Lue keskustelun säännöt.
3veellä kuumetta vähän väliä 38 astetta
06.02.2008 |
On kuitenkin reipas. Ja kuume menee lääkkeettä pois, mutta tulee takaisin parin pvn päästä. Missä voisi olla vika? Nyt viidettä kertaa kuume. Muuten ok.
Kommentit (3)
Meillä oireili virtsan takaisinvirtaus munuaisiin samalla tavalla. Eli pieniä pissatulehduksia jakuvalla syötöllä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on pirteä, haluaa mennä tarhaan... No nenä vuotaa, mutta ei sekään pahasti. Ja ehkä hivenen paremmin nukahtaa yöunille kuin normaalisti.
Luin kaikkia nettisivuja lapsen kuumeesta ja niissä vaan sanotaan, että jos lapsi voi hyvin niin antaa olla, ei tarvitse viedä lääkäriin.
Mikä voisi olla?