Farmi
Onpas tässä ärsyttävä kerrontatyyli, random-tilanteita pistetty pötköön. Ihan kun katsoisi jotain pitkää mainosta tästä ohjelmasta.
Kommentit (1577)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 00:05"]
Minusta pöyristyttävää ettei Joni MIEHENÄ tiennyt paljonko motti on! Minä NAISENA opin sen jo peruskoulun ala-asteella. Ihan nolotti Jonin puolesta, luulisi hänen jo käytännössäkin joutuneen asian kanssa tekemisiin.
[/quote]
Olihan se noloa, mutta Joni näytti olevan aika hermostunut tuossa kilpailutilanteessa kun taas Jenni pysyi rauhallisena.
Olen todella iloinen Sannin ansaitusta voitosta. Jennin haukkujia en ymmärrä - siis mikä teillä mättää siellä omassa elämässänne? Farmilla olleista suurin osa on pitänyt Jennistä sekä tullut hänen kanssaan toimeen ja häntä on yleisesti kehuttu ahkeraksi. Ainoastaan Tuulikin kanssa Jenni on ottanut yhteen ja Markon kanssa heillä ei muuten vain synkannut. Minusta Jenni teki oikein kun ei suostunut Tuulikin tossun alle. En tiedä kuinka pettynyt Jenni oli häviöstään, mutta ei hän sitä ainakaan näyttänyt ja uskon hänen olleen sen verran realisti että ymmärsi mahdollisuutensa olevan pelkästään tiedossa. Sitä minä ihmettelen, että kun hän oli jo kerran sian pernan nähnyt niin ei muistanut miltä perna näyttää.
Toisten ulkonäön arvostelijoiden kirjoitukset kertovat jo niin paljon kirjoittajista, että heidän muutkin mielipiteensä voii jättää huomioimatta luokattomina.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 09:47"]
Sannista jäi kaunis muisto pienen mustan karitsan kanssa, Jennistä äärimmäisen ruma!
[/quote] ...ja Ellenistä iso kysymysmerkki!
Vai olit Jenni alusta alkaen oma itsesi, kauheata oletko oikeassa elämässä näin kamala ihminen. Aina haukut toisia!!!! Onneksi sinä et voittanut, olen siitä iloinen!!!!
Sinillä siivous sujuu mutta oli äärimmäisen nautinnollista katsottavasa miten Jennillä pyyhittiin tallin lattiaa...
Onnittelut Sannille! Olit oikea voittaja!
Jenni alkoi käydä tosiaan pannunpäälle!
Niin paljon että oikeastaan olen eniten onnellinen siitä että Sanni sai viimein näyttää tuolle pelurille kaapinpaikan ja hävis!
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 12:32"]Mikä teitä Jennin puolustajia riivaa ja vaivaa? Löytyykö samoja piirteitä itsestänne? Oletteko samanlaisia jäkättäjiä ja aina kynsin ja hampain kiinni toisessa ihmisessä? kKuinka moni muu farmilainen puhui pahasti "leveästä perseestä" ja muista toisen ihmisen ominaisuuksista selän takana? Ei ole tyttö näytön mukaan saanut kasvatusta, malli on ihmisellä saatu omilta vanhemmilta; mitä isot edellä sitä pienet perässä kuuluu vanha oppi. Monessa riivinrautasuomalaisessa on juuri noita Jennin piirteitä ja senlaisten ihmisten takia suomalaisilla on riitaisan kansan maine Suomen rajojen ulkopuolella.
Peilit käteen Jennin puoltajat? Eikö samanlaisuuksia ala löytymään?
[/quote]
Mikä teitä Jennin haukkujia riivaa ja vaivaa? Ihan samanlaisia te olette, paitsi, että haukutte anonyymeinä netissä eli vielä pahempia..
Kirjoitan tässä nyt kaikille (meille) Jenni haukkujille & puolustajille & jenniläisille & Jennille:
"Keep your words sweet. You may have to Eat them"
Ciao ciao minun puolestani, oli hauska kirjoitella tällä palstalla;)
Parasta sarjassa olivat eläimet. Ihana Jansson ja uteliaat porsaat, niitä olisi voinut näyttää enemmän!
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 16:12"]
Onnittelut Sannille! Olit oikea voittaja!
Jenni alkoi käydä tosiaan pannunpäälle!
Niin paljon että oikeastaan olen eniten onnellinen siitä että Sanni sai viimein näyttää tuolle pelurille kaapinpaikan ja hävis!
[/quote]Jenni pelasi mutta tyhmästi. Jätti Sannin ja oletti että hän voi voittaa Sannin. Jennillä oli monta kertaa mahdollisuus laittaa Sanni piiaksi. Eriasia olisiko Sanni tippunut. Paras voitti ja pulinat pois sanoi Johannes Virolainen vainaa aikoinaan .
Voi kun olisin halunnut nähdä Jenni-prinsessan sahauksen loppupeleissä,olis kyllä tytöllä itku tullut,oli se niin järkyttävän näköistä sahaamista tuulenkaadoissa,ja hän väittää ,että osaa kaiken!!
Onpas mennyt överiksi kirjoitukset, hypitään asiasta toiseen.
Paras voitti, Sanni.
