Jos olet pätkäpaastolla, niin mitä kaikkea syöt?
Kommentit (10)
Miksi pelleillä, kun voisi oikeasti muuttaa elämäntapojaan pysyvämmin?
Kaikkea samaa kuin muulloinkin: kotiruokaa, jogurttia, marjoja, hedelmiä, kaurapuuroa, herkkuja... Syömiskertoja vain on vähemmän päivässä.
Pätkäpaastoan parhaillaan ja syön kolme kertaa klo 10 ja 19 välillä. Kaloriraja on 1400, jollen harrasta mitään liikuntaa päivän aikana. Laihdutan siis myös, mutta pätkäpaasto on itselle luontainen tapa syödä.
Vierailija kirjoitti:
No katu kun silloin ei voisi jojolaihdutella ja turvota loputtomasti.
Jos on paastolla niin silloin ei syödä.
Vierailija kirjoitti:
Toisille sopii ruokarytmi, johon kuuluu pidempi yöpaasto. Joillekin taas se, että syövät säännöllisesti 5-6 kertaa päivässä. Me olemme yksilöitä, katsos.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Olen aina pätkäpaastonnut ennen kuin edes tiesin, että se on joku juttu. Kun yritin ottaa ruokavalioon sen pyhääkin pyhimmän aamupalan, välipalan ja iltapalan, aloin heti lihomaan. Jätin oitis pois mokoman hullutuksen kun tuli niin huono olo ja siirryin vanhaan hyväksi havaittuun tyyliin.
Syön työpäivinä ekan kerran puoliltapäivin vhh lounasta, iltapäivällä kahvia, töiden jälkeen vhh päivällistä. Vapaapäivinä muuten sama, mutta iltapäiväkahvi siirtyy päivällisen yhteyteen. Vhh:ta olen noudattanut vasta reilun vuosikymmenen, pätkäpaastonnut olen lapsesta asti.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut pätkäpaastolla nyt 12 vuotta. Joko voi sanoa elämäntavaksi?
Ehdottomasti Maggisbekkikset Airflyeristä.
Makkaran pätkiä ja pätkälakuja. Lisäksi Pätkiksiä.
Ihan samaa kuin normaalisti, lounas ja päivällinen.