Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut aina kaunis/ruma/tavis?

Vierailija
30.12.2007 |

Eli jos olit lapsena kaunis, oletko sitä edelleen? Vai onko toisin päin: olit ruma lapsena, mutta kaunis aikuisena?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä seksikäs, mutta nyt enää kauniit kasvonpiirteet omaava äiti ihminen.



En jaksa laittautua, takapuoli on levinnyt, tissit roikkuu ja tukka ei aina ole kovin hehkeä...

Vierailija
2/5 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 35-vuotiaana monet ovat kehuneet kauniiksi (ei kännissä seksi mielessä, vaan ihan muussa yhteydessä) ja olen itsekin vihdoin tyytyväinen ulkonäkööni. Vastaavasti monet nuorena todella kauniit kaverini ovat nyt reilusti ylipainoisia, eikä muutenkaan kovin edustavia, jos ihan suoraan sanotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teinivuosina en vain älynnyt sitä. Se harmittaa näin jälkikäteen. Monet ahdistukset ja masennukset tuli aivan turhan takia kärsittyä.

Vierailija
4/5 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Sitten tuli valittua tuo mies ja jämähti tähän=)



4

Vierailija
5/5 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 24-25-v. olin parhaimmillani ja nyt lasten myötä hohdokkuus ja seksikkyys kärsineet, mutta ehkäpä ne osin vielä palautuu, kun lapset kasvaa ja on enemmän aikaa itselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän