Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko maksulliset naiset parempia sängyssä kuin muut?

Vierailija
30.12.2007 |

nauttivatko seksistä?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä sanoo raati siitä, kun aiemmassa elämässäni pidin seuraa parille hyvin toimeentulevalle businessnaiselle. Hyvän näköisiä ja miellyttäviä ihmisiä. Toimivat johtotehtävissä, ja ehkä sen takia olivat niin kiireisiä, etteivät vaan kerinneet notkua baareissa. En väitä olevani mikään ihmeellinen, mutta ei siinä sitä tarvittukaan. Riitti kun jaksoi kuunnella viikon huolet, tehdä hieman iltapalaa, hieroa hieman ja pitää hyvänä. Aina ei välttämättä seksiäkään. Miksi tuota samaa pikku irroittautumista arjesta ei suoda miehille? Tosin nuo naiset olivat ainakin osan aikaa sinkkuja.

Vierailija
62/65 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä sitä taida suurin osa suoda naisellekaan. En kuitenkaan saanut mitään luuserikuvaa heistä.

69

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset miehet haluavat myös nimenomaan mulle nautintoa. Ykskin vakipoka tykkäis vaan nuolla. Et kyllä niitä sellasiakin miehiä löytyy. Yleensä kyllä miehillä vaan oma nautinto mielessä ja se käy mulle aivan loistavasti! Ne ei yritä turhaan pidätellä ja saada naista kanssa nauttimaan, suihinottokaan ei kauaa kestä siinä tilanteessa :) Pari minuuttia ja lasti lentää... Helppoa ja nopeaa!

Vierailija
64/65 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukeaminen ei tunnu läheskään niin hyvältä kuin puolen 20.30 min jälkeen. Eli minä olisin " vaikea" asiakas" .

M30

Vierailija:

Pari minuuttia ja lasti lentää... Helppoa ja nopeaa!

Vierailija
65/65 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sanotaan et se on sama kuin runkkais...ei sen kummempaa...sit seuraava sanoo et vakinaiset luulee et säännöllinen pillun saanti riittää...pitää olla tunnetta ja viettelyä....No mitä muuta vakisuhteessa on kuin tunnetta ja viettelyä? Ensin pientä virittäytymistä pitkin päivää tekstarilla,ohimennen hiplailua kun lapset viel hereillä...sitten kun lapset vaiks menee ulos alkaa hervoton meno...jota on molemmat odottanut.

Tai käydään lenkin jälkeen suihkussa alan takaapäin hyväileen..ja lopuksi otan suihin .

Siis miks normaali elämä ei miehille riitä? No jos on " oppinut" maksullisilla käymään ei varmaan vaimostaan edes halua nauttia kun itsekin pitää tehdä toinen onnelliseksi.

Ja miten te miehet itse luulette olevanne niin erinomaisia " rakastajia" että teillä on varaa verrata " amatöötiä ja ammattilaista" vai sitäkö se onkin että ne jotka kokevat riittämättömyyden tunnetta omassa sängyssä saavat kerrankin tuntea olevansa oikea ori tai mahtisonni kun toinen rahasta näyttelee. Taidatte olla vähä laiskoja sängyssä itse ....oon sitä mieltä. Juu ja masturboin myös itse mut en tarvi siihen vierasta munaa...oman kullan sit riittää ja usein saan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän