Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3veellä kuumetta vähän väliä 38 astetta

Vierailija
06.02.2008 |

On kuitenkin reipas. Ja kuume menee lääkkeettä pois, mutta tulee takaisin parin pvn päästä. Missä voisi olla vika? Nyt viidettä kertaa kuume. Muuten ok.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä voisi olla?

Vierailija
2/3 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oireili virtsan takaisinvirtaus munuaisiin samalla tavalla. Eli pieniä pissatulehduksia jakuvalla syötöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pirteä, haluaa mennä tarhaan... No nenä vuotaa, mutta ei sekään pahasti. Ja ehkä hivenen paremmin nukahtaa yöunille kuin normaalisti.



Luin kaikkia nettisivuja lapsen kuumeesta ja niissä vaan sanotaan, että jos lapsi voi hyvin niin antaa olla, ei tarvitse viedä lääkäriin.



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän