäköisesti saa parhaita miehiä enää. 

Vierailija
25/55 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittisivustolla voi hakea nykyään vain lapsia omaavia miehiä. Ei tarvitse lapsettomien profiileja lukea ollenkaan.

Vierailija
26/55 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää perjantaita sinnepäin.. kyllähän sitä luulee että kelpaa niin seura kuin parempi mieli sekä suorapuheinen avoin luonne joka kunnioittaa sitä mitä olemme ja sen myötä ei tarvitse lisäillä sanoja ja teot kertoo ihmisistä enemmän kuin puheet sikseen ja ei tarvitse lähteä baariin .. luultavasti saat tätä kautta varsin hyvää seuraa vielä joka kunnioittaa samoin tavoin sinua kuin sinä häntä joka ottaa rennosti ja mukavasti ja asiallisesti ilman baareja ja en myöskään itse jaksa kiinnosta käydä enään niin baareissa koska kyllähän sitä voi olla ja tehdä ja nauttia vaikkapa mistä toisen ihmisen kanssa jos on tahtoa ja halua antaa ja ottaa kuin haluaa tehdä asioita jotka antavat iloa ja nautintoa elävään elämään ilman mitään turhia paineita ja liikoja säätöjä.tietysti vielä kunnioittaen toista just eikä melkein niin kuin pitääkin eli olkaamme aitoja ja turhat höpinät ja lupaukset sikseen..mukavaa ja antoisaa viikonloppua täältä...

Vierailija
27/55 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko testannut jo käsittämättömän vammaisia facebook sinkkuryhmiä?

Tinder ja facedating taas täynnä tykkäysten keräilijöitä. Mutta siitä huolimatta oma löytyi tinderistä :)

Vierailija
28/55 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole 3-kymppinen sinkku, vaan yh?

Alotuksesta käy hyvin ilmi että ei ole yh vaan lapsella on 2 huoltajaa.

Vierailija
29/55 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako +50v. mies?

Vierailija
30/55 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos mamma on 40-vuotias kun täällä niin nekroillaan aloituksia vuosien takaa. Saitko seuraa

Vierailija
31/55 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINK (ku) = Single Income No Kids (yhdet tulot ei lapsia)  &  DINK (ku) = Double Income No Kids (kahdet tulot ei lapsia).

SINGLE = Single Income + (possible) Kids = yksineläjä; lapseton tai lapsellinen.

Googleta: "SINK PARENT" = ei löydy mitään ja sitten korrekti termi: "SINGLE PARENT" niin johan löytyy vaikka mitä.

Ps. tyhmyys on usein (älykkäille) turn off.

Vierailija
32/55 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no milloin lähdetään romanttisille treffeille, valloitan mielelläni sydämesi :)

Vierailija
33/55 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vastuullinen ja seksistä pitävä karhumainen +50-vuotias nuorimies etelä-Karjalasta. Raitis en tosin ole eikä minusta sellaista tule. Nuoremmat naiset ja reipas anaaliseksi saavat minusta irti todellisen superviriilin pedon. Uskoisin olevani hyvä mies sinulle.

Vierailija
34/55 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E ole uskaltanut laittaa profiilia... Pelottaa että mitä sitten pitäisi tehdä, jos oikeasti saisikin vastauksia ja pitäisi joku tavatakin...! :D

Ap.

Ehkä on parempi että pysyt poissa deittimarkkinoilta toistaiseksi. Mene sinne sitten kun koet että pystyt jopa menemään treffeille. 

Vierailija
35/55 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka täällä vastailee 10 vuotta vanhaan aloitukseen...

Vierailija
36/55 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se silti tarkoita sitä, että se olisi helppoakaan. Kyllä minäkin tunnen entisiä yh-sinkkuja, eikä ainakaan heillä ollut kovin helppoa uuden parisuhteen löytämisessä. Jo pelkästään deittailu oli hankalaa, tietenkin lastenhoidollisista syistä. Myös luottamusongelmia oli. 

Erään tuttavani parisuhteesta olen erityisen onnellinen. Hän tuli nuorempana ensimmäisen lapsensa isän hylkäämäksi - mies lähti kävelemään raskausaikana, eikä ole suostunut olemaan lapsen elämässä millään lailla. Ei maksa elatusmaksuja. Tällä nuorella äidillä oli vaikeaa henkisesti ja taloudellisesti. Yksinhuoltaja-arki oli raskasta. Erityislapsi. Onneksi hän tapasi muistaakseni sattumalta nykyisen miehensä, kunnollisen miehen, joka on ottanut myös naisen esikoisen avosylin vastaan omaan elämäänsä. Heillä on myös yhteinen lapsi, ja perhe elää onnellisena happily ever after. Nainen on jo näin suunnilleen vuosikymmenen jälkeen yhä edelleen suunnilleen joka toisessa somepostauksessaan hehkuttamassa perhe- ja parisuhdeonneaan, ja hänet tuntien hän on myös aidosti onnellinen (yh-aikaansa verrattuna).

Vierailija
37/55 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitusolento ja sula mahdottomuus "sinkkuäiti" = lapsetonäiti = yksisarvinen, jolla on sarvia kuin tähtiä Otavassa.

Singleäiti on mahdollinen, mutta naurettavan myötähäpeällistä, kielipuolista Finglishiä, yh:n sokerointia ja valkopesua.

Vierailija
38/55 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs singlehöpinöitä täällä. Sinkku = ihminen, joka ei seurustele. Ei sen vaikeampaa.

Vierailija
39/55 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuullista etsitään, mutta jännämies kuitenkin valitaan.

Vierailija
40/55 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin parikymppisenä eronneena äitinä (yhteishuolto) miehen Tinderistä. Pitää vaan seuloa todella huolella ja varmistaa, että on normaali mies. 

Ollaan jo vuosia oltu yhdessä ja kaksi yhteistä lasta.