Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet: Millainen nainen on mielestäsi sopivan painoinen?

Vierailija
30.12.2007 |

Siis mikä on sopiva koko mielestäsi? Painoindeksin rajoissa, enemmän ylä tai alapuolella?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian vähän. 50 kg kohdalla alan näyttää ihmiseltä...

Vierailija
22/46 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 175cm ja 54kg, hoikka mutta on myös muotoja, rinnat ovat melko pienet mutta lantio-vyötärö suhde on sopivimmillaan näin, kaunis uuma erottuu ja noin.. En ole mikään treenattu hirmu, " läski-lihassuhde" on hyvä..

Ei se ole koko vaan se miten sitä itseään kantaa, pitää olla ylpeä siitä mitä on niin on näyttävä. Itse en liho tai laihdu söin tai join mitä vaan.. Näillä siis mentävä, ja eipä ole mitään itsetunto ongelmia, ei kannata huolehtia liikoja :)

N84

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan on kurvit kohdallaan,niinkuin omalla eukolla sattuu olemaan.

Hällä mitat jotain 162/ 68-70, isot kiinteät rinnat, ihanan pyöreä peppu ja pikkaisen mistä puristaa.. AAAH!

Vierailija
24/46 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse olen 175cm ja 54kg, hoikka mutta on myös muotoja, rinnat ovat melko pienet mutta lantio-vyötärö suhde on sopivimmillaan näin, kaunis uuma erottuu ja noin.. En ole mikään treenattu hirmu, " läski-lihassuhde" on hyvä..

Ei se ole koko vaan se miten sitä itseään kantaa, pitää olla ylpeä siitä mitä on niin on näyttävä. Itse en liho tai laihdu söin tai join mitä vaan.. Näillä siis mentävä, ja eipä ole mitään itsetunto ongelmia, ei kannata huolehtia liikoja :)

N84

Kuulostaa hyvältä. Pitkät ja kauniit sääret ei paljoa paina ;)

Vierailija
25/46 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsotaan vaikka 10 vuoden kuluttua...jooko..

Vierailija
26/46 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole pienintäkään käsitystä siitä, mitä naiset oikeasti painavat. Aika moni on fiksaantunut tuohon 50-55kg lukemaan, en tiedä miksi. Muakin on silloin tällöin vekattu sen kokoiseksi, ja sitten ollaan oltu syvästi järkyttyneitä, kun olen ilmoittanut painokseni 62kg. (pituutta 160cm) Enkä usko, että kaikki kohteliaisuuttaan olisivat veikanneet 10kg alakanttiin. Kerrankin eräs (idiootti) mies kännissä alkoi vertailemaan minun ja tyttöystävänsä kroppia ja oli sitä mieltä, että tyttöystävän pitäisi laihduttaa minun mittoihini. Tajusi kyllä vaieta siinä vaiheessa kun ilmoitin hänen tyttöystävänsä olevan minua 12kg kevyempi.

Vierailija
27/46 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että pystyy tekemään esim. sängyssä mitä haluaa ja jaksaa muutenkin touhuta. Mulla muija 168/60 ja oikea peto sängyssä... ;)

Vierailija
28/46 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 167cm pitkä ja tavoitepainoni on tuolla 70-75kg:n tuntumassa, tällä hetkellä painan 87kg, eli ylipainoa löytyy reilusti.

Teen kovaa ruumiillista työtä ja liikun sen lisäksi paljon. Kunto on kova ja lihakset terästä, vatsalihakset vaativat tällä hetkellä treeniä.

Ongelmani on hyvä ruoka ja viini ym. siiderit jne. Eli helppo pudottaa kun saa taas niskaotteen =o)

Pointtini on se, että tuossa 70kg:n painossa näytän ihan helvetin hyvältä ja olen silloin kiinteimmilläni ja sopiva, en laiha, enkä missään nimessä lihava, vaikka tämän porukan mielestä ilmeisesti silloinkin ihan sikaläski. Rinnat pysyvät vielä tuossa painossa hyvänkokoisina ja näköisinä ja olen naisellinen, en lyllyvä enkä luinen.

Joku laihdutusmestarihan on sanonut muuten että vaaka pitäisi kieltää lailla ja käyttää mittanauhaa ja peiliä. Ja ne entiset hyvät vaatteet on kans hyvä mittari. Minullakin on parit housut joihin aion vielä mahtua kevyesti ja sitten olen sopiva.

Muistakaa termi " oma hyvänolon paino" . Se voi olla toisella samanmittaisella ihan eri kuin sinulla. Ja tosiaankin se miten ne kilonsa kantaa. Minä viihdyn ennemmin naisellisena ja muodokkaana hyväkuntoisena kuin luuviuluna huonovointisena ja usein myös erittäin huonokuntoisena stressipellenä.

