Kokemuksia abortista?
Nyt tässä mietin tehdäkkö aborttia vai ei... syitä en jaksa rueta luettelemaan, mutta kokemuksia tästä asiasta nyt haluaisin.
Kommentit (79)
Tästä asiasta täytyy kyllä valistaa tyttäriä. En halua heidän kokevan aborttia, hoidan vaikka itse vauvan.
epäkypsiä äitejä lastensa kanssa niin sääliksi käy. Joskus abortti on parempi vaihtoehto kaikille. Sijaisperheistä ym. huutava pula ja lapset kärsivät.
että olen aktiivinen ja lapsistani huolehtiva äiti...
Vahinko vain sattui eikä kolmannelle ole mahdollisuutta ehkä syntyä... ja olen vakituisessa työpaikassa ja kohtalaisen hyvä palkka ja ammatti.
AP
Vierailija:
Tästä asiasta täytyy kyllä valistaa tyttäriä. En halua heidän kokevan aborttia, hoidan vaikka itse vauvan.
Vierailija:
että olen aktiivinen ja lapsistani huolehtiva äiti...
Vahinko vain sattui eikä kolmannelle ole mahdollisuutta ehkä syntyä... ja olen vakituisessa työpaikassa ja kohtalaisen hyvä palkka ja ammatti.AP
Ei sinulla tunnu olevan mitään todellista syytä tehdä aborttia ap. Kanna vastuusi miehesi kanssa.
Ollaan vasta toivuttu tosi rankasta vauva rumbasta, molemmat lapsemme on olleet kovin itkuisia vauvana... En vaan jaksa kolmatta... ja ajattelen asian niin että parempi olla kahdelle hyvä ja jaksava äiti kuin väsyä kolmen kanssa kokonaan....
jokainen tietää itse voimavaransa ja toimii sen mukaan. Tsemppiä ap sinulle!
kuin kolmen pienen hoitaminen, et ole vissiin koskaan oikein saanut kunnolla??
ja hukutti sen myöhemmin kylpyammeeseen:(
ei tehoa nyt (eikä koskaan) 100%sti
Suurinosa on turhia abortteja eikä mitään vahinkotapauksia!
Jos seulotaan ja sen mukaan valkataan syntyvät, niin onks siinä muka ehkäsy pettänyt?
sen abortintekijän mielestä ja se riittää. Aina löytyy ihmisiä, jotka ajattelevat toisin, turha siinä plaaplaata on ulista.
Vierailija:
sen abortintekijän mielestä ja se riittää. Aina löytyy ihmisiä, jotka ajattelevat toisin, turha siinä plaaplaata on ulista.
En epäröinyt hetkeäkään aborttia, enkä ikinä katunut. Miten päin vaan asiaa ajattelen en tunne mitään negatiivistä enkä väärää.
..Vierailija:
Meillä oli kaksi ihan pientä lasta siis lyhyellä ikäerolla ja tulin raskaaksi kun kakkonen n. 6kk
on VAIN sinun mielipiteesi, elä sinä sen mukaan, muita et voi ohjailla. eikä sinulla kyllä siihen näytä resurssejakaan olevan. .
kaikissa yhteiskuntaluokissa. Vahinkoja katsos sattuu kaikille...