vastaatko heti tekstiviesteihin?
onko tämä enää normaalia? Jos saan ystävältäni viestin, enkä vastaa siihen parin tunnin kuluessa, saan uuden, jossa ihmetellään,miksi en ole vastannut. Jos en ehdi siihenkään vastata, hän sitten soittaa olemattomalla asiallaan tai lähettää vielä kolmannen.
Kommentit (9)
Mulla on yksi ystävä, joka lähettelee melkein joka päivä useita neljän tekstiviestin pituisia maratonviestejä. Aina kun vastaan, hän vastaa ja lopussa on kysymys tai kysymyksiä. Joskus lähden mukaan niihin pitkiin keskusteluihin tekstiviestitse, mutta en läheskään aina eikä millään pahalla, mutta kun on saanut lapset nukkumaan, haluaa joskus tehdö muutakinkuin nakuttaa viestiä. Toki jos hänellä on jotain huolia niin sitten, mutta yleensä kyse on jutustelusta, joka vaatii kymmeniä viestejä ja vaikka laittaisin " hyvää yötä" , niin silti saattaa vielä tulla kysymys.
Hänelle en vastaa välttämättä edes saman päivän aikana.
Mutta siis noin niinkun perusviestittelijöille vastaan pian.
usein heti, välillä vasta muutaman tunnin päästä, ja joskus en edes huomaa viestiä pitkään aikaan. Mutta en ihmettele jos minun lähettämiini viesteihin ei samantien vastata, ei sitä kaikki heti ehdi naputtelemaan. Eikä kaikkiin viesteihini edes tarvitse vastata jos ei halua kun joskus on vain ilmoitusluontoista asiaa
en ole minä, vastaan kyllä aina ystävieni viesteihin. Lähinnä ihmettelen sitä, että jos ei ehdi heti vastata, joku tivaa, enkö vastaakaan. Itse en ihmettele ollenkaan, jos joku vastaa vaikka seuraavana päivänä. Jos on niin kiireellinen asia, on paras soittaa. ap
usein en heti ehdi. Jos kiirellinen asia, niin pyrin vastaamaan mahd. pian tai soittamaan.
Mutta jos ei kiireellinen asia, niin vastaan ehkä illlalla tai seuraavana päivänä tai ainakin samalla viikolla.
Usein vastaan vain OK tai Jep!, jos en ehdi muuta kirjoittaa.
Vierailija:
usein en heti ehdi. Jos kiirellinen asia, niin pyrin vastaamaan mahd. pian tai soittamaan.
Mutta jos ei kiireellinen asia, niin vastaan ehkä illlalla tai seuraavana päivänä tai ainakin samalla viikolla.
Niin ja itse en ihmettele jos minulle ei heti vastata.
Mulla on kaveri joka ei vastaa 90% prosenttiin mun viesteistäni. sinäkö se oletkin? :) Ei ole kivaa jäädä aina ihmettelemään.