Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko maksulliset naiset parempia sängyssä kuin muut?

Vierailija
30.12.2007 |

nauttivatko seksistä?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoria käytetään ainoastaan silloin, kun oma muija ei ole käytettävissä syystä tai toisesta(esim. usean viikon työmatka). Kukaan ei väittänyt, että komeat fiksut, varakkaat ja arvostetut miehet haluaisivat VAIN huoria.

Vierailija:

Tässähän on nyt nimenomaan todisteltu, että huorissa käyvät komeat, fiksut, varakkaat ja arvostetut miehet, jotka kyllä saisivat naisia muutenkin kuin meren mutaa, mutteivat huoli, kun ammattilaiselta saatu seksi on kaikki mitä naiselta tarvitaan! Niin mikäs perustelu tuo nyt sitten yhtäkkiä oli?

Vierailija
42/65 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Huoria käytetään ainoastaan silloin, kun oma muija ei ole käytettävissä syystä tai toisesta(esim. usean viikon työmatka). Kukaan ei väittänyt, että komeat fiksut, varakkaat ja arvostetut miehet haluaisivat VAIN huoria.

Vierailija:

Tässähän on nyt nimenomaan todisteltu, että huorissa käyvät komeat, fiksut, varakkaat ja arvostetut miehet, jotka kyllä saisivat naisia muutenkin kuin meren mutaa, mutteivat huoli, kun ammattilaiselta saatu seksi on kaikki mitä naiselta tarvitaan! Niin mikäs perustelu tuo nyt sitten yhtäkkiä oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
44/65 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten se NAISbändi lauloikaan, " jos nainen ei saa kunnon panoa, hän alkaa kiinnostua yhteiskunnasta" .

Vierailija
45/65 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista miehistä huorissa on kerran tai useammin käynyt noin 10%. Tuommoiset lauseet " huorissakäyntiä ei koeta miesten keskuudessa pettämiseksi" eivät anna lausujastaan järin fiksua kuvaa.

Ja kuten jo sanottu, huorissakäyjissä on varmasti monenlaisia miehiä, myös komeita ja fiksuja, mutta yhteustä heille kaikille on perustavanlaatuinen vika ja vamma tunneälyn ja lähimmäisenrakkauden puolella. Totaalinen turn-off useimmille naisille.

Vierailija
46/65 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yhteistä kaikille uskoville kristityille on perustavanlaatuinen vika päässä, koska uskovat hölynpölyyn. Naiset eivät yksinkertaisesti osaa erottaa rakkautta ja panemista. Kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä. Turha diagnosoida miehille vikaa ja vammaa päässä. Naisen näkökulmasta runkkausta ei voi verrata huorissa käymiseen. Miehen näkökulmasta voi.

Tällainen keskustelu on hedelmätöntä.

Vierailija:

mutta yhteistä heille kaikille on perustavanlaatuinen vika ja vamma tunneälyn ja lähimmäisenrakkauden puolella. Totaalinen turn-off useimmille naisille.

Vierailija
47/65 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on puolellani se onni, että noin 90% suomalaisista miehistä ei käy huorissa, sinulla taas se ongelma, että luultavasti noin 99% suomalaisista naisista ei halua miestä, joka käy huorissa. Eipä tarvi kauan miettiä, kummalla meistä on suurempi todennäköisyys löytää tasapainoinen rakkaussuhde, jossa meidät ja tarpeemme hyväksytään ;)

Vierailija
48/65 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattele samalla tavalla. Joskus vaikuttaa siltä, että tällä palstalla olevien miesten logiikka on melko kestämätöntä.

Vierailija
49/65 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

munankoko keskustelu... nakkimunia nakkimunia minimunia kaikki miehet?

Vierailija
50/65 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kokemusta en kyllä unohda :) Kuten täällä on tullut mainittua, ammattilainen on ammattilainen. Yhdyn täysin tuohon lauseeseen. Jälkikäteen ei edes kiinnosta esittikö vai ei, se miten käytti ja hallinnoi vartaloa sekä emätintä oli jotain sellasta mitä en ollut ennen kokenut. Se yhdistettynä uhkeaan vartaloon ja kausiisiin kasvoihin sekä mielyttämisen haluihin niin ei voi olla unohtamatta. Tämän keskustelun tiimmoilta olen mielessäni miettinyt uutta näyntiä. Olen sinkku ja saan toki naista ihan normaalein keinoinkin ja vietän muutenkin norm elämää. Saa mieskin tuntea itsensä joskus keskipisteeksi ja olla vaan vastaan ottavan roolissa ja viedään 6-0. Sumalaisista naisista on vaan tullut jotenkin kylmempiä ja ettei miestä tarvi mitenkään helliä tai vietellä uudestaan ja uudestaan sehän on miesten hommia???? Naise luulee että miehille riittää kunhan saavat säännöllisesti pillua ja se siitä.

Se ei ole niin. Ehkä siksi monet käyvät huorissa kun saavat sitä mitä eniten haluaa tai kaipaa.

Vierailija
51/65 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sumalaisista naisista on vaan tullut jotenkin kylmempiä ja ettei miestä tarvi mitenkään helliä tai vietellä uudestaan ja uudestaan sehän on miesten hommia????

Vierailija
52/65 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakastavat teitä ja perhettä ja pelkäävät jäävänsä kiinni.

Etkö vieläkään tajua, että suhde voi olla hyvä ja tasapainoinen, jos mies kerran vuodessa työmatkalla ostaa ammattilaisen palveluksia. Taidat olla hieman yksinkertainen ja naiivi.

Meillä on tasapainoinen rakkaussuhde, ei minun tarvitse sitä löytää.

Herää kysymys, miksi et itse ole löytänyt.

-55

Vierailija:

Minulla on puolellani se onni, että noin 90% suomalaisista miehistä ei käy huorissa, sinulla taas se ongelma, että luultavasti noin 99% suomalaisista naisista ei halua miestä, joka käy huorissa. Eipä tarvi kauan miettiä, kummalla meistä on suurempi todennäköisyys löytää tasapainoinen rakkaussuhde, jossa meidät ja tarpeemme hyväksytään ;)

Vierailija
53/65 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei hyväksy/tiedä, niin suhteesta puuttuu semmoinen pikku peruskivi kuin rehellisyys, joka mainitaan lähes sataprosenttisesti gallupeissa ihanne miehistä ja -naisista.

Minä olen kanssa löytänyt tasapainoisen rakkaussuhteen, kiitos vain kysymästä. Siihen kuuluu mm. rehellisyys ja ihana seksielämä.

54 tms

Vierailija
54/65 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Huorien käyttö ei oikeastin ole mikään luusereitten harrastus. Lähes kaikki kansainvälisissä duuneissa olevat biesnestyypit käyttävät tasokkaita huoria.

Naisten kuvitemat tässä asiassa ovat vääriä.

PS. Sinunkin miehesi voi käyttää huoria!

Vierailija
55/65 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saa mieskin tuntea itsensä joskus keskipisteeksi ja olla vaan vastaan ottavan roolissa ja viedään 6-0. Sumalaisista naisista on vaan tullut jotenkin kylmempiä ja ettei miestä tarvi mitenkään helliä tai vietellä uudestaan ja uudestaan sehän on miesten hommia???? Naise luulee että miehille riittää kunhan saavat säännöllisesti pillua ja se siitä.

Se ei ole niin. Ehkä siksi monet käyvät huorissa kun saavat sitä mitä eniten haluaa tai kaipaa.

vittumaiset femakkoaktivistit sekoittavat seksin ja tunteet? Ja nyt niin siis pitääkin tehdä?

Vierailija
56/65 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluaisitte naisen haluavan itseänne itsenne takia, ei rahan vuoksi?

Vierailija
57/65 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa vaimoa,tyttöystävää jne, mutta ei saa fantasioille vastakaikua .

Vierailija
58/65 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kans se, että ku mulla on näit fantasioita, mutku musta niinku kunnollinen mies ei niihin osallistu, niin silleen mä en vaan siis voi kertoo niistä mun kumppanille. Ku se olis sit ihan megaällöö, jos se haluais toteuttaa ne, kun en mä oikeesti SEN kanssa niitä haluaisi tehdä, kun se on se vakkarisuhde. Ja fantasiat siis on paras toteuttaa vaan semmosen kanssa, jota ei tarvi tavata uudestaan. Mä en kehtais enää katsoo miestä silmiin jos se olis nuollu mun persettä tai jotai...

Vierailija
59/65 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä näytellä orgasmia, jos mies maksaa ja panee pari minuuttia ja sitten laukeaa? Ei kai kukaan ukko luule, että se on kauhean kiihottavaa? Haluaako ne miehet sitten nuolla ja tuottaa sille naiselle jolle maksavat nautintoa vai toivovat että heitä imetään ja heille tuotetaan iloa. En ymmärrä miksi ihmeessä maksullisen pitäisi edes näytellä orkun saamista, kun eihän se siinä idea ole?????

Vierailija
60/65 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoo raati siitä, kun aiemmassa elämässäni pidin seuraa parille hyvin toimeentulevalle businessnaiselle. Hyvän näköisiä ja miellyttäviä ihmisiä. Toimivat johtotehtävissä, ja ehkä sen takia olivat niin kiireisiä, etteivät vaan kerinneet notkua baareissa. En väitä olevani mikään ihmeellinen, mutta ei siinä sitä tarvittukaan. Riitti kun jaksoi kuunnella viikon huolet, tehdä hieman iltapalaa, hieroa hieman ja pitää hyvänä. Aina ei välttämättä seksiäkään. Miksi tuota samaa pikku irroittautumista arjesta ei suoda miehille? Tosin nuo naiset olivat ainakin osan aikaa sinkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän