Mistä 3-kymppinen sinkkuäiti löytäisi vastuullista, raitista seuraa
tositarkoituksella? Vaikka en lapselleni isää tarvitsekaan, hänellä isä jo on, mutta kyllähän minä samalla myös lapselleni jotain toivon saavani, kun itselleni kumppania etsin... Mutta baareissa kun ei kauhean usein ehdi käydä, eikä huvitakaan, niin mistä kannattaisi ihmisiä bongailla...? :)
Kommentit (55)
Laita tänne juuri tuollainen ilmoitus. Eiköhän kohta joku ole tarjoamassa sähköpostiaan.
Eli et ole 3-kymppinen sinkku, vaan yh?
Varmaankin joku nettideittailu olis helpoin tapa tutustua uusiin miehiin? Pidä vaan huoli ettet tule huijatuks, esim. Joku varattu toisessa päässä seksiä vonkaamassa vaikka olis alunperin kuinka mukava. Mulla on vaan huonoja kokemuksia mut toki tiedän monta kellä on natsannu heti ja löytänyt ihanan kumppanin. Yksi tragedioista oli kun kirjottelin aluksi pitkään yhen kundin kanssa vuosia sit, alettiin soittelemaan ja edelleen juttu luisti ja tyyppi vaikutti luotettavalta, alettiin facekavereiksikin. Päivä ennen ekoja treffejä kundi sitten ilmotti että tapaili toista naista samaan aikaan ja suhde oli muuttunut nyt vakavaksi. What a asshole!!! Nykyisen mieheni löysin lomamatkalta etelästä, silloin kun sitä vähiten odotti.... Tsemppiä etsintöihin, kyllä se vielä kohdalle osuu!
No tälläinen parikymppinen löysi ikäistänsä ja vastuullista seuraa töistä :)
E ole uskaltanut laittaa profiilia... Pelottaa että mitä sitten pitäisi tehdä, jos oikeasti saisikin vastauksia ja pitäisi joku tavatakin...! :D
Ap.
YHoille jää ne vammasimmat miehet, jotka ei oo kelvannu kenellekkään.
Tottakai ap on sinkku, vaikka yh onkin. Jos hänellä ei ole miestä, hän on sinkku. Ei sinkku mitenkään lapsettomuuteen ole sidottu, outo ajattelutapa jollain saivartelijalla.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 03:41"]
Eli et ole 3-kymppinen sinkku, vaan yh?[/quote]
No olen sekä yh että sinkkuäiti. Vai voiko sinkkuäiti olla lapseton...? Mistä puristaa?
Eli oot uusioneiti. Sinkut on niitä joilla ei ole lapsia. Tuo on vähän hidastava homma mutta laittele kuvaas niin kattellaan kapa68@sci.fi. 68 ei sitten oo ikä vaan kerrat yön aikana, juu nou
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 03:41"]
Eli et ole 3-kymppinen sinkku, vaan yh?
[/quote]
Yh on yksinhuoltaja, ap:llä siis nähtävästi jaettu huoltajuus, kun ei ko termiä käyttänyt. Parantaa menekkiä markkinoilla, kun on lapset välillä toisella huoltajalla. On sitä omaa aikaa "hiukka" paremmin kuin yh:lla.
Tee Pakkotoistoon deitti-ilmoitus. Suurin osa käyttäjistä miehiä, ja terveitä elämäntapoja noudattavia vieläpä.
Ei kun kyllä ap:n mukana saisi tosiaan siis ihan myös melkein 24/7 lapsen, tosin molemmat isovanhemmat lapsen elämässä tiukasti mukana, joten välillä saan myös vapaita viikonloppuja. :)
Terv. Sinkkuäiti-yh-ap.
Kolmekymppiset vastuulliset sinkkuisät löytyvät muualta kuin baareista. Nettideitti voisi olla ratkaisu.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 11:25"]
Kolmekymppiset vastuulliset sinkkuisät löytyvät muualta kuin baareista. Nettideitti voisi olla ratkaisu.[/quote]
Mikä sivusto olisi ns. laadukkain? :)
-Ap.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 11:22"]Tee Pakkotoistoon deitti-ilmoitus. Suurin osa käyttäjistä miehiä, ja terveitä elämäntapoja noudattavia vieläpä.
[/quote]
Näille jätkille tuo yksinhuoltajuus voi olla kynnyskysymys. Mitä palstaa seurailen. Tosin siellä on tuhansia viestejä sisältävä sinkkuketju, eli samat ne on ongelmat voimailijoillakin.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 11:22"]Tee Pakkotoistoon deitti-ilmoitus. Suurin osa käyttäjistä miehiä, ja terveitä elämäntapoja noudattavia vieläpä.
[/quote]
Näille jätkille tuo yksinhuoltajuus voi olla kynnyskysymys. Mitä palstaa seurailen. Tosin siellä on tuhansia viestejä sisältävä sinkkuketju, eli samat ne on ongelmat voimailijoillakin.
[/quote]
Monille varmaan onkin, mutta itse olen sieltä myös monia sinkkuisiä ollut bongaavinani. Tuollahan iso osa käyttäjistä on jo "aikamiehiä", ei mitään parikymppisiä kloppeja. Ja ainakin olen kuullut liputettavan, että naiset saavat ilmoihinsa hyvin vastauksia sieltä. Eli kannattaa kyllä kokeilla, jos liikuntaa harrastava mies kiinnostaa ja itse on vähänkään samanhenkinen (vinkki myös muille kuin ap:lle)!
- Kymppi
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 11:24"]
Ei kun kyllä ap:n mukana saisi tosiaan siis ihan myös melkein 24/7 lapsen, tosin molemmat isovanhemmat lapsen elämässä tiukasti mukana, joten välillä saan myös vapaita viikonloppuja. :)
Terv. Sinkkuäiti-yh-ap.
[/quote]
Eli olet yh. Tuo "sinkku" sanana johtaa automaattisesti mielleyhtymään lapsettomaan ihmiseen. Miksi pitää kaunistella asioita epätosiksi.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 04:07"]
Varmaankin joku nettideittailu olis helpoin tapa tutustua uusiin miehiin? Pidä vaan huoli ettet tule huijatuks, esim. Joku varattu toisessa päässä seksiä vonkaamassa vaikka olis alunperin kuinka mukava. Mulla on vaan huonoja kokemuksia mut toki tiedän monta kellä on natsannu heti ja löytänyt ihanan kumppanin. Yksi tragedioista oli kun kirjottelin aluksi pitkään yhen kundin kanssa vuosia sit, alettiin soittelemaan ja edelleen juttu luisti ja tyyppi vaikutti luotettavalta, alettiin facekavereiksikin. Päivä ennen ekoja treffejä kundi sitten ilmotti että tapaili toista naista samaan aikaan ja suhde oli muuttunut nyt vakavaksi. What a asshole!!! Nykyisen mieheni löysin lomamatkalta etelästä, silloin kun sitä vähiten odotti.... Tsemppiä etsintöihin, kyllä se vielä kohdalle osuu!
[/quote]
Rehellinenhän tuo mies vaan oli. Toisen naisen kanssa ilmeisesti tunsi jo vähän paremmin. En vetäisi hernettä nenään tuosta, mutta olisin toki pettynyt.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 11:58"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 11:24"]
Terv. Sinkkuäiti-yh-ap.
[/quote]
Eli olet yh. Tuo "sinkku" sanana johtaa automaattisesti mielleyhtymään lapsettomaan ihmiseen. Miksi pitää kaunistella asioita epätosiksi.[/quote]
Ok, siis mä olen YKSINHUOLTAJA, ihanan lapsen kaunis ja mukava äiti, ylpeä siitä! JEE!
Helpottiko?
Liity sinkkukerhoon, jos paikkakunnallasi toimii sellainen?