Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia abortista?

Vierailija
30.12.2007 |

Nyt tässä mietin tehdäkkö aborttia vai ei... syitä en jaksa rueta luettelemaan, mutta kokemuksia tästä asiasta nyt haluaisin.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku välittäisi ihan tosissaan siitä, mitä täällä kirjoitellaan? Täällähän ihmiset huutelevat, sellaisia, mitä eivät koskaan uskaltaisi julkisesti tehdä, tämä on aihe vapaa-anonyymisti. Täällä saat sontaa niskaasi, vaikka sanoisit mitä. Minua ei ainakaan hetkauta suuntaan tai toiseen, tämä on vain huvittelua, sanoilla.

Vierailija
62/79 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks tää tosiaan on vaan AIHE VAPAA; eikä tuon taivaallista tekoa totuuden kans

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä prolife-vitsit!

Vierailija
64/79 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kaikki parantumattomasti mielisairairailta johdot poikki, kuten rikollisilta ja huumeenkäyttäjiltä.

-Jonkinlainen ennuste taloudellisesta pärjäämisestä pitäisi olla ehto (kuten opiskelut, aktiivinen työnhaku jan)

-Lapsilukumäärää per perhe pitäisi säädellä.

Ehdottomasti kaikki, jotka eivät lasta halua saisivat abortin.

Vierailija
65/79 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikista huvittavinta on se, ettet sä voi määräillä muita. .

Vierailija
66/79 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pieni pipipää!

Vierailija
67/79 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehköön omat ratkaisunsa. Ja sille jälkimmäiselle " määräilijälle" , et voi kenkään aborttia estää, se on tässä nyt pääpointti.

Vierailija
68/79 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tehköön omat ratkaisunsa. Ja sille jälkimmäiselle " määräilijälle" , et voi kenkään aborttia estää, se on tässä nyt pääpointti.

Vierailija
69/79 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ukkoas ja kakaroitas(jos on), siihen se jääkin.

Vierailija
70/79 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ei ole kanssasi tekemisissä.

Vierailija
71/79 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin persoonallisuushäiriö? Kenties kuvittelet " määräileväsi" ja ohjaavasi elämää, vaikka se kaikki onkin vain kuvitelmaasi.

Vierailija
72/79 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jokin persoonallisuushäiriö? Kenties kuvittelet " määräileväsi" ja ohjaavasi elämää, vaikka se kaikki onkin vain kuvitelmaasi.

Vierailija
73/79 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi puhut monikossa?

Vierailija
74/79 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jotain tarttunut sunkin korvienväliin=) mikä kaupunki muuten on kyseessä?

Vierailija
75/79 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on se vaitiolovelvollisuus=)

Vierailija
76/79 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet abortin se on peruuttamaton päätös. Jos nyt jo mietit pystytkö siihen, niin vois olla parempi jättää tekemättä. Käy ainakin tarkkaan läpi voitko elää tuo päätös tunnollasi kaikissa eteesi tulevissa tilanteissa. Jos kävisi esim. niin kamala tapaus, että jompikumpi jo syntyneistä lapsistasi kuolisi. Miten kestäisit surun keskellä sen tosiasian kanssa, että olet itse tapattanut hänen sisaruksensa. Tai jos elämässäsi tapahtuu jotain muuta ikävää. Tai jos vaikka muutaman vuoden päästä haluatkin kolmannen lapsen, miten voit elää sen ajatuksen, että meillä olis jo kolme jos... Mieti tarkkaan ja joka puolelta.

Vierailija
77/79 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta asia pysyi poissa mielestä jne., mutta nyt kun on oma ihana vauva, niin asiaa tulee mietittyä aikalailla.

Vierailija
78/79 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sen yksityisessä sairaalassa, kun kunnan sairaalaan oli isot jonot ja en pystynyt odottamaan, että lapsi kasvaa sisälläni. Oli myös kamala pahoinvointi.

Olihan se tunteellisesti kamalaa (mulla siksi, että mies ei välittänyt paskan haileeta ja väitti, että keksin koko rskauden...) joten olin yksin asian kanssa.

Lääkärin tapasin edellisenä päivänä ja se antoi joitakin lääkeitä, jotka aloittaisivat kohdun tyhjentymisen (lääkkeiden oton jälkeen abortti ei voi enää perua). Yöllä heräsin kipuun ja verenvuotoon, joka normaalia.

Aamulla menin sairaalaan ja humautusnukutuksessa kaavittiin. Heräsin heräämössä ja olo oli heti hyvä.

Vierailija
79/79 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17 ja typerä. Itse toimenpide ei ollut paha, sisälleni laitettiin 2 tablettia, jotka käynnistivät synnytyksen ja odottelin sitten n. 6 tuntia, että jotain tapahtuisi. Verta tuli lopulta niin paljon, että kaikesta meni läpi ja istuin melkein tunnin vessassa " tyhjentymässä" . Kätilö neuvoi, että älä vaan katso sitten pönttöön enkä kyllä olisi uskaltanutkaan. Kipu oli fyysisesti kuin todella rankkaa kuukautiskipua, henkinen puoli jätti arvet. Olin seuraavana päivänä koulussa, koska toivun nopeasti ja kuvittelin että kyseessä oli pikkujuttu, mutta siitä alkoikin viiden vuoden masennuskierre.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän