Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: Millainen nainen on mielestäsi sopivan painoinen?

Vierailija
30.12.2007 |

Siis mikä on sopiva koko mielestäsi? Painoindeksin rajoissa, enemmän ylä tai alapuolella?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vaimos on painoindeksin alapuolella. Liian laiha jo terveydenkin mittarin mukaan.

Vierailija
42/46 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt noin mene, että jos on vaik 170cm pitkä, ni ihannepaino 60kg. Olen raskaana, enkä siltikään olisi tuolla ihanteella sopiva. Ja huom. Olen lihonut jo 9 kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siitä painosta alle 20 % on rasvaa. Normaali painoindeksinen tavis ei oo yhtä hyvännäkönen kuin timmi, treenattu ja sporttinen, jolla BMI vaikkapa 27. Lihakset painavat enemmän kuin läski mutta mahtuvat silti pienempiin housuihin :) Ja nyt en puhu mistään painonnostajista.

Vierailija
44/46 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 164/ 57. aion pudottaa kesään mennessä muutaman kilon. itseeni pätee se -110 -sääntö: 54-kiloisena olen parhaimmillani: erottuu selkeästi vyötärö, ei ole jenkkakahvoja, sääretkin sopivan paksuiset.

nyt, kun loppuvuodesta tuli pikkuhiljaa painoa lisää, olo alkoi tuntua epämukavalta, erityisesti vyötärö muodottomalta pötköltä. housutkin alkoivat kiristää. seksi ei tuntunut niin hyvältä jne (kun ei ollut niin notkea olo)...

koen olevani onnekas, sillä minussa on sopivasti pyöreyttä ja lihasta reisissä ja takapuolessa. tissitkin on :) ja lihaksikkaat käsivarret. harrastan lenkkeilyä ainoastaan, kuntosalille tekisi mieli..

tämän ketjun luettuani alkoi vaikuttamaan siltä, että nykyisin puolustellaan (pientä) ylipainoa sillä, että se on hyvännäköistä. mutta onko se tervettä?

Vierailija
45/46 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onkohan nro 11 kannellut minua?

Nimittäin olen onnellisesti naimissa kyseisen naisen kanssa.

-11

Vierailija
46/46 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

40

Sun vaimos on painoindeksin alapuolella. Liian laiha jo terveydenkin mittarin mukaan.

Kaverini on malli ja hänen mittansa on 168/49.

Vaihtaisin oman vartaloni hänen vartaloonsa ihan koska vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän