Farmi
Onpas tässä ärsyttävä kerrontatyyli, random-tilanteita pistetty pötköön. Ihan kun katsoisi jotain pitkää mainosta tästä ohjelmasta.
Kommentit (1577)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 16:26"]
Ja taas Jenni kirjoittaa tänne, lopeta jo!
[/quote]
No enpä muuten ole Jenni. Jenni on yhdessä haastattelussa kauhistellut ilkeyttään ja toisessa sanonut tulleensa ihmisten kanssa farmilla hyvin toimeen ja piti vahvimpana puolenaan sosiaalisia taitojaan. Eli se mitä meille näytetään ei todellakaan kerro totuutta.
Farmi oli unettava alkuviikkoina, mutta nythän siinä on säpinää!
Marakatit vs Tuutikki
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 13:37"]
Jennin käytös menee mielestäni jo kiusaamisen/kunnianloukkauksen puolelle. On törkeää haukkua kanssakilpailijoita ulkonäön perusteella ja vieläpä julkisesti. HÄPEÄ huonosti käyttäytyvä 28-v kakara.
[/quote]
Kyllä! Tuulikilta voisi ottaa oppia! Eilen Tuulikki haukkui Sinin vanhemmat huonoksi kasvatttajiksi, mariseenariseevalittaa, vähättelee nuorempiaan, varastaa ruokaa, ärsyttää tahallaan ja laiskottelee joka välissä.Hieno ihminen! Kyllä pitäisi kunnioittaa.
Hauskaa nuo Tuulikin "Olipa rohkea valinta ja nyt kyllä pisteet nousi"- jutut aina kun häntä ei valita häätökisaan. Ja "Isännän sana on laki ja pulinat pois"- nuoleskelut, kun joku itselle mieluinen Isäntä on valittu (niitä epämieluisiahan ei tarvitse totella).
Epävarma narisija, joka kiukuttelee aina häätökisan valintaan asti ja muut ajat uhoaa, kuinka häntä ei kukaan uskalla haastaa, kun hän on niin kova vastus.. Hienosti tuolla käytöksellä ystäviä on muista saanut, not.
Jenni ulos ja äkkiä farmilta! Tältä nirppanokalta puuttuu täysin muiden ihmisten kunnioitus. Hän ei näe ollenkaan omia virheitään ja haukkuu muita sen mitä ehtii. Kaiken lisäksi tämän kitisijän naaman vääntely ja jatkuva itkeminen on todella ärsyttävää. Arrrggh!
[/quote]
Joo tottakai on Jenni joka tänne itse kirjoittaa jos joku puolustaa sitä ja nämä haukkujat ovat varmaan Jennin ex poikakavereita tai nykyisen poikaystävän kateelliset tyttöystävät.
Eihän sivistyneet ihmiset 2000- luvulla tämmöisiä haukkumisia kirjoittele.
Vaikuttaa että Jenni ei kunnioita vanhempia ihmisiä. Nirppanokka. En tykkää.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 17:05"]
[/quote]
No enpä muuten ole Jenni. Jenni on yhdessä haastattelussa kauhistellut ilkeyttään ja toisessa sanonut tulleensa ihmisten kanssa farmilla hyvin toimeen ja piti vahvimpana puolenaan sosiaalisia taitojaan. Eli se mitä meille näytetään ei todellakaan kerro totuutta.
[/quote]
Voipi olla että Jenniä alkanut hävettämään oma käytös kun ohjelmaa katsonut. Nyt hyvä selitellä. Uskon että tuulikki ja joni selviää vielä pitkälle koska heidät näytetään tekevän lyhteitä tai mitä lie.
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa... niin totta :D
Kyllä Jenni tänne saa kirjoittaa jos haluaa :D luulempa vaan että Jenniä ei vois vähempää kiinnostaa mitä jossain vauva palstalla kirjotetaan :D tai varmaan kiinnostaa juu mutta ei välitä siitä :). Kai te nyt muutenkin tiedätte että tää vauva palsta on yksi iso vitsi ja naurunkohde? :D No okei on täällä jotain järkevää, mutta hyvin harvassa. Että niin, kyllä Jenni tänne SAA kirjoittaa joten pidä sinä avmamma pääsi kiinni :)
Mitähän se törkyturpa jenni tänään narisee!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 14:33"]
Itse en palkkaisi Jenniä työhön, sillä hänellä on honon joukkuepelaajan taidot...ei sovi persoonansa vuoki solidaariseen työyhteisöön, paremminki etätyöhön ja yksinään sinnekkin...hyi hyi....
[/quote]
Oikein sanottu!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 14:29"]
Jennissä paljon samoja piirteitä, kuin koulu-ja työpaikkakiusaajissa...yrittää manipuloida "heikompia" kanssakilpailijoitaan yhden kimppuun...ei ole kaunisa katseltavaa todellakaan :(
[/quote]
En palkaa minäkään, ainakaan nyt :(
Näinhän se menee, kiusattu Tuulikki pyytää anteeksi ja ottaa syyt niskoilleen. Me katsojat näemme kuka siellä kiusaaja on.
Mitä ihmettä joku urpo sekoilee kommunisti jutuilla, Marko oli aikanaan vihreiden ehdokkaana!
Hassua kun täällä niin yhteisvoimin Jennistä märistään :D En ole toki läheskään kaikkia jaksoja nähnyt, mutta itse kuvittelisin tulevani hänen kanssaan parhaiten tulevani toimeen. Ihan mun tyylinen tyyppi!
Minua säälittää se sairas karitsa, ne on ihania kun juovat tuttipullosta.
Aika naurettavaa haukkua Jenniä törkyturvaksi yhden kiehahduksen takia...:D Ei varmaan ole täydellinen ihminen, mutta ihana muuten. Taitaa monia ärsyttää se että sanoo suoraan jos joku ärsyttää/harmittaa = valittaa? Mutta luulempa että jos tuollainen riippakivi kuin Tuulikki olisi missä tahansa yhteisössä niin hermot siinä menisi kaikilla. Ja niin on mennyt tuollakin. Tuulikilla on huonot tavat, moralisoi, varastaa ruokaa kun muut eivät näe, ei kuuntele muita, on itsepäinen, laiskottelee... Voi olla joskus ihan mukavakin mutta toivon että Tuulikki tippuu mahdollisimman äkkiä!!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 20:11"]
Jenni älä kirjoittele tänne itsestäsi!
[/quote]
Tuskinpa Jenni tänne kirjoittelee. Epäilen että voisit kuvitella minun kirjoitusten lähteneen Jennin koneelta, mutta erehdyt. En ole myöskään sukulainen enkä ystävä enkä edes kaupunkilainen tai etelä-suomalainen. Minusta täällä vain on epäreiluja arvosteluja nuoresta naisesta, joka ei oikein tunnu osaavan pelata. Sitä paitsi 'kuormasta syöminen' on todella törkeää.
[/quote]
Kyllä muuten kirjoittaa. Ohjelman facebooksivulla Jenni itse opastaa, että täällä on keskustelua asiasta, joten eiköhän tuo ole aika ahkerana täällä.
Jossakin joku sanoi, että Jenni voisi pelastaa maineensa pyytämällä anteeksi reilusti sen sijaan, että jatkaa selittelyä. Olen samaa mieltä. Kyllä kannattaisi osoittaa, että tajuaa, kuinka törkeästi on käyttäytynyt, ja luvata oppivansa tästä jotakin. Vaan löytyykö henkisen kasvun potentiaalia?
Aina välillä ohjelmaa katsoessani olen joutunut miettimään, että oliko Jenni tosiaan täysikäinen. Tietenkin muistin, että nuorin 18-v. oli Sini ja ajattelin, että no ehkä Jenni sitten on jotain 21. Mutta niin uskomatonta käytös usein on ollut, että omat aivot tehneet tepposen. Vaikeaa uskoa aikuiseksi.
Sen tyylinen ihminen, että jos joku ärsyttää, niin ei osaa painaa villaisella vaan pitää kostaa.