Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy tässä asiaa, jota ihmettelet muiden käyttäytymisessä, niin muut saavat perustella! :)

Vierailija
12.11.2008 |

Minä aloitan:

1. Miksi jätät tiskiharjan lojumaan märkään, joka likaiseen tiskialtaaseen etkä nosta sitä kuivumaan?

2. Miksi rynnit kaukojunassa eteiseen seisomaan jopa 10 minuuttia ennen asemaa? Eikö omalla paikalla olisi mukavampaa ja turvallisempaa odottaa?

3. Miksi et laita kirpputorilla penkomiasi vaatteita edes suunnilleen paikoilleen pöydällä? Miksi ne pitää heitellä ympäriinsä miten sattuu?

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa, eivät koskaan tervehdi? Miksi aikuiset ihmiset yrittävät jatkuvasti etuilla kassoilla? Miksi moni opettaa lapsensakin etuilemaan?

Vierailija
2/109 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi tavallaan se tiskiharja, koska meillä on kaksi erillistä harjaa eri tarkoitukseen ja se likaisempi odottaa tiskialtaassa usein seuraavaa uhria tai koneeseen pääsyä, josta se puhtaana nostetaan ns. kuivumaan. Puhtaampi harjaa roikkuukin paikallaan ja asetetaan käytön jälkeen paikoilleen.

Oma kysymykseni koskisi lasten kasvatusta, mutta koska on eräänläinen ikuisuuskysymys niin jääköön kysymyttä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa kassalla työskennellessä tekisi mieli kieltäytyä ottamasta rahoja/maksukorttia vastaan kun vasta kaks sekuntti aikasemmin siihen on heitetty aimo kasa bakteereja. Yöks...

Ite yskin aina hihaan tai tuohon kyynärtaipeeseen. En siis paina hihaa kasvoille vaan yskäsen/aivastan omaan itseeni päin.

Vierailija
4/109 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se ihan fobia minulla ole =)

Jotenkin ujostuttaa se, että toisessa päässä on aivan vieras ihminen, en näe hänen kasvojaan ja eleitään joten viestintä on vain sen puheen tasolla ja voi jäädä väärinkäsityksiä. Monesti ihmiset tuntuvat puhelimessa erittäin kiireisiltä ja siltä että niitä ei kiinnostaisi puhua kanssani.

Vieraille ihmisille ensimmäistä kertaa soittaminen on kamalaa, ja monesti joudun henkisesti valmistautumaan siihen jonkin aikaa... Kunnes on sitten pakko ryhdistäytyä ja ottaa se puhelin käteen.

Vierailija
5/109 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä sellaista jonka tukkamalli on kuin miehellä? En voi käsittää, miksi jollain on ihan lyhyt miehen tukkamalli eikä mitään meikkiä. Koet ulkonäön yksinkertaisesti sivuseikaksi? Haluat käyttää aikasi johonkin mielestäsi parempaan?

Olen todella kiinnostunut kuulemaan mahd perinpohjaisen vastauksen koska itselleni on tosi tärkeää laittaa pitkät hiukseni hyvin ja pistää pakkelia.

Vierailija
6/109 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä suorastaan häpeällisenä? Itse tykkään laittaa ja laittautua, mutta tietenkin tilanteen mukaan (vrt. salille / baariin / töihin ym.).

Vierailija
7/109 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä mieheltä näytä ja hiuksetkin on pitkät. Kysymys ei varmaan koskenut mua, mutta koskaan en meikkaa enkä tee hiuksille muuta kuin pesen ja aamuisin harjaan.

Ei vaan huvita, ei kiinnosta, ja lisäksi olo tuntuu laitettuna ja pakkeloituna omituisen teennäiseltä. Tykkään olla luonnollinen oma itseni. Asiaan varmaan vaikuttaa että ainakin nuorena olin ns. luonnonkaunis, ja totuin siihen että näytän hyvältä saunapuhtaana. Se on jotenkin jäänyt päälle.

Vierailija
8/109 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on opetettu, että ympäriinsä ei saa pärskiä, ettei pöpöt leviä. Tosin nykyään teen sen kämmenselkään tai hihaan. En siis halua pärskiä metrin laajalle alueelle.

Ja ajattele jos ruokapöydässä aivastaisi, joka ruokaan pääsisi pöpöjä.

Kysymys:

Miksi vanhemmat vieläkin, 30 v valistuksen jälkeen, syöttävät lapsiaan samalla lusikalla jolla itse syövät?

Vierailija
9/109 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos et halua jäädä kotiin? Tiedän ihmisiä, jotka kovasti haluavat omia lapsia, mutta jo vauva-aikana käy töissä ja opiskelee ja vauva on hoidossa milloin kenelläkin! Sitten vain sanotaan, ettei ole kotiäiti-tyyppiä! Mutta olisi edes sen äitiysloman ajan kotona vauvan kanssa!

Vierailija
10/109 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaat kysellä lähes tuntemattomilta henk.koht asioita, jotka voivat olla arkojakin eivätkä sinulle kuulu?

Vierailija
11/109 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

fleece-takissa tai R-Collectionin hupparissa, sit jotkut farkut. Ja lyhyt/hoitamaton tukka? Ja ylipainoa? Luuletteko ihan tosissanne, että miehenne näkee teidät seksuaalisesti puoleensavetävinä? Vai oletteko te lesboja?

Anteeksi, mutta en vaan ymmärrä, että miksi te naiset annatte äitiyden ja ikääntymisen olla syy siihen, että annatte itsenne rupsahtaa?

Miksi te kauniit 20-40-vuotiaat naiset poltatte tupakkaa? Ettekö pelkää, mitä se tekee hiuksille, iholle, kunnolle??

Vierailija
12/109 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei anneta toisen puhua loppuun vaan keskeytetään ja keksitään loput itse. Sitten mennään selän takana kertomaan asia vielä lisää väritettynä niin, että se ei vastaa lähellekään totuutta. Tällä tavalla suututetaan kaikki.

Vierailija
13/109 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrität olla kuin teini-ikäisenä pukeutumista/ulkonäkö myöten, vaikka olet jo kolmikymppinen?

Vierailija
14/109 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät ole koko elämä, siihen mahtuu muutakin.

Toisekseen...ennen kuin saa lapsen, ei voi tietää millasta se on olla kotona lapsen kanssa.

...jos et halua jäädä kotiin? Tiedän ihmisiä, jotka kovasti haluavat omia lapsia, mutta jo vauva-aikana käy töissä ja opiskelee ja vauva on hoidossa milloin kenelläkin! Sitten vain sanotaan, ettei ole kotiäiti-tyyppiä! Mutta olisi edes sen äitiysloman ajan kotona vauvan kanssa!

Vierailija
15/109 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä suorastaan häpeällisenä? Itse tykkään laittaa ja laittautua, mutta tietenkin tilanteen mukaan (vrt. salille / baariin / töihin ym.).

Vierailija
16/109 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

fleece-takissa tai R-Collectionin hupparissa, sit jotkut farkut. Ja lyhyt/hoitamaton tukka? Ja ylipainoa? Luuletteko ihan tosissanne, että miehenne näkee teidät seksuaalisesti puoleensavetävinä? Vai oletteko te lesboja?

:) Tiesitkö, että ylipainoinenkin voi olla jonkun mielestä viehättävä? Eivät kaikki diggaile langanlaihoja lautoja. Jos lähden ulkoilemaan tai lenkkeilemään, tai salille pukeudun sitä varten ja erikseen muita menoja varten. En kulje aina samoissa vaatteissa joka paikkaan pitkin päivää.

Vierailija
17/109 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö se ole merkki siitä ettei sinulla oikeasti ole kakkahätä? Onko se jonkinlainen periaatekysymys että aamulla on kakattava, halusi tai ei?

Vierailija
18/109 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi että osalla kollegoista menee niin vuosi minkä hyvänsä asian selittämiseen ettei siihen töissä ole järkevää käyttää niin paljon aikaa. Itse asia on siis tullut selväksi jo ensimmäisessä virkkeessä, ja sitten kierrellään ja jaaritellaan ja jankutetaan.

Miksi ei anneta toisen puhua loppuun vaan keskeytetään ja keksitään loput itse.

Vierailija
19/109 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lajittele edes pahviroskia? Moni tuttu ei edes biojätteitä lajittele. Kysyn siis ihmisiltä joilla omassa taloyhtiössä katos, johon viedään sekajätteet ja samassa katoksessa pahvinkeräys ja bioroskis. Siis todella käsittämätöntä! Ja bioroskiksen joutuu jo ostaa, mut on ne halvempia kuin ne kaupan muovipussit, joihin tungette sekajätteen (josta siis puolet ainakin olis helposti kierrätettävää!)

Vierailija
20/109 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käytännöllisyys, mukavuus ja toimivuus on ulkonäköä tärkeämpi seikka, kun päiväni kuluvat enimmäseen leikkipuistosa, lattialla oleillen ja kotona puuhaillen. Tai sitten lenkkipolulla. Päiväni tärkein pääasia ei ole miettiä olenko mieheni mielestä juuri sillä hetkellä, siellä hiekkalaatikolla, seksuaalisesti erittäin viehko.

Ja itsesiassa... tunnun olevan ;) Toisekseen: onko vastakohtana lesbo? Eikö lesbot arvosta siisteyttä, kauneutta jne?

saat anteeksi. Mutta miksi SINÄ tingit hyvästä olosta pukeutumalla aina viimeisen päälle ja miks iajatuksissasi on kokoajan ja jokapaikassa "olenhan varmasti seksikäs". Miten sinusta tuli niin pinallinen? Oletko kasvatanut lapsesi ajattelemaan yhtä pinnallisesti?

Anteeksi, mutta en vaan ymmärrä, että miksi te naiset annatte äitiyden ja ikääntymisen olla syy siihen, että annatte itsenne rupsahtaa?

Miksi te kauniit 20-40-vuotiaat naiset poltatte tupakkaa? Ettekö pelkää, mitä se tekee hiuksille, iholle, kunnolle??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi