Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmi

Vierailija
03.02.2014 |

Onpas tässä ärsyttävä kerrontatyyli, random-tilanteita pistetty pötköön. Ihan kun katsoisi jotain pitkää mainosta tästä ohjelmasta.

Kommentit (1577)

Vierailija
181/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu tuo Sini on tyhmä! Mä en jaksa sen sössötystä. Toivottavasti kaikki kaupunkilaiset nuoret ei oo tuollasia.

Ja Jenni.. Voi vittu senkin kanssa. Kunnon selkään puukottaja ja kannattaisko tosiaan vähän miettiä miten puhuu vanhemmille ihmisille..

Vierailija
182/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaikki kaupunkilaiset on tyhmiä ja maalaiset paskalta haisevia juntteja :) Niinhän se menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tarkoittanutkaan että kaikki olisi tuollaisia, toivon etteivät ole. Antaa vaan huonon kuvan kaikista sen seudun nuorista.

Vierailija
184/1577 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsiko Marko Sannin vastustajakseen?

Vierailija
185/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko totta täällä kaikkia vaan ärsyttää Jenni ja Sini, ja Tuulikki on ihana, viisas vanhus? Vaikka Tuulikki vittuili törkeästi Sinille syyttä suotta? Ja ihan syyttä hyökkäsi Jonin kimppuun, joka kaikessa rauhassa pesi pyykkiä? Miehenhimonko vuoksi se sen alastomuus sitä Tuulikkia niin kiusasi? Toinen ei ees tunkenut mitenkään nenän alle, vaan syrjässä pyykkäsi?!

Vierailija
186/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 19:25"]

En mä tarkoittanutkaan että kaikki olisi tuollaisia, toivon etteivät ole. Antaa vaan huonon kuvan kaikista sen seudun nuorista.

[/quote]

kerroppa näsäviisas kiroileva lökäpöksy juntti missä lantakasasta tuommoisia sikiää, niin tiedän kiertää sen pitäjän kaukaa, kun selvästikkään et ole kaupungissa käynytkään.  sen pitäjän KAIKKI rehupuntit saa nyt sun takia huonon kuvan, taitaa olla suomen vähä-älysin kirkonkylä. 

koko kirkonkylä kerää sulle nyt peukutuksia, räkänokka.

Vierailija
187/1577 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on!! Tämä löytyi naamakirjasta "Sanoin kerran etten tule koskaan kommentoimaan tai ottamaan kantaa mitenkään FARMI-ohjelmaan, en kommentoimaan enkä lukemaan kommenteja sillä se on elettyä elämää viime kesältä eikä meistä kukaan pysty muuttamaan mitään siitä mitä silloin tapahtui! Ei hyvää eikä huonoa!

Kun tähän "julkisuuden pyörteeseen" astuin, päätin etten anna minkään sekottaa omaa hyvää elämääni ja siksi jätän kaiken niin kehun kuin "haukku" palautteenkin kokonaan omaan arvoonsa! Kaikkiin henkilökohtaisiin viesteihin olen vastannut ja myös saanut uusia kavreita!

Nyt kuitenkin on korviini kantautunut kuinka paljon Jenniä on "haukuttu", minusta se ei tunnu mukavalta! Ei. Minusta ei koskaan tunnu mukavalta haukutaan ketä tahansa! Näen sen tässäkin kovasti turhana koska me ollaan Jennin kanssa asiat sovittu jo aikoja sitten, kyllähän siinä nälässä ja kilpailun paineessa sattui kaikenlaista mutta eikös se ole elämää?Minä olen monissa"vesissä uitettu", koviakin kokenut jolla kyyneleet tulee ihan muista syistä -useimmiten kun pienet kädet kietoutuu kaulaani ja poski painautuu poskeani vasten, pieni suu sanoo: rakastan sinua mummu♥

Toivon kovasti ettei turhaa haukkumista enää kukaan jatka ja ihmiset ottaisivat Farmin juuri sellaisena kuin se on -viihdettä!

Kaikki emme "rakasta" kaikkia, mutta Jennin ja minun välit ovat ihan kunnossa, omalle luonteelleni tyypillisesti en muistele mitään negatiivistä -se ei rakenna mitään ja kuten sanoin: Meillä ei todellakaan ole mitään "hampaankolossa" anteeksi on pyydetty ja saatu! Jos haukkumiskohdetta välttämättä tarvitaan, antakaa sitten minun olla se:) kestän kyllä, tällä elämän kokemuksella ja kaikella sillä mistä elämässä olen selvinnyt! Vallankin kun en lue niitä:) Tuulikki" Hienoa!

Vierailija
188/1577 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se savustunpöntön palo oli odotettavissa, kuten täällä aikasemmin joku jossain sen konstruktiota ihmettelikin. *hih*

Vierailija
189/1577 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin, jos Sini etenee finaaliin asti, koska ihan oikeesti hän ei yksinään pärjäisi noilla taidoilla tilalla päivääkään. Kyllä tulisi jotain auttavaa aikuista ikävä.

Vierailija
190/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 20:17"]

Siis ihanko totta täällä kaikkia vaan ärsyttää Jenni ja Sini, ja Tuulikki on ihana, viisas vanhus? Vaikka Tuulikki vittuili törkeästi Sinille syyttä suotta? Ja ihan syyttä hyökkäsi Jonin kimppuun, joka kaikessa rauhassa pesi pyykkiä? Miehenhimonko vuoksi se sen alastomuus sitä Tuulikkia niin kiusasi? Toinen ei ees tunkenut mitenkään nenän alle, vaan syrjässä pyykkäsi?!

[/quote]

No ei todellakaan Tuulikki ole ihana, päinvastoin. Tuulikki pelaa ja tosissaan, luuli Jennin määräävän hänet mittelöön ja oli jo varmaan suunnitellut ottavansa Sinin, mutta kas Sinillä olikin yksi vahva laji, piti härnätä Siniä jotta tämä kokeilisi jotain muuta lajia. Voimassa Sini ei olisi noin rotevalle ihmiselle pärjännyt, mutta taidossa hyvinkin ja tiedossa varmasti. No, katsotaan kenet Marko ottaa mittelöön.

Onkohan Jenni, Sini ja Marko finaalikolmikko, kun mielestäni heidän kuvia ei alkutunnarissa näy?

Vierailija
191/1577 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni jännäksi. Kenet Marko valitsee pudotukseen? Toivottavasti Marko voittaa vaikka vastassa olisi kuka tahansa. Tuskin kukaan haluaa Markoa vastaan!

Voisiko valita Sannin? Kova kilpailija ja eiköhän Marko sen päihitä joka lajissa.

Vierailija
192/1577 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 16:13"]

On väärin, jos Sini etenee finaaliin asti, koska ihan oikeesti hän ei yksinään pärjäisi noilla taidoilla tilalla päivääkään. Kyllä tulisi jotain auttavaa aikuista ikävä.

[/quote]

Se olisi kyllä hieman surkuhupaisaa, jos hän voittaisi. Tän mikä se nyt oli ...kilpailun.

Vierailija
193/1577 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulikille respectit tuon Face-kirjoituksen johdosta!

Vierailija
194/1577 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 13:33"]Näinhän se menee, kiusattu Tuulikki pyytää anteeksi ja ottaa syyt niskoilleen. Me katsojat näemme kuka siellä kiusaaja on. 

[/quote]

Miten kukaan on noin puusilmä, ettei näe Tuulikin osuutta kahnauksiin?

Se mimmi on pokerin pelaaja, sen pitäis kertoa jo pelityylistä kaiken.

Vierailija
195/1577 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:03"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:20"]

Marko on kommunisti, toivon ettei voita.

[/quote]

Onko kommunisti lähtökohtaisesti huonompi farmari kuin kapitalisti ? Hyvinhän tuo ainakin eläimet hoitaa ja onko sillä nyt väliä vaikka karitsoille iltasaduksi Pääomaa lukiskin.

[/quote]

Ei vaan, kommunisteille ei tarvitse yhtään enempää rahaa antaa.

[/quote]

Marko on Vihreiden listalla, ei minkään kommunistipuolueen, mutta puolueesta riippumatta mielelläni hänelle voiton soisin.

Vierailija
196/1577 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 09:32"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 09:20"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 08:44"]

So, jos Tuulikki oli ärsyttävä, niin ei se muuta sitä asia, että Jenni oli myös :) kaikkihan on omia persooniaan. Joniakin varmaan harmittaa, kun tv:n katsojille on näytetty vain paljasta perspuolta, eikä yhtään kullia. Haistatti Sannille rumasti vittua vaikka tulipalo ei ollut hänen vikansa.

[/quote]

Tuulikin käyttäyminen kuitenkin aika paljon selittää Jennin käyttäytymistä, mitä olen aiemminkin tuonut esiin ja perännyt sitä että vanhalta ihmiseltä on lupa odottaa enemmän viisautta kuin nuorelta. 

Kiva kun Jonikin hermostui, koska se osoittaa, ettei siellä farmilla oleminen niin kovin helppoa ole - pinna kiristyy välillä vähän jokaiselta. Koskahan Siniltä?

[/quote]

Menihän Sinillä edellisjaksossa jo hermo Tuulikkiin, joka vittuili Sinille Sinin kyvyistä ja lopulta myös Sinin vanhempien kasvatuskyvyistä. Ymmärrän kyllä hyvin Sinin reaktion tuossa tilanteessa.

[/quote]

Sini ei mun mielestä ole kyllä mennyt mukaan haukkumaan muita vaan, ollut kuunteluoppilaana noissa riidoissa.  Ei haukkunut tuossa radiohaastattelussakaan Tuulikkia, vaikka toimittajilla taisi olla jotain tietoa noista riidoista. 

http://www.radiorock.fi/#!/muu/Farmi-Sini 

Kyllä ymmärrän että hermot meni tuulikkiin, mutta Tuulikki luuli joutuvansa mittelöön ja yritti ärsyttää Siniä, jotta se ei uskalla valita muuta kuin tiedon. Yritti saada Siniä ärsytettyä että se valitsisi taidon kun he mittelöisivät.

Toivon että Sanni voittaisi koko kisan kun osaa tehdä vähän kaikkea ja on muutenkin remssee tyttö. 

Vierailija
197/1577 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 13:41"]

Minua säälittää se sairas karitsa, ne on ihania kun juovat tuttipullosta.

[/quote]

luin jostain, että se toinen karitsa olisi kuollut  tuolla farmilla. Toivottavasti olen väärässä. 

Vierailija
198/1577 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni on naiskilpailijoista paras, ei märise joka asiasta ja tekee työnsä.

Mieskilpailijoista Marko on parempi, koska on osaava ja tekevä henkilö.

Vierailija
199/1577 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pian päästään jännäämään. Veikkaan että Marko tippuu tänään.

Vierailija
200/1577 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 15:10"]

No pian päästään jännäämään. Veikkaan että Marko tippuu tänään.

[/quote] Joo. Oikeastaan toivon, että tippuu, vaikka oon kyllä välillä sympannut sitä, mutta saa mennä mun puolesta.

Ketju on lukittu.