Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy tässä asiaa, jota ihmettelet muiden käyttäytymisessä, niin muut saavat perustella! :)

Vierailija
12.11.2008 |

Minä aloitan:

1. Miksi jätät tiskiharjan lojumaan märkään, joka likaiseen tiskialtaaseen etkä nosta sitä kuivumaan?

2. Miksi rynnit kaukojunassa eteiseen seisomaan jopa 10 minuuttia ennen asemaa? Eikö omalla paikalla olisi mukavampaa ja turvallisempaa odottaa?

3. Miksi et laita kirpputorilla penkomiasi vaatteita edes suunnilleen paikoilleen pöydällä? Miksi ne pitää heitellä ympäriinsä miten sattuu?

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemattomien kanssa kasvotusten kuin puhelimessa. Ehkä puhelimessa on vain äänen varassa eikä muusta viestinnästä ole apua. En myöskään pidä äänestäni. Kammoan myös sellaisia epäluonteviksi meneviä puheluita, joissa puhujien puheen rytmitys menee ihan ristiin, tulee kummallisia taukoja yms. Kärsin varmaankin lievästä sosiaalisesta fobiasta.

Miksi jotkut pelkäävät puhelimella soittamista?

Vierailija
102/109 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n 1.kysymykseen on tietysti: en halua että ällöstä tiskiharjasta tippuu vettä tiskipöydälle tai sillä kuivuville astioille.

Mun kysymys teille: MIKSI te odotatte että lapsenne kutsutaan hammaslääkäriin vaikka hänellä on kipuja hampaissaan, ettekai te odota KUTSUA lääkäriinkään jos lapsella on vaivoja/kipuja/oireita???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori. Toivottavasti näät itsekin tuon pelkosi koomisuuden... :) En itsekään tykkää puhua puhelimessa, vaan mieluummin käytän sähköpostia, mutta tämä oli kyllä hauskin kuulemani fobia.

Kammoan myös sellaisia epäluonteviksi meneviä puheluita, joissa puhujien puheen rytmitys menee ihan ristiin, tulee kummallisia taukoja yms.

Vierailija
104/109 |
12.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jotkut ihmiset katsovat maahan sellaisessa tilanteessa, missä minun mielestäni olisi hyvä esim. pyytää anteeksi.

esimerkiksi kaksi ihmistä avaavat saman oven yhtäaikaisesti. hetken aikaa yritettyään ohitusta minulle luonteva tapa olisi kysyä esim. "kummalta puolelta ohittaisimme toisemme tänään?" vastaantuleva ei virka mitään vaan tunkee ohi nyt ihan väkisin.

Vierailija
105/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään välitä meikeistä enkä meikkaamisesta. Ei vaan kiinnosta.

Onko täällä sellaista jonka tukkamalli on kuin miehellä? En voi käsittää, miksi jollain on ihan lyhyt miehen tukkamalli eikä mitään meikkiä. Koet ulkonäön yksinkertaisesti sivuseikaksi? Haluat käyttää aikasi johonkin mielestäsi parempaan?

Olen todella kiinnostunut kuulemaan mahd perinpohjaisen vastauksen koska itselleni on tosi tärkeää laittaa pitkät hiukseni hyvin ja pistää pakkelia.

Vierailija
106/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat eivät tosin ole olleet hoidossa missä sattuu, vaan isä on hoitanut heitä.

Nykyään lapset ovat päivähoidossa ja koulussa.

.Miksi haluat lapsia.....jos et halua jäädä kotiin? Tiedän ihmisiä, jotka kovasti haluavat omia lapsia, mutta jo vauva-aikana käy töissä ja opiskelee ja vauva on hoidossa milloin kenelläkin! Sitten vain sanotaan, ettei ole kotiäiti-tyyppiä! Mutta olisi edes sen äitiysloman ajan kotona vauvan kanssa!

Vierailija
107/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään. Suhteita voi olla useampiakin aivan hyvin. Isään, äitiin, isovanhempiin, päiväkodin täteihin. "Pysyvä" ja "turvallinen" ovat tässä avainsanoja.

Kun lapsi tarvitsee turvallista, pysyvää ja jatkuvaa suhdetta yhteen aikuiseen jo kaikkien tutkimuksienkin mukaan.

Itse ihmettelen, miksi esikoinen pitää viedä "virikehoitoon" pois äidin ja vauvan symbioosia häiritsemästä, jopa kokopäiväiseksi.

Vierailija
108/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olisi kohteliasta pitää kunnon välimatka, joku 2 metriäkään ei ole liioittelua. Todella ahdistavaa kun joku on ihan takana.

Toinen kysymys: miksi tuijotat minua junassa? Nämä tuijottavat ovat järjestään keski-ikäistyviä tai sitä vanhempia naisia. Olen ihan tavallinen ja tavallisesti pukeutuva, tosin kaksikymmentä kiloa ylipainoinen nuorehko nainen, lihavuudestako se johtuu?

Vierailija
109/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

atooppinen ihoni ei kestä meikkiä, ainut poikkeus on ripsari jota voin käyttää.

Mielelläni otan vinkkejä vastaan jos joku tietää hyvän tuotesarjan joka voisi sopia... Mutta jos meikkaan olen seuraavana päivänä ihan hirveän näköinen... iho hilseilee, punoittaa, turpoaa.

Minäkin haluaisin tietää miksi vanhemmat eivät tervehdi toisia vanhempia päiväkodin eteisessä????!!!! Varmasti samat vanhemmat opettavat lapsilleen että pitää tervehtiä toisia?

Miksi ette pese viinirypäleitä, kurkkuja, tomaatteja tms. kuorineen syötäviä hedelmiä / vihanneksia ennen käyttöä?

Miksi annatte nuorisonne ammuskella kuulapyssyillä taloyhtiöiden pihoilla / leikkipuistossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän