Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teit ja missä olit kun 9/11 tapahtui vuonna 2001?

Vierailija
11.09.2022 |

Mistä ja miten sait kuulla tapahtumista? Miten reagoit?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v*ittua se sulle kuuluu?

Vierailija
2/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan sinulta kysynytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lyhyt koulupäivä. Olin kutsunut lapseni kummit käymään ( kummi oli hoitovapaalla ja puoliso lomalla armeijasta) , keitin kahvia keittiössä, kun kummi huutaa " Tuu kattoon, täällä on lentokone törmännyt pilvenpiirtäjään" ja hetken päästä " Nyt menee toinen "

Olin todella järkyttynyt , olen kirjoittanut tuolta päivältä 19 sivua päiväkirjaani kaikkea mitä uutisissa ja erikoislähetyksissä kerrottiin. 

Vierailija
4/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista yhtään. Muistan tuolta ajalta vain Speden kuoleman, josta kuulin radiosta kotona.

Vierailija
5/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain otettu lääke auttaa.

Vierailija
6/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin töistä ja tapani mukaan avasin telkkarin. Siellä näytettiin kuvaa iskusta. Ajattelin, että miten tuo on ollut mahdollista.

Vierailija
7/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olin ja vilkaisin vesipiippua että hetkinen onko tuo totta mitä näkyy telkkarista? Siihen aikaan kasvatin omaan käyttöön ja sitä paloi aika reippaasti. Soitin kaverille että katsoppa telkkaria. Oli lievästi epätodelliset fiilikset että mitä hell on meneillään.

8/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontoin erään tuttavan rantasaunaa kun talon nuorimmainen tuli kertomaan "USA on sodassa"

Kävin katsomassa uutisia ja tuntui rantasauna ja sen remontti jotenkin turhalta tuon jälkeen.

ps ihmeen vähän on tuosta ollu tänään juttuja lehdissä

Vierailija
9/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan normaalisti työpaikallani toimistossa. Uutisen ensimmäisenä bongannut työtoveri lähetti asiasta sähköpostiviestin oman osaston työntekijöille. Mieleeni jäi erityisesti viestin loppu: hän kehotti epäilijöitä tarkistamaan asian nopeasti, ennen kuin internet menee tukkoon. 

Vierailija
10/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olin lypsyllä! Lypsin siis maitoa itsestäni sairaalaan luovutettavaksi! Radio oli auki ja siitä kuulin, että lentokone oli törmännyt pilvenpiirtäjään! Tosi järkyttynyt olin! Lie ollut osasyy, että minusta tuli ylisuojeleva tiikeriemo!

Vierailija
11/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona makasin sohvalla, kun supisteli niin paljon. Avasin ihan sattumalta telkkarin kun lähetys alkoi. Esikoinen syntyi sitten muutama päivä myöhemmin.

Vierailija
12/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin tv:n katsoakseni ihan muuta ohjelmaa,

joka juuri ja juuri ehti alkaa, mutta se keskeytettiin ja ja tulikin ylimääräinen uutislähetys. Sen toisen koneen törmäyksen näinkin livenä. Se oli täysin epätodellinen tunne.

Vierailija
13/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri jäänyt äitiyslomalle, esikoinen syntyi sitten 11.10, ja katselin kotisohvalla epäuskoisena uutiskuvia savuavista tornista, siitä kaaoksesta ym.

Vierailija
14/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoa tulin töistä tauolle ja katsoin telkkarista joka oli auki että onko jokin pienkone iskeytynyt torniin ja samalla hetkellä tuli toinen isku sitten suorana.

Vierailija
15/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin netistä olisikos ollut cnn:n streamia. näin ollen näin törmäyksenkin livenä (toisen), toisin kuin nämä jotka väittävät nähneensä törmäyksen livenä ylimääräisessä uutislähetyksessä. Suomen televisiokanavilta ei livenä törmäystä näkynyt.

Vierailija
16/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avasin tv:n katsoakseni ihan muuta ohjelmaa,

joka juuri ja juuri ehti alkaa, mutta se keskeytettiin ja ja tulikin ylimääräinen uutislähetys. Sen toisen koneen törmäyksen näinkin livenä. Se oli täysin epätodellinen tunne.

Tämä ei ollut siis Suomessa.

Vierailija
17/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin netistä olisikos ollut cnn:n streamia. näin ollen näin törmäyksenkin livenä (toisen), toisin kuin nämä jotka väittävät nähneensä törmäyksen livenä ylimääräisessä uutislähetyksessä. Suomen televisiokanavilta ei livenä törmäystä näkynyt.

En itsekään muista törmäystä nähneeni mutta televisiosta tuli ohjelmaa jossa käsiteltiin tapahtunutta. Jotenkin ensin puhuttiin vain siitä että joku lentokone on törmännyt torneihin. Olin juuri tullut töistä, ja TV oli tavan mukaan auki. Seuraavana aamuna kuulin uutisista, että tornit olivat sortuneet.

Vierailija
18/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin yliopistossa. Tulin kotiin, kun olin hakenut lapset päiväkodista. Katsoimme puolisoni kanssa uutisia netistä. Olisiko ollut Hesarin nettisivut, josta ensimmäisenä luimme WTC-iskuista.

Koko illan seurasimme tapahtumia. Vauva.fi oli se, mistä kaiken sai lukea ensimmäisenä, koska palstoilla oli joku USA:ssa asuva, joka seurasi paikallisia uutisia, ja kertoi jokaisen uuden käänteen heti, kun  se näkyi siellä.

Vierailija
19/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työtiimin palaverissa.

Tänään sain uutisen läheisen kuolemasta joten tästä lähtien tämä päivä muistuttaa siitäkin.

Vierailija
20/23 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin työpaikalle ja siellä oli tv auki josta tuli iskuista lähetystä.