Farmi
Onpas tässä ärsyttävä kerrontatyyli, random-tilanteita pistetty pötköön. Ihan kun katsoisi jotain pitkää mainosta tästä ohjelmasta.
Kommentit (1577)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 12:37"]
Jos haluat jäkättävän, riitaisan, kiroilevan ja haukkuvan akan, niin otat Jennin! Jos haluat että elämään kuuluu huumorintaju, rehellisyys, ahkeruus, aitous ja sisäinen kauneus (joka muuten kantaa kaikkein pisimmälle), niin otat Sannin! Kenen kanssa luulet rakkauden kestävän ikuisesti? Ja kumman kanssa sekä taistelet ja tappelet ja lopulta eroat?
Loppujen lopuksi Sanni on hyvin kaunis ja valloittava nainen! Hänen seksikkyyttä lisää se maskulinisuus joka hänellä on. Vai pelkäättekö miehet vahvoja naisia?
[/quote]Sannille ei käy heikko itsetuntoinen mies vaan vahvan itsetunnon omaava mies .
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 18:48"]
Voi kun olisin halunnut nähdä Jenni-prinsessan sahauksen loppupeleissä,olis kyllä tytöllä itku tullut,oli se niin järkyttävän näköistä sahaamista tuulenkaadoissa,ja hän väittää ,että osaa kaiken!!
[/quote]olemme nähneet kuka osasi ja Sanni voiton vei. Ne naiset jotka menee armeijaan ja tulevat Vänrikkinä niin ne on kovan luokan naisia.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 18:48"]
Voi kun olisin halunnut nähdä Jenni-prinsessan sahauksen loppupeleissä,olis kyllä tytöllä itku tullut,oli se niin järkyttävän näköistä sahaamista tuulenkaadoissa,ja hän väittää ,että osaa kaiken!!
[/quote]olemme nähneet kuka osasi ja Sanni voiton vei. Ne naiset jotka menee armeijaan ja tulevat Vänrikkinä niin ne on kovan luokan naisia.
[/quote]Näinhän se on, kovakuntoinen ja kovapäinen pitää olla, kun RUK:IN käy. Ei siellä heikot pärjää. Sannilla on näitä kumpaakin...se nähtiin kyllä noissa farminkin töissä. Onnea Sannille vielä kerran!
Hei... oikeesti miehet. Käykää kattoon Sannia facessa ja sanokaa sitten kuka on kaunis sekä ulkoa että sisältä.
Todella kaunis nainen!! Ja omistaa käytöstavat toisin kuin Jenni.
Täällä vaikuttavat taas jenniläiset (sukulaiset, tuttavat ja kylänmiehet) palstalla. Jennissä ei sitten ole mitään positiivista, niin perusteellisesti munasi ja mokasi itsensä -ja pienessä Suomessa kyllä muistetaan! Ikävä kyllä tuon persoonallisuushäiriön omaavat eivät koskaan ymmärrä asian vakavuutta. Tulevat jatkamaan samaan malliin ja panevat muut ihmiset helisemään ja luovat ympärilleen ikävää ja tylsää ilmapiiriä. Terveet ihmiset eivät tuonlaisen ihmisen seurassa jää aikaa tuhlaamaan.
no tää keskustelupalsta on ihan nimensä mukainen "vauva.fi keskustelu" on siks lapsellista juttuu ja kinasteluu mä kun luulin että on vauvojen vanhemmat kirjoittelemassa eikä vauvat itse,no kaikkea sitä kanssa voi luulla.
Minä olin alusta alkaenkin NIIN Sanni-fani! Heti siitä ekasta kommentista, "Ettei hällä ole ihan ekana ollu tapana vuodetta mennä itelleen tekemään.." Sanni oli ainoa aito ja rakastettava ihminen koko ohjelmassa. Alusta loppuun saakka! Ei aloittanut koskaan paskanpuhumista selän takana, ja oli niin neutraali silloinkin, kun se Jenni haukkui Tuulikkia täyttä huutoa. Täydet pisteet Sannille! Melkein teki mieli pienet itkut tirauttaa, kun kerrankin tällaisen tosi- TV:n voitti just se ainoa oikea ihminen! :)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 01:11"]
no tää keskustelupalsta on ihan nimensä mukainen "vauva.fi keskustelu" on siks lapsellista juttuu ja kinasteluu mä kun luulin että on vauvojen vanhemmat kirjoittelemassa eikä vauvat itse,no kaikkea sitä kanssa voi luulla.
[/quote]Keskustelufoorumin voi itse valita ja tämä sattuu nyt olemaan: Aihe vapaa.Valitse tarkemmin.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:18"]
Hei... oikeesti miehet. Käykää kattoon Sannia facessa ja sanokaa sitten kuka on kaunis sekä ulkoa että sisältä.
Todella kaunis nainen!! Ja omistaa käytöstavat toisin kuin Jenni.
[/quote]Olen nähnyt hänet ihan livenä ja on kaunis nainen. Todella hyvän näköinen.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 22:02"]sanni on perseestä,,,
[/quote]Mistä nyt nyppii....taidat olla vain kateellinen. Etkö osaa iloita toisen menestyksestä? Minä olen kuitenkin Sannin puolesta todella onnellinen, hän on ihmisenä oikea huipputyyppi. ONNEA SANNI...VUODEN FARMARI.