Vielä tuosta painosta. Se on todellakin suuntaa-antava asia. Työterveyslääkäri käski minut kolmesti puntarille ennekuin uskoi että panian todella niin paljon. Sanoikin sitten että onhan tuota läskiäkin, mutta ilmeisesn paljon lihasmassaa alla. Ja se on totta. Kun saan sen läskin taas päältä pois, näyttää lopputulos varmasti 70-75 kiloisena oikein mukavalta ja seksikkäältä.

Vierailija
29/46 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 50 kg, olen 164 cm pitkä.

Vierailija
30/46 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kuvitella olevan ihanteellinen tapaus parin synnytetyn lapsen jälkeen. Saa vähän lihaa (5kg) lisää oikeisiin paikkoihin ja naisellista pyöreyttä niin NAM. Jos vielä olet liikunnallinen ja harrastanut vaikka luistelua tai voimistelua tai tanssia niin lekalla päähän ja terve, ainakin meikäläiselle.

M

Vierailija
31/46 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

48kg

ja pituutta on 168cm

Vierailija
32/46 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ileisesti 180 cm ja 57 kg?

Vierailija
33/46 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

herra 40 vastaa

Painan 85kg ja olen 180cm pitkä.

Toisaalta vyötäröni on 85cm...

En tosin voi käyttää alle 33" farkkuja kun ei reidet mahdu niihin.

mutta kuitenkin tää on tätä kummaa yleistystä.

Toiset on hoikempia kuin toiset.

Itsekkin olin pitkään 66kg, mutta sitten aloinkin punttaamalla nostamaan painoani. edelleen ihmiset luulee että painan noin 70kg.

vaimoa taas luullaan painavammaksi kuin on koska ei ole mitenkään anoreetikon näköinen.

Vierailija
34/46 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannepaino on jokaiselle eri. Kokemuksesta voi kertoa, ja se oli kai ketjun pointti.

Ex: 164 ja 52 oli paras. Pahimmillaan 62, ja oli jo läskiä.

Nyk: 165 ja 51 kun alettiin seurustelemaan. Se oli hyvä. Nyt 57 ja kyllä farkkujen koko on kasvanut huomattavasti.

Vierailija
35/46 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-23, korkeintaan 25

Vierailija
36/46 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on realiteetit kohdallaan. Juuri tuo on niin yksilöllistä ja lihasmassasta ja kunnosta kiinni.

Uskon että näytät ihan helvetin hyvältä ja seksikkäältä nytkin tuon ylipainosi kanssa kun tuntuu että itsetuntosi on kohdallaan.

NAM

m36 188cm 84kg

Vierailija
37/46 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iänikuista vääntöä. Itse olen 162 ja painoa vaihdellen 56-57 vaatekoko (34)-36 välillä ja ampiasvyötärö. Lapsia on ja ikää. Harrastan aktiivisesti liikuntaa. Olen nyt tyytyväinen kokooni ja kroppaani. Nuorena (25 ja alle ennen lapsia) painoin 50-51...liikuin myös silloin paljon. Mutta nyt jos painoni menee liialla liikkumisella 54 (on ollut) tulee palautetta että olen laihtunut liikaa... ei sovi minulle aikuisena enään sama paino kuin nuorena. Mielestäni pitäisi puhua ennemmin rasvaprosentista kuin painosta. Itse en pidä laihaa luista kauniina enkä itse halua olla sellainen. Miehenikin huomauttaa jos paino tippuu liikaa. Ei kai ole kiva luita kolistella.

Vierailija
38/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä lukemia minä täällä kirjoittelen. Punnitseeko muut silmillä, vai miksi miehet ei tietäis naistensa painoja?

Vierailija:

Hämmästyttävän monilla miehillä ei todellakaan ole pienintäkään käsitystä siitä, mitä naiset oikeasti painavat. Aika moni on fiksaantunut tuohon 50-55kg lukemaan, en tiedä miksi. Muakin on silloin tällöin vekattu sen kokoiseksi, ja sitten ollaan oltu syvästi järkyttyneitä, kun olen ilmoittanut painokseni 62kg. (pituutta 160cm) Enkä usko, että kaikki kohteliaisuuttaan olisivat veikanneet 10kg alakanttiin. Kerrankin eräs (idiootti) mies kännissä alkoi vertailemaan minun ja tyttöystävänsä kroppia ja oli sitä mieltä, että tyttöystävän pitäisi laihduttaa minun mittoihini. Tajusi kyllä vaieta siinä vaiheessa kun ilmoitin hänen tyttöystävänsä olevan minua 12kg kevyempi.

Vierailija
39/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden miehen mielestä olen norsu 173cm/60kg, oma ukko nappaa syliinsä helposti ja kun ihmettelen niin sanoo, etten paina mitään. Jotkut miehet vaan tykkää lyhyemmistä ja siroista naisista, toisille tämmönen pidenpi sporttimimmi kelpaa hyyvin.

Vierailija
40/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos indeksi kestää siinä normaalin rajoissa niin hyvä! Ei ole mukava jos naisen luut voi laskea ilman röntgeniä mutta ei 7 vararengasta vyötärölläkään ole huokuttelevia.