Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy tässä asiaa, jota ihmettelet muiden käyttäytymisessä, niin muut saavat perustella! :)

Vierailija
12.11.2008 |

Minä aloitan:

1. Miksi jätät tiskiharjan lojumaan märkään, joka likaiseen tiskialtaaseen etkä nosta sitä kuivumaan?

2. Miksi rynnit kaukojunassa eteiseen seisomaan jopa 10 minuuttia ennen asemaa? Eikö omalla paikalla olisi mukavampaa ja turvallisempaa odottaa?

3. Miksi et laita kirpputorilla penkomiasi vaatteita edes suunnilleen paikoilleen pöydällä? Miksi ne pitää heitellä ympäriinsä miten sattuu?

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suht pieni lapsi seisoo kaupan, kioskin tai esim mäkkärin jonossa niin eikös me aikuiset etuilla! Olen monesti saanut pitää ventovieraiden lasten puoli ettei heitä "ohiteta" jonossa...

Vierailija
62/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehekkäitä apuvälineitä? Miksi ihmeessä?

Miksi lesbot jotka rakastaa naisia tykkäävät miehen näköisistä naisista?Luulisi että nainen joka tykkää naisista tykkäisi sitten naisen näköisistä naisista eikä ns.rekka lesboista jotka tosiaan muistuttaa miehiä?!Eikö ne sen takia ole naisen kanssa että ei tarvitse olla miehen kanssa...sitä olen usein miettinyt!Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja 5% on puolipitkä tukka (tai sitä pidempi). :/ Suurimmalla osalla siilit tai kananperse-variaatio. Kukaan ei käytä hameita/mekkoja. Kaikki juovat siideriä ja lukevat Cityä. Viimeksi kun yhden "tapauksen" tapasin, näytti kuvan häistä jossa molemmilla morsiammilla oli SMOKIT. :x Moni myös käyttää miesten vaatteita, kenkiä....

Vierailija
64/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kaksi kolmesta lapsesta on tullut (huonosta) ehkäisystä johtuen tai siitä huolimatta. Eka syntyi kesken opiskelujen ja kolmas taloudellisesti tiukkaan tilanteeseen.

Meillä lapsia hoitaa isovanhemmat, tai välillä joku tuttu ystävä. Isommille lapsille on noilla ystävillä kaveriksi ystävien lapsia, ja vauvakaan ei protestoi, kun on isommat sisarukset mukana, eli tuntee kuitenkin olonsa turvalliseksi. Ja siis noita isovanhempia me nähdään muutenkin joka viikko, joten ovat meille tosi läheisiä.

Joten siksi meillä on kolme lasta, vaikka mä äiti en ole ollut kotona kuin muutakia kuukausia yhteensä. TOSIN meillä on vielä sellainen tilanne, että lapset kuitenkin hoidetaan pääosin kotona, eivät siis ole päivähoidossa, vaan isommat käyvät kerhossa ja 1-2 päivää viikossa on joku muu hoitaja kuin oma vanhempi.

...jos et halua jäädä kotiin? Tiedän ihmisiä, jotka kovasti haluavat omia lapsia, mutta jo vauva-aikana käy töissä ja opiskelee ja vauva on hoidossa milloin kenelläkin! Sitten vain sanotaan, ettei ole kotiäiti-tyyppiä! Mutta olisi edes sen äitiysloman ajan kotona vauvan kanssa!

Vierailija
65/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

takakireä meikkimamma musta ajattelee. Mulla on loistava ammatti, työ, seksielämä, mies, perhe, ystäväpiiri siitä huolimatta, että olen iso mötkäle. Ei sillä ettenkö mielelläni olisi hoikempi ja jaksaisi laittautua, mutta kun ei se oikein suju, niin enpä jaksa sitä itkeäkään. Kun ei se elämääni pilaa kun en anna sen pilata.

Mulla muuten on ollut suhteita myös kauniisiin naisiin...

Mä taas voisin kysyä, että miten ihmeessä te jaksatte niin kovasti kantaa huolta toisten miehistä tai ulkonäöstä? Mitä te siitä saatte, paikkausta heikkoon itsetuntoon, vai mitä?

Vierailija
66/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastaukseni tähän: Nro 2:lle

Oma kysymykseni:

1. Miksi ihmiset eivät kyseenalaista omia oletuksiaan muiden elämästä vaan suhtautuvat omiin vaikutelminsai kuin ne olisivat absoluuttinen totuus?

Hyvä kysymys! Ihmisten on mielestäni vaikea hyväksyä sitä, että asioilla on monta puolta. Mielestäni pitäisi vain antaa jokaisn elää omaa elämäänsä ja käyttää itse sitten energiansa omien asioiden hoitamiseen. Pyrin itse eroon siitä, että vaivaan päätäni toisten asioilla. Menestys on ollut vaihtelevaa..

Vierailija
67/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaikenlaista kauneydenhoitoa. Se on yksinkertaisesti hirveän tylsää ajanhukkaa.

Vierailija
68/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka muuten jaksatte kierrättää, mutta ette biojätettä, tiedättehän, että se biojäte kaatopaikalla on se kaikkein huonoin vaihtoehto? Eli biojätteen lajittelu olisi se tärkein juttu. Siinä ei paljoa paina taloyhtiölle säästetyt rahat, joita joku fiksu käytti tekosyynä.

Ja nykyään muuten ollaan sitä mieltä ( ja sanoohan sen järkikin), että lapselle on vain ja ainoastaan hyvä asia, jos hänellä on useampi hyvä kiintymyssuhde hoitajiin. Tämä ei siis tarkoita sitä, että mitä pienempänä lapsi nakataan päiväkotiin vaihtuvien hoitajien hoidettavaksi, sitä parempi. Vaan sitä, että lapselle on hyväksi, jos hänellä on tiiviisti elämässään mukana äiti, isä, isovanhempia, sukulaisia ja ystäviä. Ja vauvaakin saa hoitaa muut kuin vain se äiti. Parempi kun lasta hoitaa muutkin kuin vain se äiti, koska vain yhteen ihmiseen keskittyvä kiintymyssuhde on kovin haavoittuvainen ja yksipuolinen.

heitä? Mitä järkeä on siinä, että heitetään lapsi muiden hoitoon pian syntymän jälkeen? Kun lapsi tarvitsee turvallista, pysyvää ja jatkuvaa suhdetta yhteen aikuiseen jo kaikkien tutkimuksienkin mukaan. Mutta monet äidit haluavat jatkaa elämäänsä sellaisena kuin se oli ennen, itsekkäästi, jättäen lasten tarpeet sivuun. Todella sääli :-(.

heitä? Mitä järkeä on siinä, että heitetään lapsi muiden hoitoon pian syntymän jälkeen? Kun lapsi tarvitsee turvallista, pysyvää ja jatkuvaa suhdetta yhteen aikuiseen jo kaikkien tutkimuksienkin mukaan. Mutta monet äidit haluavat jatkaa elämäänsä sellaisena kuin se oli ennen, itsekkäästi, jättäen lasten tarpeet sivuun. Todella sääli :-(.

Vierailija
69/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En lajittele biojätettä koska se haisee niin hirveelle. En jaksa joka päivä kiikuttaa bioroskia jätekatokseen. Etenkin kesällä biojäteroskis on niin täynnä kärpäsiä että se on mega-ällöö.

Ja mikä hämmästyttävintä, biojätteen poisvienti on kilohinnaltaan suurempi kun sekäjätteen poisvienti."

Mitä sä sitä hintaa enää murehdit, jos taloyhtiössänne on jo biojäteroskis.. Ja kai ne perunankuoret ym. haisee siellä sekajätteen seassakin? Kuinka harvoin viet sitten sen roskiin? Mielestäni huonot tekosyyt sulla.

Vierailija
70/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden-kolmen päivän välein ja ei se kyllä siinä ajassa mitään ala haisee.

Mietipä sitä, että paljonko sulla todellisuudessa tulee sitä biojätettä vrt. sekajätteeseen ja paljonko siitäkin sekajätteen määrästä olisi oikeasti kierrätettävää. Sekajätettä tulee oikeasti yllättävän vähän kun kierrättää tehokkaasti!!! Eli jätelaskuki laskee sen myötä vaikka biojätteen poisvienti olisikin kallimpaa.

Vierailija
71/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

takakireä meikkimamma musta ajattelee. Mulla on loistava ammatti, työ, seksielämä, mies, perhe, ystäväpiiri siitä huolimatta, että olen iso mötkäle. Ei sillä ettenkö mielelläni olisi hoikempi ja jaksaisi laittautua, mutta kun ei se oikein suju, niin enpä jaksa sitä itkeäkään. Kun ei se elämääni pilaa kun en anna sen pilata.

Mulla muuten on ollut suhteita myös kauniisiin naisiin...

Mä taas voisin kysyä, että miten ihmeessä te jaksatte niin kovasti kantaa huolta toisten miehistä tai ulkonäöstä? Mitä te siitä saatte, paikkausta heikkoon itsetuntoon, vai mitä?

Eipä sinun itsetuntosi tunnu olevan ihan kohdallaan kun olet noin hyökkäävä. Mä en jaksa meikata, mutta en silti ajattele et joku laittautuva ihminen olis takakireä, koska en ole kateellinen hänen naisellisuudestaan vaan olen tyytyväinen omaan tylsään ulkonäkööni, se kun ei ole mulle tärkeää. Lyön vetoa, että silikonirintaiset hyvännäköiset naiset saa sut kiehumaan.,..Miksihän? Myönnäthän sen itsekin, olisit mielelläs kauniimpi.

Vierailija
72/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olisi kohteliasta pitää kunnon välimatka, joku 2 metriäkään ei ole liioittelua. Todella ahdistavaa kun joku on ihan takana.

Toinen kysymys: miksi tuijotat minua junassa? Nämä tuijottavat ovat järjestään keski-ikäistyviä tai sitä vanhempia naisia. Olen ihan tavallinen ja tavallisesti pukeutuva, tosin kaksikymmentä kiloa ylipainoinen nuorehko nainen, lihavuudestako se johtuu?

syystä että junassa ei ole mitään muuta tekemistä. Se ei johdu sinusta, tuijotan kaikenlaisia ihmisiä.

Vierailija
73/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En ymmärrä miksi on niin vaikeaa sanoa anteeksi. Oho tai hölmistynyt ilme ja hiljaisuus ei aja samaa asiaa. Ei anteeksipyyntö ole itseltä pois.

2. Jos seison huomaamattani jonkun tiellä miksi sen sanominen on niin vaikeaa. En kai tahallani seiso esim. kaupassa tukkeena vaan vahingossa ja vaivaantunut ilme ja/tai huokailu ei välttämättä riitä herättämään huomiotani heti.

Vierailija
74/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö se ole merkki siitä ettei sinulla oikeasti ole kakkahätä? Onko se jonkinlainen periaatekysymys että aamulla on kakattava, halusi tai ei?

kakan tuleminen vain kestää mulla jonkin aikaa, ei nyt 15 minuuttia, mutta hyvinkin voi mennä 5-10 min. ja jos en käy aamulla, niin kakka menee jo niin kovaksi, että iltapäivällä on vaikea saada enää tulemaan ollenkaan. En myöskään tee kakkaa missään muualla kuin kotona (siis esim töissä, kaupungilla kahvilassa, lyhyen kyläilyn aikana jne.) Toki yökyläillessä sitten jo on pakko...