Hienoa,kun noista kahdesta Sanni vei voiton,ja sai ansaitusti 30,000€:n potin.Tuo Jenni oli todella vastenmielisen käytöksen omaava nainen.Koko ajan vähätteli,ja parjasi Tuulikkia,vaikka Tuulikilla olisi moneen ongelmaan ollut kokeneempana ratkaisu heti valmiina.Jenni taas valmisti joka päivä perunoista samanlaista sotkua.Yök,ja kehui vaan itseään,kuinka hän valmistaa "ruokaa",eikä saa edes kiitosta koskaan.Eipä kestänyt kyllä kiittääkkään.En olisi syönyt moista Jennin tekemää sotkua.Lisäämällä esim.maitoliemi keitettyihin,ja kuutioituihin perunoihin,olisi saanut vaihtelua ruokaan.Paras voitti.Ähäkutti Jenni.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 20:16"]Hienoa,kun noista kahdesta Sanni vei voiton,ja sai ansaitusti 30,000€:n potin.Tuo Jenni oli todella vastenmielisen käytöksen omaava nainen.Koko ajan vähätteli,ja parjasi Tuulikkia,vaikka Tuulikilla olisi moneen ongelmaan ollut kokeneempana ratkaisu heti valmiina.Jenni taas valmisti joka päivä perunoista samanlaista sotkua.Yök,ja kehui vaan itseään,kuinka hän valmistaa "ruokaa",eikä saa edes kiitosta koskaan.Eipä kestänyt kyllä kiittääkkään.En olisi syönyt moista Jennin tekemää sotkua.Lisäämällä esim.maitoliemi keitettyihin,ja kuutioituihin perunoihin,olisi saanut vaihtelua ruokaan.Paras voitti.Ähäkutti Jenni.
[/quote]
Nyt Tuulikki suu suppuun, sua ei oikeasti jaksa enää kukaan .
Minkälaiseksi tämä keskustelu on täällä oikein mennyt?Ei saa olla vilpittömästi Iloinen Sannin voitosta.Positiivisesta ilosta Sannin voiton puolesta,ja sen julkituomisesta.Heti on joku tärähtänyt näyttämässä peukkua alas päin.Toisaalta mitäpä me sinun kommenteistasi,ja peukuistasi.Pääasia,että Sanni voitti.Hänen ei tarvinnut juonitella kenenkään kanssa.Taidolla,älyllä,voimalla,ja olemalla aidosti oma itsensä hän tämän kisan voitti.ONNITTELUT:HYVÄ SANNI!!!!!
Luuletko tosiaan,että kaikki ovat täällä Tuulikkeja,jotka kommentoivat.Jokaisella täällä on omat korvat,millä kuulla,ja silmät,millä nähdä.Jokaisella on myös omat aivot,joilla ajatella.Toisin,kuin sinulla,eli Jennillä,joka näkee rikan aina toisen silmässä,mutta ei malkaa omassa silmässään.Vanha suomal.sananlasku,joita sinunlaisesi eivät voineet sietää,eivätkä halunneet kuullakaan.Eivät tosin kyllä ymmärtäisikään.Tiedoksi sinullekkin:niissä piilee tähän päiväänäkin pätevät viisaudet.Tosin turhahan tätä on narsistille edes yrittää selittää.Voi että,olen onnellinen,että Sanni voitti koko skaban.Huraa!!!
Kyllä minua ohjelmaa katsellessa toi Jennin vouhotus otti päähän, ja tyypillistä kuin sellainen käytös onkin juuri narsisistiselle persoonalle. Ohutnahkainen narsisisti toimii juuri tuon kaavan mukaan. Ja ei muuten tule muuttumaan!! Ihmetyttää ketkä täällä puoltavat tuota ilkimystä? Läheisriippuvaiset??Tiedoksi Tuulikin epäilijälle, täällä on niin monta kirjailijaa kuin tekstiäkin!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 10:51"]Satutko tietämään mikä käsikirjoitus (manus, manusscript) on? Reality-TV:ssä ei käsikirkoituksen mukaan eletä, vaan juuri sen mukaan että tyypit mokailevat, munailevat ja paljastavat itsestään puolia, joista terveet ovat tietoisia ja osaavat käyttäytyä sen mukaan. Sairaat tuottavat suustaan sammakoita, mikä sitten tekee ohjelmasta viihteellisen ja saa tunteet kiehumaan. Mitä tälläkin palstalla on tapahtunut.
[/quote]
Voi jessus, luuletko sä tosiaan, että reality-sarjoja ei käsikirjoiteta.. Henkilöt todellakin valitaan käsikirjoituksen mukaan ja ohjaaja&leikkaaja valitsevat näytettävät kohtaukset hyvin pitkälle ennalta sovitun mukaan ja katsojille luodaan ihmisistä haluttu mielikuva. Terv. tuottaja
On niin IIIHANAAAAAA SANNI VOITTI.ONNEAAAAA!!!!
Siis lapselliseksi meni tämäki ketju..ette te voi olla noin tyhmiä,että tv ohjelman perusteella voitte sanoa kuka sopii vaimoksi jne..niin..no jotku miehet valitsee ulkonäön perusteella,mutta onhan naisessa muutakin oltava..kukaan meistä ei voi farmia katsomisen johdosta oikeasti kovin paljon noista tyypeistä saada irti,mutta ohjelma antoi tietyn kuvan..paras voitti mun mielestä ja Jenni oli kaksnaamainen ja kyräilevä..tämä on vaan mun mielipide ohjelman perusteella..