Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PyykinpesuJAUHE valkopyykille

Vierailija
03.09.2025 |

Mikä on hyvä, jostain syystä kauan käyttämääni Bioluvilia ei enää ole saatavilla, erikoista !

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuo A+. Tykkään, pesee puhdasta 60 asteessa. Jos on valkoisessa vaatteessa tomaattisotkua, tai valkoisten sukkien pohjat kovin likaiset, laitan lisäksi Vanishin Crystal Whitea koneeseen. 

Vierailija
2/11 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liota cloritessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV on osoittautunut hyväksi. 

Vierailija
4/11 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään onko se coopin sensitive pyykinpesujauhe valkoisille. Ihan hyvin saa valkoiset valkoisena pidettyä, tosin jos on keltaisia tahroja niin tarvitsee sellasen tahranpoistajan mukaan.

Vierailija
5/11 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbown pyykinpesujauhe valkopyykille on parasta! Ihan tutkitustikin, sillä se voitti Kuluttaja-lehden vertailussa. Sitä löytää vielä S-kaupoista aika hyvin, vaikka Rainbow-merkistä ollaankin luopumassa. Tunnustan hamstranneeni sitä pakettikaupalla varastoon :D 

Vierailija
6/11 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuo A+. Tykkään, pesee puhdasta 60 asteessa. Jos on valkoisessa vaatteessa tomaattisotkua, tai valkoisten sukkien pohjat kovin likaiset, laitan lisäksi Vanishin Crystal Whitea koneeseen. 

No sattuipa, kiitos vaan. Kävin ostamassa juuri tuon A+ White jauheen, testaan. Olen tykännyt Bioluvilin tuotteista, ovat tosi hyviä lakanoiden, pyyhkeiden, tyynyliinojen ja vaaleiden kanssa. Kokeilemisiin!

Vierailija
7/11 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin liputan Rainbow sensitive white jauheen puolesta. Meiltäpäin löytyy edelleen hyvin kaupasta.

Vierailija
8/11 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LV on osoittautunut hyväksi. 

Tämä oli toinen ehdokki, mutta meidän kaupassa oli vain LV Coloria tarjolla.

Vierailija
9/11 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rainbown pyykinpesujauhe valkopyykille on parasta! Ihan tutkitustikin, sillä se voitti Kuluttaja-lehden vertailussa. Sitä löytää vielä S-kaupoista aika hyvin, vaikka Rainbow-merkistä ollaankin luopumassa. Tunnustan hamstranneeni sitä pakettikaupalla varastoon :D 

Kiitos paljon, tuo täytyy käydä ostamassa varastoon. Kävin ja ostin A+ jauheen. Bioluvil on ollut varsin hyvää, merkki poistunut meidän kaupasta.

Vierailija
10/11 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV.

Vierailija
11/11 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös toi Coopin sensitive-valkopesujauhe käytössä. Ei valittamista.