PyykinpesuJAUHE valkopyykille
Mikä on hyvä, jostain syystä kauan käyttämääni Bioluvilia ei enää ole saatavilla, erikoista !
Kommentit (11)
Itse tykkään onko se coopin sensitive pyykinpesujauhe valkoisille. Ihan hyvin saa valkoiset valkoisena pidettyä, tosin jos on keltaisia tahroja niin tarvitsee sellasen tahranpoistajan mukaan.
Rainbown pyykinpesujauhe valkopyykille on parasta! Ihan tutkitustikin, sillä se voitti Kuluttaja-lehden vertailussa. Sitä löytää vielä S-kaupoista aika hyvin, vaikka Rainbow-merkistä ollaankin luopumassa. Tunnustan hamstranneeni sitä pakettikaupalla varastoon :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuo A+. Tykkään, pesee puhdasta 60 asteessa. Jos on valkoisessa vaatteessa tomaattisotkua, tai valkoisten sukkien pohjat kovin likaiset, laitan lisäksi Vanishin Crystal Whitea koneeseen.
No sattuipa, kiitos vaan. Kävin ostamassa juuri tuon A+ White jauheen, testaan. Olen tykännyt Bioluvilin tuotteista, ovat tosi hyviä lakanoiden, pyyhkeiden, tyynyliinojen ja vaaleiden kanssa. Kokeilemisiin!
Mäkin liputan Rainbow sensitive white jauheen puolesta. Meiltäpäin löytyy edelleen hyvin kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
LV on osoittautunut hyväksi.
Tämä oli toinen ehdokki, mutta meidän kaupassa oli vain LV Coloria tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Rainbown pyykinpesujauhe valkopyykille on parasta! Ihan tutkitustikin, sillä se voitti Kuluttaja-lehden vertailussa. Sitä löytää vielä S-kaupoista aika hyvin, vaikka Rainbow-merkistä ollaankin luopumassa. Tunnustan hamstranneeni sitä pakettikaupalla varastoon :D
Kiitos paljon, tuo täytyy käydä ostamassa varastoon. Kävin ja ostin A+ jauheen. Bioluvil on ollut varsin hyvää, merkki poistunut meidän kaupasta.
Meillä myös toi Coopin sensitive-valkopesujauhe käytössä. Ei valittamista.
Minulla on tuo A+. Tykkään, pesee puhdasta 60 asteessa. Jos on valkoisessa vaatteessa tomaattisotkua, tai valkoisten sukkien pohjat kovin likaiset, laitan lisäksi Vanishin Crystal Whitea koneeseen.