Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haikaranpesä on epäreilu systeemi natsasaksan malliin

Vierailija
01.01.2008 |

Minusta on käsittämätöntä, että julkisessa terveydenhoidossa pidetään yllä näin epäreilua systeemiä. Terveet ja virheettömät synnyttäjät valikoidaan eri osastolle, ja heille tarjotaan monikertainen määrä valmennusta ja muuta informaatiota.



Miksi kaikilla ei ole samaa mahdollisuutta? Tavallisella synnytys/lapsivuodeosastolla ja Haikaranpesässä on aivan eri meininki.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


tekemään mitään ekstraa, kuten esim. laittamaan tippaa. Sain sen käsityksen että Haikarapesän kätilöt saavat parempaa palkkaa kuin tav. kätilöt mutta eivät tee läheskää yhtä monipuolist työtä kuin tavallisella osastolla. Eli se syynä miksi sinne ei oteta riskisynnyttäjiä.

Vierailija
82/83 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti ymmärrä " syrjimistä" esim. ylipainon takia, mutta jos he sen pystyvät terveydellisistä syistä perustelemaan niin kai se sitten on ok. Mutta tämä kohta ainakin on laiton:

" Edellytämme myös suomenkielen taitoa ainakin toiselta vanhemmista.

Mahdollinen tulkki tulee hankkia itse. "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ainakin tyytyväinen, että pääsin seuraantaan ja synnyttämään sairaalaan, jossa on lasten teho vieressä ja osaamista riskiraskauksista.



En tosiaan olisi vaihtanut sitä johonkin ammeeseen ja pastelliseiniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä