Farmi
Onpas tässä ärsyttävä kerrontatyyli, random-tilanteita pistetty pötköön. Ihan kun katsoisi jotain pitkää mainosta tästä ohjelmasta.
Kommentit (1577)
Jenni vastaa kaikkeen vaikka ei kysyttäis. Tuskin siellä on halukkaita kutojia ja virkkaajia montaa ollut, Jenni paniikissa postailee monissa somen välineissä.
Ihmetellä voi vaan naikkosen käytöstä jos edelleen jaksaa Tuulikkia mollata, kirjoitti jossain sopineen tuulikin kanssa erimielisyydet, narsisti vaan jatkaa...
Olisihan se ollut kiva nähdä minkälaisia tarvikkeita 1800 luvulla oli käytössä. Luulin, että Markolla oli omat virkkuunsa mukana, mutta se olisi ilmeisesti ollut sääntöjen vastaista.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 17:29"]
Luin farmi-kokelas nimimerkin kirjoituksia/vastauksia epätietoisille kyselijöille. Ilmeni, että farmilaisille oli jätetty mm. käsityötarvikkeita. Jotka kuulema Tuulikki omi itselleen. Onko kukaan nähnyt muita käsityöntekijöitä kuin virkkaava Marko? itse en muista nähneeni. BBPlaza.net keskustelijoille vastaili mielestäni Jenni.
[/quote]
Tuulikilla puikot heilui alkujakso(i)ssa, ilmeisesti sukkaa kutoi.
Ok. Kiitos 410. Käynpä kurkkaamassa josko niitä alkuajan jaksoja olisi katsottavissa vielä ruutu.fi:ssä.
Ruutu.fi taisi ilmoittaa finalistit jo päivästä yksi alkaen. Nettitv:n mainoksessa on koko ajan ollut neljä samaa kilpailijaa.
Jonihan on pudotettu jo pois ja on aivan epäreilua neloselta ja tuotannon suuri moka jos saa voittaa kilpailun.
En hyväksy ollenkaan moista pelleilyä.
Jotenkin jo ahdistavaa katsoa ja kuunnella tuota nuorten tyttöjen (Jenni näköjään aika lapsekas yhä henkisesti) jatkuvaa mollausta Tuulikkia kohtaan. Eikö tuolla voisi olla ihan oikeasti jo jotain muuta puhuttavaa ja tekemistä ja niistä puhumista. Aivan kamalaa jauhamista toisesta ihmisestä, oli tämä miten vain erilainen kuin itse on. HUHHUH
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 17:58"]
Jenni on vain niin itseään täynnä oleva minä minä ja vielä kerran minä, näkee ettei arvosta vanhempia ihmisiä lainkaan ja tosi ilkeä nuori nainen.
[/quote] Samaa minäkin ihmettelen. Miten voi nuori ihminen olla noin katkeroitunut.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 19:43"]
Jaaha taas hirveä räkätti-Jenni vauhdissa. Eikö se tyhmä akka tajua, että Tuulikki ja kaikki katsojat näkevät hänen sössötyksensä myöhemmin TV:stä. Jenni-reppanalla ei ole muuta asiaa, kuin solvata Tuulikkia, miten ärsytävä joku voi olla. Hyi, mikä nainen.
[/quote]
Tuulikki on varmaan elämänsä aikana nähnyt tuollaisia tyypillisiä kiusaajia. Ottavat jonkun hampaisiinsa ja solvaamalla manipuloivat toisia mukaansa. Ei minkäänlaista kunnioitusta vanhempaa ihmistä kohtaan. Haukkuu ja arvostelee ulkonäköä, ei saisi levähtää hetkeäkään, vastaa aina negatiiviseen sävyyn. Jenni väitti Markon levittäneen negatiivisuutta muihin. Hän siellä on negatiivinen valittaja, ilmapiirin pilaaja. Kuten Marko sanoi tuollaisissa ihmisissä on aina jotain ...... Toivottavasti Jenni katsoo jaksot ja tajuaa miltä hänen käytöksensä näytti.
Miksi Jennille ylipäätään on annettu järkyttävän paljon ruutuaikaa?
Jotain on vialla päästään jos jaksaa haukkua yhtä vanhaa naista koko ajan. Ei muutkaan koko ajan solvaa jotain henkilöä kuin Jenni.
Arvasin et Tuulikista tulee emäntä koska Jenni käy tosi kuumana noissa klipeissä ja haukkuminen vain pahentuu.
Markonkin otti kynsiinsä, mutta pääsi siitä eroon.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 20:31"]
Jotenkin jo ahdistavaa katsoa ja kuunnella tuota nuorten tyttöjen (Jenni näköjään aika lapsekas yhä henkisesti) jatkuvaa mollausta Tuulikkia kohtaan. Eikö tuolla voisi olla ihan oikeasti jo jotain muuta puhuttavaa ja tekemistä ja niistä puhumista. Aivan kamalaa jauhamista toisesta ihmisestä, oli tämä miten vain erilainen kuin itse on. HUHHUH
[/quote] Mielellään katsoisi nämä joppujaksot ilman tuota Jenniä. Pahanilmanlinnun olisi vihdoin pudottava!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 20:43"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 19:43"]
Jaaha taas hirveä räkätti-Jenni vauhdissa. Eikö se tyhmä akka tajua, että Tuulikki ja kaikki katsojat näkevät hänen sössötyksensä myöhemmin TV:stä. Jenni-reppanalla ei ole muuta asiaa, kuin solvata Tuulikkia, miten ärsytävä joku voi olla. Hyi, mikä nainen.
[/quote]
Tuulikki on varmaan elämänsä aikana nähnyt tuollaisia tyypillisiä kiusaajia. Ottavat jonkun hampaisiinsa ja solvaamalla manipuloivat toisia mukaansa. Ei minkäänlaista kunnioitusta vanhempaa ihmistä kohtaan. Haukkuu ja arvostelee ulkonäköä, ei saisi levähtää hetkeäkään, vastaa aina negatiiviseen sävyyn. Jenni väitti Markon levittäneen negatiivisuutta muihin. Hän siellä on negatiivinen valittaja, ilmapiirin pilaaja. Kuten Marko sanoi tuollaisissa ihmisissä on aina jotain ...... Toivottavasti Jenni katsoo jaksot ja tajuaa miltä hänen käytöksensä näytti.
[/quote] Juuri noin. Olen Tuulikin kanssa saman ikäinen, ja ihailen hänen rauhallisuutta moista riidankylväjää kohtaan. Itse olisin varmaan jo antanut kakaralle tiskirätistä.
Katsoppa turun prinsessa tarkkaan itseäsi ja käytöstäsi , näin jälkeenpäin,mahdat olla itseesi tyytyväinen ja äiti onnittelee kasvatustaan, tulipa siitä Jennystä mukava tyttö.
Häpeä
Toivottavasti on Jennille kasvun paikka katsoa noita osia, niin se ruma mieli ja ajatukset rumentavat ihmisen kuin ihmisen.
olen samaa mieltä jos minulla olisi noin huonosti kasvatettu pentu kun jenni on kyllä häpeäisin,onneksi ei ole.
TÖRKEÄÄ haukkua täällä kenenkään kasvatusta. Menkää itseenne ja katsokaa peiliin. Miten voitte kirjoitella teille täysin tuntemattomien kasvatuksesta.
Toinen mitä ihmettelen on kun haukutaan Jenniä koulukiusaajaksi, jos näin katsotaan niin minkälaisia kiusaajia te olette, suurin osa teistäkin "aikuisia" ihmisiä.
Miettikää tilannetta omalle kohdalle, teidän lapsi olisi osallistunut ohjelmaan ja nyt olisi tälläistä lokaa tullut niskaan, miltä teistä tuntuisi. Mitä tekee heikomman ihmisen itsetunnolle, nämä paskan niskaan heitto. Turha sanoa että itse on mukaan lähtenyt, sekö siihen oikeuttaa.
Terveisin kiusattu
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 06:49"]
TÖRKEÄÄ haukkua täällä kenenkään kasvatusta. Menkää itseenne ja katsokaa peiliin. Miten voitte kirjoitella teille täysin tuntemattomien kasvatuksesta.
Toinen mitä ihmettelen on kun haukutaan Jenniä koulukiusaajaksi, jos näin katsotaan niin minkälaisia kiusaajia te olette, suurin osa teistäkin "aikuisia" ihmisiä.
Miettikää tilannetta omalle kohdalle, teidän lapsi olisi osallistunut ohjelmaan ja nyt olisi tälläistä lokaa tullut niskaan, miltä teistä tuntuisi. Mitä tekee heikomman ihmisen itsetunnolle, nämä paskan niskaan heitto. Turha sanoa että itse on mukaan lähtenyt, sekö siihen oikeuttaa.
Terveisin kiusattu
[/quote]
Onko Jenni mielestäsi kasvatettu hyvin? Muiden ihmisten kunnioitus kunnossa? Ei kiusaa ketään edes selän takana? Minä vaan kysyn...
Menepä itseesi ja mieti, miltä sinusta tuntuisi, jos aikuinen lapsesi käyttäytyisi Jennin tavoin! Olisitko tyytyväinen ja kiittäisit kauniista käytöksestä? Olisit ylpeä?
Jennin moittimiset on aiheellisia, johtuvat täysin hänen omista "ansioistaan". Eihän kukaan muu farmilainen saa tuollaista moiteryöppyä.
Luin farmi-kokelas nimimerkin kirjoituksia/vastauksia epätietoisille kyselijöille. Ilmeni, että farmilaisille oli jätetty mm. käsityötarvikkeita. Jotka kuulema Tuulikki omi itselleen. Onko kukaan nähnyt muita käsityöntekijöitä kuin virkkaava Marko? itse en muista nähneeni. BBPlaza.net keskustelijoille vastaili mielestäni Jenni.