Vierailija
75/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut ihmiset kuvittelevat, että heitä katsotaan ja tuijotetaan, minne ikinä he menevätkin? Esim. Äiti on lastensa kanssa kaupassa ja ostaa pussin sipsejä ja siiderin. Ja heti häntä katsotaan murhaavasti!

Onkohan näillä ihmisillä joku suuruuskuvitelma itsestään?

Vierailija
76/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kysymys nro 2: koska olen neurootikko, varmistan ennen junaan nousua miljoona kertaa lipusta ja kylteistä yms. että olen nousemassa oikeaan junaan. Samoin olen mieluummin tunnin liian aikaisessa asemalla kuin että saavun viime tipassa. Joten kun juna lähestyy asemaani hönkäisen ovelle odottamaan koska muuten hermostun liikaa ja pelkään etten ehdi ajoissa pois

Pelkään puhelimella soittamista osin kai samoista syistä, jännitän vaan liikaa kaikkea. Lisäksi minulla on lievä kuulovika, jota ei moni normaalissa kanssakäymisessa huomaa, mutta varsinkin puhelimessa kuulen omiani/väärin ja käsitän sitten kaiken väärin tai joudun koko ajan kyselemään että mitä, mitä

Vierailija
77/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsani on melkein aina kovalla, ihan luontaisesti. Ei auta vaikka söisin miten kuituja, luumuja yms. Tiukkaa tekee silti, joten siinä menee aikaa kun kaiken väännän ulos. Ja joskus ihan vaan tulee luettua samalla jotain (lapsuuden paha tapa) joten sekin lisää vessassa oloaikaa

niin eikö se ole merkki siitä ettei sinulla oikeasti ole kakkahätä? Onko se jonkinlainen periaatekysymys että aamulla on kakattava, halusi tai ei?

Vierailija
78/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen laiska eikä pesemättömyydestä ole vielä kertaakaan mitään seurannut. Pesen tosin joskus jos jaksan tai on vieraita paikalla, useimmiten kuitenkin syön itse pesemättömänä

Miksi ette pese viinirypäleitä, kurkkuja, tomaatteja tms. kuorineen syötäviä hedelmiä / vihanneksia ennen käyttöä?

Vierailija
79/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ole varaa ajatella, että olisin lasten kanssa kotona just niin kauan kuin ne "hoitoa" tarvii... ei mun olisi kannattanut mitään opiskellakaan, jos noin ajattelisi.

Ei minustakaan tarvii olla lasten kanssa 24/7 jne. Mutta kyllä ne pääasiassa pitäisi itse hoitaa. En vaan käsitä sitä, että halutaan lapsia, mutta sitten koulu ja työt meneekin kaiken edelle.

Vierailija
80/109 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vaivalloisempaa kuin yhteenkään:-O meillä on biojäte ja sekajäte roskis vierekkäin ja ihan samalla vaivalla jätteet lajittelee.

Eikä se mitään haise... samalla tavalla biojäte haisee jos haisee sekajätteenkin joukossa. Jos asuu yksin, biojätteen voi laittaa vaikka pieneen sokeri- tai jauhopussiin.

Selittelyä.

Vastaus:

En lajittele biojätettä, koska se on mielestäni liian vaivalloista ja likaista puuhaa. Olen yksinkertaisesti liian laiska kiikuttamaan joka päivä roskista jätekatokseen. Ja sitä paitsi, asun yksin ja biojätettä tulee erittäin vähän. Muuten lajittelen kyllä (pahvi, kartonki, lasi, paperi, metalli).

Kysymys:

Miksi aikuiset ihmiset ajattelevat niin mustavalkoisesti? Täällä palstalla tuntuu ainakin olevan vallalla ajatus että se mitä MINÄ teen on ainoa ja oikea tapa. Ei ymmärretä että on erilaisia ihmisiä ja erilaisia elämäntilanteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän