Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on niin huono omatunto, sanoin vauvalle niin pahasti.

Vierailija
26.12.2013 |

Vauva huusi tänään jo toista tuntia, olin niin turhautunut ja väsynyt niin tokaisin vauvalle: nyt se turpa kiinni tai heitän sut tosta ikkunasta :( mulla on niiin huono omatunto, ikinä en tekis vauvalle mitään pahaa, olin vain tosi väsynyt ja päästin suustani sammakon, on kyllä niin vuoden paskin äiti fiilis :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se vauva ei onneksi kommenttiasi ymmärtänyt, joten nyt lopetat vatvomasta sitä asiaa ja jatkat elämää :)

Vierailija
2/3 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh lapset huostaan tommosilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin joulustressissä (on myös isompia lapsia) HUUSIN vauvalle päin näköä että HILJAAA kun se vaan huusi ja oli muutenkin kunnon tilanne päällä kotona, ja vauvahan pelästyi kamalasti ja huusi kahta kauheammin. Tuli niin kauhean huono omatunto ja vauvan rauhoittaminen kesti pitkään. Olen hyvitellyt tuota vauvalle nyt monta päivää, ollut extrahellä ja koko ajan lähellä ja onneksi vauva ottaa kontaktia ja näyttää onnelliselta ja rauhoittuu syliini. Olen vatvonut että aiheutin loven perusturvallisuuteen ja potenut kauheita tuskia. Ainakin opin, etten ikinä ikinä enää tee tuollaista, kun vauvaparan naamasta näkyi niin kauhea järkytys ja oikein tajusin, mitä voi saada aikaan, jos päästää tuollaista tapahtumaan. Anteeksi anteeksi oma rakas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi