AD/HD Aikuinen , nainen ja äiti vastailee
Kommentit (9)
Tosi pitkä prosessi koko juttu ylipäätään kaikki pengottiin lapsuutta myöden ympäri. Tehtiin testejä useita erilaisia.. no.. älykäs olen mutten voi hyödyntää lahjojani koska minulla on tämä synnynnäinen vamma eli aivoissa oleva aineenvaihdunnan häiriö. =AD/HD
Onko sinulla lääkitystä?
Miten sairautesi oireili lapsena, entä aikuisena?
...Jollakin tasolla ihmisen älykkyytä ja empatia kykyä osoittaa se miten hän kohtelee kanssa ihmisiään . Tässä tapauksessa se on sitä että ymmärtää asia kokonaisuuden ? = )
Nuorimmalla lapsellani on sama oireisti kuin minulla maksuna : Oma tahto määrättömän voimakas, ei hyväksy auktoriteettejä sosiaalisesti rajaton ei vierasta ihmisiä. Uhmakas impulsiivi kontrolli puuttuu. Motorisesti levoton ja puhuu/ liikkuu tauotta. Olen itse ihan samalainen ollut kautta aikain.
Mutta jos sinulla on aivokemiallinen häiriö kuten AD/HD saat jatkuvasti olla kertomassa mikä on asian laita ja mistä on kyse
Hänen käytöstapansa tai sosiaalinen viestintä ylipäänsä voi olla hyvinkin erillainen kuin kanssa ihmisillä. Hän On Luokan/ryhmän häirikkö koska on liian vilkas utelias ja älykäs.
milloin sait dg:n?