Jenni hävisi, siitä sai nenilleen:)
Katsoin tanaan farmin netista ja ei ollut yllatys etta Sanni voitti. Onnittelut Sannille. Paras olit kaikista. Rehti reipas ja rehellinen.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 12:32"]
Mikä teitä Jennin puolustajia riivaa ja vaivaa? Löytyykö samoja piirteitä itsestänne? Oletteko samanlaisia jäkättäjiä ja aina kynsin ja hampain kiinni toisessa ihmisessä? kKuinka moni muu farmilainen puhui pahasti "leveästä perseestä" ja muista toisen ihmisen ominaisuuksista selän takana? Ei ole tyttö näytön mukaan saanut kasvatusta, malli on ihmisellä saatu omilta vanhemmilta; mitä isot edellä sitä pienet perässä kuuluu vanha oppi. Monessa riivinrautasuomalaisessa on juuri noita Jennin piirteitä ja senlaisten ihmisten takia suomalaisilla on riitaisan kansan maine Suomen rajojen ulkopuolella.
Peilit käteen Jennin puoltajat? Eikö samanlaisuuksia ala löytymään?
[/quote] Tuntee ainoastaan myötähäpeää kirjoittajaa kohtaan.
Jo se eka finaalitehtävä, jossa nauloja piti kerätä ja laittaa omalle puolelle näytti ettei jennistä ole fyysisissä jutuissa juuri mihinkään. Olen sitä mieltä että Sanni olisi pärjännyt farmilla yksinkin, Jenni ei.
Hyvä Sanni, oikea voitti!!!
Kakkossijaa ei siinä kisassa ollut. Oli yksinkertaisesti kaikkien paras kilpailija ja kisan voittaja. Joten Jenni sijoittui siihen samaan sijaan, porukkaan kuin eka putoaja....ja ihan tasavertaisesti sinne Sheidan kans samalle viivalle... Ja hänen tavoitteensahan olikin "näyttää" kahdelle aiemmin pudonneelle kuinka seuraavana päivänä näkee ne katsomossa ja he näkevät hänet. Siitä hän on onnellinen.... Ohhoh...vietiin ku sikaa pitkin latoa säkin jatkona..SANNI UPEA NAINEN vei ja Jennin naama oli melko ruttunen....no tais olla nautinnot kaukana....Sitä reiluuttaan kun jatkuvaan hhkutti, niin ainakin itserakkautensa oli ylireilua ja toisten solvailu myös reilua...reilusti vaan haukkumista...siinä se reiluus nähtiin...! Yritystä vilpittömään sosiaalisuuteen ei näkynyt....hermostunutta kikatusta ja hohottelua silloin kun oli kireä fiilis tai ei osannut tehdä asioita/tehtäviä, joita olikin roppakaupalla...siis mitä oli tekevinään mutta eipä osannutkaan....Semmonen Jenni farmillä.....
Mies kirjoittaa.
On se kumma teissä naisissa että aina itseä kauniinpaa naista täytyy täällä ilkkua.
Näin miehenä olen keskustellut miesten kesken iät 25-45 kenet kukakin ottaisi vaimokseen.
kaikki sanoi Jennin. Sannin ei niin ok ulkomuoto, käheä ääni, "olen käynyt armeijan ja näytän sen" "minulla ei ole miehiä, mutta pärjään itsekin" olemukset eivät sytytä miehiä. Jenni on kaunis sporttinainen, joka ärsyyntyy aiheesta, mielenkiintoinen persoona, jonka kanssa voisi kuka tahansa kodin rakentaa. Ei nainen joka juoruaa netissä julkkiksista, kadehtii ja haukkuu naapurin maasaunaa seläntakana, ei könnää fbssä rasvasilla hiuksilla kollarit jalassa. Sitten sini, kertoi että on niin laiska että vie astiat porukoiden tiskikoneeseen, aijaijai.. paha moka sanoa koko kansalle.
Kysykääpä omalta mieheltänne mielipidettä, kenen viereen menisit korostan EI PROVOSOIVASTI "on tuo hirvee akka plääplääplää"
Siis lapselliseksi meni tämäki ketju..ette te voi olla noin tyhmiä,että tv ohjelman perusteella voitte sanoa kuka sopii vaimoksi jne..niin..no jotku miehet valitsee ulkonäön perusteella,mutta onhan naisessa muutakin oltava..kukaan meistä ei voi farmia katsomisen johdosta oikeasti kovin paljon noista tyypeistä saada irti,mutta ohjelma antoi tietyn kuvan..paras voitti mun mielestä ja Jenni oli kaksnaamainen ja kyräilevä..tämä on vaan mun mielipide ohjelman perusteella..
Siis lapselliseksi meni tämäki ketju..ette te voi olla noin tyhmiä,että tv ohjelman perusteella voitte sanoa kuka sopii vaimoksi jne..niin..no jotku miehet valitsee ulkonäön perusteella,mutta onhan naisessa muutakin oltava..kukaan meistä ei voi farmia katsomisen johdosta oikeasti kovin paljon noista tyypeistä saada irti,mutta ohjelma antoi tietyn kuvan..paras voitti mun mielestä ja Jenni oli kaksnaamainen ja kyräilevä..tämä on vaan mun mielipide ohjelman perusteella..
Sannista jäi kaunis muisto pienen mustan karitsan kanssa, Jennistä äärimmäisen ruma!